Jump to content

West Ham B, 03.01.10


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 216
  • Created
  • Last Reply

Trodde virkelig Fabianski skulle vise seg fram her jeg.

 

Men nei da. FOR en svak inngripen på Diamantis elendige og puslete skudd som går midt på keeper omtrent.

 

ikke imponerende der nei, men avslutningen kunne også vært mye bedre. uansett har han vist at han har egenskaper som almunia ikke har. plukker ballen i lufta, gir beskjed og vil sette i gang fort.

 

inn med diaby og nasri, så vil det bli en helt annen kamp.

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke akkurat forvente at Fabianski skal redde skuddet til Diamanti. Ja det var kanskje et puslete skudd, men Fabianski har allikevel to spillere å holde kontroll på og redder den nesten.

 

Det kunne gått begge veier, og det gikk dessverre i mot oss.

Link to comment
Share on other sites

For meg virker det som om det er en offsidefelle som feiler fordi Sagna sover.

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/4338210/

 

Jeg ser det er flere som kritiserer Fabianski på målet. Personlig synes jeg han gjorde en kjempejobb med nesten å redde. Dere må huske på at det er 2 stk alene med keeper. Det er helt håpløst å være keeper i en slik situasjon.

Fabianski har hatt en god kamp

 

BE

Jeg er enig med deg når det gjelder Fabianski, men målet er helt og holdent Silvestre sitt. Han skal dekke rommet mellom han og Vermaelen. Han kunne sluppet det der om han hadde stått riktig plassert (det vil si nærmere Vermaelen)

Link to comment
Share on other sites

ikke imponerende der nei, men avslutningen kunne også vært mye bedre. uansett har han vist at han har egenskaper som almunia ikke har. plukker ballen i lufta, gir beskjed og vil sette i gang fort.

 

inn med diaby og nasri, så vil det bli en helt annen kamp.

 

Meget fin redning her da:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig hatt stor tro Vela, vel man kan skylde på FM, men men. Men jeg føler at han ikke kommer til å nå toppen. Vela når ikke toppen, og walcott er usikker. Og nå sier folk at Wilshere ikke er god nok. Jeg tror neppe at Wilshere blir sterkere og kraftigere liksom..

Link to comment
Share on other sites

Huskeregel én som back: Holde kroppen på innsiden av motspilleren. Det vil si at han er mellom Vermaelen og Diamanti i denne situasjonen. At offsidefella svikter er ille, men da må vi hverfall ligge oppi motspillerne.

 

Men nå er det en ny omgang, med nye muligheter. Tror Diaby er nøkkelen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig hatt stor tro Vela, vel man kan skylde på FM, men men. Men jeg føler at han ikke kommer til å nå toppen. Vela når ikke toppen, og walcott er usikker. Og nå sier folk at Wilshere ikke er god nok. Jeg tror neppe at Wilshere blir sterkere og kraftigere liksom..

 

senderos er god på fm!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har egentlig hatt stor tro Vela, vel man kan skylde på FM, men men. Men jeg føler at han ikke kommer til å nå toppen. Vela når ikke toppen, og walcott er usikker. Og nå sier folk at Wilshere ikke er god nok. Jeg tror neppe at Wilshere blir sterkere og kraftigere liksom..

 

Må huske på at dette er unge spillere, som fortsatt vil utvikle seg veldig mye i årene som kommer.

Vela trenger spilletid for å bli enda bedre vant til nivået. Walcott trenger å holde seg skadefri for å stabilisere seg og ta enda flere hakk fremover. Wilshere tror jeg kan ha godt av et utlån, slik at han får spilt på et høyt nivå hver uke/helg og ikke bare reservelagskamper.

 

Skal man begynne å gi opp spillere i den alderen disse tre er i så vil man gå glipp av mange fotballstjerner.

Link to comment
Share on other sites

Må huske på at dette er unge spillere, som fortsatt vil utvikle seg veldig mye i årene som kommer.

Vela trenger spilletid for å bli enda bedre vant til nivået. Walcott trenger å holde seg skadefri for å stabilisere seg og ta enda flere hakk fremover. Wilshere tror jeg kan ha godt av et utlån, slik at han får spilt på et høyt nivå hver uke/helg og ikke bare reservelagskamper.

 

Skal man begynne å gi opp spillere i den alderen disse tre er i så vil man gå glipp av mange fotballstjerner.

For så vidt enig, men jeg mener Wilshere bør lånes ut til en Ch-klubb, ikke en PL-klubb. Det er jo fysikken han sliter mest med...

Link to comment
Share on other sites

Man kan si at Sagna sover å blir liggende bakpå, men han er mer på linje med stopperne enn det Silvestre er. Dvs Silvestre bryter regelen med å holde linja, feil nr 1. Han velger også å sette en spiller i offside da han ikke er sikker på avgjørelsen og rykker ut mye raskere enn resten av linja, feil 2. Til slutt lar han Diamanti få fritt spillerom mellom seg selv og Vermaelen, feil 3. Sagna burde selvfølgelig holdt seg mer på linje, men jeg føler meg ganske sikker på at Diamanti hadde dratt i fra Silvestre i den situasjonen uansett.

Link to comment
Share on other sites

For så vidt enig, men jeg mener Wilshere bør lånes ut til en Ch-klubb, ikke en PL-klubb. Det er jo fysikken han sliter mest med...

 

Tror han fint kan få den erfaringen i West Ham også f.eks. Når man ser hvordan de kjemper og sloss om hver eneste ball. Burnley er heller ikke noe dumt alternativ. Dette er lag som slåss slik hver uke, og det tror jeg kunne gjort han godt. Han trenger ikke nødvendigvis å gå til en Ch-klubb for å få dette.

 

Kan nok tenkes at han sliter litt med den "stjernestatusen" han har fått også. Wilshere har gjort noen veldig gode kamper for oss, og det blir vanskelig å prestere like høyt hver gang han får muligheten i den alderen han er i.

Link to comment
Share on other sites

Tror han fint kan få den erfaringen i West Ham også f.eks. Når man ser hvordan de kjemper og sloss om hver eneste ball. Burnley er heller ikke noe dumt alternativ. Dette er lag som slåss slik hver uke, og det tror jeg kunne gjort han godt. Han trenger ikke nødvendigvis å gå til en Ch-klubb for å få dette.

 

Kan nok tenkes at han sliter litt med den "stjernestatusen" han har fått også. Wilshere har gjort noen veldig gode kamper for oss, og det blir vanskelig å prestere like høyt hver gang han får muligheten i den alderen han er i.

Jeg tenker på lagene han skal spille mot, ikke laget han skal spille for...

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 3 2010, 06:36 PM) 184405[/snapback]

Nå må Wenger gjøre noen bytter, vi blir overkjørt til de grader til tider!

 

Tror det ikke hadde vært dumt å få innpå Diaby og Nasri nå nei. Thomas skulle jeg også likt å sett, han har muskler til å kunne være med og vinne tilbake initiativet for oss.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...