Jump to content

West Ham B, 03.01.10


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 3 2010, 06:54 PM) 184434[/snapback]

Fy faen så deilig.

 

Eneste grunnen til at vi har snudd dette er Diaby og Nasri. Dog mest grunnet Diaby mener nå jeg, Song spiller som han har gjort så og si hele sesongen når Diaby kommer inn på midten, og vi dominerer stort.

 

songs innsats i dag har vel ikke vært i nærheten av det han til tidvis har vist. vela med et nydelig innlegg, og eduardo viser endelig spissegenskapene sine :)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 3 2010, 06:58 PM) 184440[/snapback]

Den så ikke god ut for Diaby, utrolig at det ikke ble gult kort der.

 

Edit: Frank, tror du er et minutt eller to foran meg her! Fantastisk uansett :)

 

hehe, beklager! B)

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 3 2010, 06:54 PM) 184434[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fy faen så deilig.

 

Eneste grunnen til at vi har snudd dette er Diaby og Nasri. Dog mest grunnet Diaby mener nå jeg, Song spiller som han har gjort så og si hele sesongen når Diaby kommer inn på midten, og vi dominerer stort.

songs innsats i dag har vel ikke vært i nærheten av det han til tidvis har vist. vela med et nydelig innlegg, og eduardo viser endelig spissegenskapene sine :)

 

Song var klart under pari før Diaby kom inn, men hvis du leser hva jeg skriver så har han tatt seg opp ETTER at Diaby kom inn på midten, og da spiller han som han har gjort i løpet av hele sesongen B)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 3 2010, 07:00 PM) 184447[/snapback]

Song var klart under pari før Diaby kom inn, men hvis du leser hva jeg skriver så har han tatt seg opp ETTER at Diaby kom inn på midten, og da spiller han som han har gjort i løpet av hele sesongen :)

 

jo da, er vel nesten enig B) i tillegg, har ramsey nå spillere rundt seg som gjør det mulig for han å dirrigere spillet på en måte som få andre klarer.

Link to comment
Share on other sites

Må bare skryte litt av Diaby. Han vokser og vokser fortiden. Han fremstår blant de beste i England i sin midtbanerolle :)

 

Vi har alle visst at Diaby har et utrolig høyt toppnivå, men nå viser han stabilitet og det er rett og slett herlig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...