Jump to content

West Ham B, 03.01.10


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Skuffende første omgang.

Vi er altfor veike på midtbanen og skaper altfor lite farligheter offensivt.

 

Wilshere har skuffet veldig. Merida har slått forferdelig dårlig frispark og cornere. Det bør byttes på litt når han ikke klarer å komme forbi første stolpe engang.

 

Fortsetter Wilshere å slite i samme spor i starten av andre omgang tror jeg det kunne vært lurt å fått Thomas inn på midtbanen og flyttet Merida ut mot høyre på topp. Thomas har litt mer muskler å slå i bordet med, og det ser ut til at vi kan trenge det i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hold linja, hold linja!!! Herregud Silvestre :) Men vi kan ikke klage over at det beste laget leder.

 

Sant nok. Forsvarsspillet har vært så dårlig gjennom hele omgangen at det bare virket som et tidsspørsmål før de ble straffet. Ikke bare Silvestre som har gjort rare ting, men målet er hans, ja.

Link to comment
Share on other sites

Sant nok. Forsvarsspillet har vært så dårlig gjennom hele omgangen at det bare virket som et tidsspørsmål før de ble straffet. Ikke bare Silvestre som har gjort rare ting, men målet er hans, ja.

Sagna står langt bak silvestre på målet.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil si dette går akkurat som jeg hadde fryktet. Vi blir for små og svake fremover. Jeg kommenterte at jeg var imponert over styrken Wilshere viste ved noen tidlige anledninger i kampen, men mye kan tyde på at han brant av kreftene for tidlig. Behrami og Kovacs gjør en fenomenal jobb med stoppe pasningsspillet vårt. Spesielt Behrami har imponert meg. Hvis vi bytter ut Merida med Diaby og Wilshere med Nasri tror jeg kampbildet kan endre seg drastisk. Jeg har alltid vært av den oppfatning av at man må ha et visst fysisk grunnlag for å spille PL fotball, og det er det enkelte på vårt lag som må jobbe med! Jeg tror Wenger slipper løs hårføneren og at dette er med på å snu kampbildet slik at mitt tips går inn i Tippekokurransen (vi vinner 3-1) :). Dette er ikke over!

 

Hele resten av forsvarslinja ligger langt bak Silvestre. Dermed er det Silvestre som ikke følger forsvarslinja.

Helt riktig. Når han i tillegg prøver å rette opp feilen med å ta ytligere 3 skritt frem er katastrofen et faktum.

Link to comment
Share on other sites

Må nok innpå med både Nasri og Diaby skal dette gå. Wilshere og enten Merida eller Vela gir plass. Alle 3 sliter med nivået. Byttene kommer etter 60 minutter hvis West Ham fortsatt leder.

 

Det er heller ikke bare Silvestre som skal ha tyn for målet. Vermaelen må også ta litt for å lage åpningen.

 

Forøvrig gjør faktisk Fabianski det tålelig bra, til tross for Almunia utboksingen sin. Han kommanderer sitt område.

Link to comment
Share on other sites

Ingen god førsteomgang. Vi sliter i duellene og det høye presset til West Ham. Begge lagene skaper veldig lite framover, og West Ham putter på den eneste store sjansen i hele omgangen. uansett hva resultatet blir, er dette en veldig god trening for unggutta. De harde duellene på en vanseklig bortebane mot en PL motstander er noe de ikke har vært mye borti før. Det er fortsatt mulig å komme videre, men da må laget heve seg. Med Diaby inn kan vi få de nødvendige musklene. Laget vårt er veldig lett i kroppen, noe som gjenspeiles i duellene. Imponerende arbeidskapasitet og kriging av West Ham til tross for at de mangler 2 av sine 3 viktigste spillere: Cole og Parker. Vi trenger kun ett mål, det er langt fra umulig. Vi så jo hvordan de scorte ut fra ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Jo, men Silvestre lar Diamanti stå innenfor seg, og det er en dødssynd

For meg virker det som om det er en offsidefelle som feiler fordi Sagna sover.

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4338210/

 

Jeg ser det er flere som kritiserer Fabianski på målet. Personlig synes jeg han gjorde en kjempejobb med nesten å redde. Dere må huske på at det er 2 stk alene med keeper. Det er helt håpløst å være keeper i en slik situasjon.

Fabianski har hatt en god kamp

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...