Jump to content

Let's all laugh at Liverpool


Guest Larsilios

Recommended Posts

Han er hvertfall i tidenes dive-form !! Han burde fått sett en compilation av alle de latterlige filmingene sine!

 

Nok av nye beviser på at Gerrard er den verste juksemakerene av dem alle i går. I alle fall 3 ganger han faller som en potetsekk uten at det er kontakt. Æsj, blir kvalm av den fyren

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

men for det første skulle det aldri vært frispark.

 

Slik jeg har forstått det, så dømmer ikke dommeren på fallet til Gerrard, men duellen mellom en av våre spillere og Kuyt. Og utifra det jeg kunne se av reprisene, virket det som ett greit frispark.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg har forstått det, så dømmer ikke dommeren på fallet til Gerrard, men duellen mellom en av våre spillere og Kuyt. Og utifra det jeg kunne se av reprisene, virket det som ett greit frispark.

 

Korrekt, men Gerrard dive gjør at Kuyt får ballen og forhindrer at Diaby kan plukke den opp. Tacklingen på Kuyt er et resultat av det systematiske jukset til Gerrard. At de klager på at det ikke ble lagt til mer er enda mer latterlig da Fab helt korrekt påpeker at de stjeler meter og får medhold av Webb. Det meste av tiden som forsvinner er diskusjon mellom `poolspillere og Webb om hvor frisparket skal tas fra.

Link to comment
Share on other sites

Oppførslene til Liverpool spillere (og manager) med Captain Dive i front er rett og slett patetisk.

Ingenting vil glede meg mer enn om 'pool havner utenfor topp 4 i år. De spiller kjedelig anti fotball. Spillet går mer ut på å ødelegge for motstanderen enn å faktisk spille fin fotball selv. Å lage frispark, klage på dommerene og små krangle med motspillere virker til tider mer viktig for dem enn å vinne kamper.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Oppførslene til Liverpool spillere (og manager) med Captain Dive i front er rett og slett patetisk.

Ingenting vil glede meg mer enn om 'pool havner utenfor topp 4 i år. De spiller kjedelig anti fotball. Spillet går mer ut på å ødelegge for motstanderen enn å faktisk spille fin fotball selv. Å lage frispark, klage på dommerene og små krangle med motspillere virker til tider mer viktig for dem enn å vinne kamper.

 

Nå er det forholdsvis jevnt, men jeg har en sterk følelse av at City tar den plassen. De har Omtrent repetert oppskriften til Chelsea ved å gjøre seg til rivaler på forskjellige plan med Arsenal (Ade), Chelsea (Terry) og byrival ManU. Det siste er for meg det viktigste. At ManU har manglet en sterk byrival har vært ett fortrinn for de. Så selv om jeg i utgangspunktet er negativ til måten City blir drevet økonomisk, ser jeg positivt på at det er akkurat den klubben det skjer med. Positivt er det også at kvalitetsspillerene blir jevnere fordelt mellom klubbene, slik at ligaen blir mindre forutsigbar.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det forholdsvis jevnt, men jeg har en sterk følelse av at City tar den plassen. De har Omtrent repetert oppskriften til Chelsea ved å gjøre seg til rivaler på forskjellige plan med Arsenal (Ade), Chelsea (Terry) og byrival ManU. Det siste er for meg det viktigste. At ManU har manglet en sterk byrival har vært ett fortrinn for de. Så selv om jeg i utgangspunktet er negativ til måten City blir drevet økonomisk, ser jeg positivt på at det er akkurat den klubben det skjer med. Positivt er det også at kvalitetsspillerene blir jevnere fordelt mellom klubbene, slik at ligaen blir mindre forutsigbar.

 

Helt åpen kamp om fjerdeplassen, men enig at det er viktig at ManU får en sterk rival, og at det er positivt at kvalitetsspillere blir jevnere fordelt mellom flere klubber. Arsenal har igjen hjemmekampen mot ManC, noe som blir en tøff utfordring og som kan få stor betydning for både kampen om gullet og fjerdeplassen. Likevel blir trolig byderbyet mellom ManC og ManU på Citys bane, enda viktigere i så henseende.

 

Vi må heller ikke glemme at Tottenham har en nøkkelrolle her, med hjemmekamper mot både Chelsea og Arsenal, mens ManU jo har hjemmekamp mot spurvene, noe som vel må betraktes som walk over (hvis Arsenal kan bli ligamester forventer jeg at Tottenham vil ofre sin egen mulighet for fjerdeplass og legge seg flate mot ManU, akkurat som de gjorde i 1999)...! :P

Link to comment
Share on other sites

Orker vi ikke å le lenger en gang? Ligger de virkelig så nede at vi ikke sparker?

 

Jeg ler av Liverpool uansett :)

 

Husker hvordan Pool supporterne oppførte seg etter at de endte opp på 2. plass i PL. I år skulle de ta tittelen, og Arsenal blant annet hadde ikke sjangs i helvete ifølge majoriteten av supporterne til å være med i tittelkampen. Liverpool spiller blant annet en såpass kjedelig og dårlig fotball at jeg heller ikke klarer å føle at de fortjener bedre. Samtidig er captain Dive verre enn han noen gang har vært, så noen sympati for dette laget har jeg ikke, bare latter ;)

Link to comment
Share on other sites

Hehe, leste The Koptie (Liverpools norske medlemsblad) for en stund siden, det bladet ble trykt rett etter Aston Villa-seieren, og det var en artikkel hvor dem hadde spurt en del supportere om hvor de trodde Liverpool på til å havne på tabellen denne sesongen. Overraskende nok svarte over halvparten 3. plass. :)

 

De er nok nede på jorda igjen nå, men skal være ærlig og si at jeg tror Liverpool sikrer 4.plassen i år. Forresten, det at de tapte for Lille er egentlig ikke noe bra sett med Arsenal-øyne. Det betyr nemlig at Rafael Benitez blir nødt til å toppe laget i EL kun dager før Manchester United-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, leste The Koptie (Liverpools norske medlemsblad) for en stund siden, det bladet ble trykt rett etter Aston Villa-seieren, og det var en artikkel hvor dem hadde spurt en del supportere om hvor de trodde Liverpool på til å havne på tabellen denne sesongen. Overraskende nok svarte over halvparten 3. plass. :)

 

De er nok nede på jorda igjen nå, men skal være ærlig og si at jeg tror Liverpool sikrer 4.plassen i år. Forresten, det at de tapte for Lille er egentlig ikke noe bra sett med Arsenal-øyne. Det betyr nemlig at Rafael Benitez blir nødt til å toppe laget i EL kun dager før Manchester United-kampen.

 

Det spørs jo hva Rafael ser på som det viktigste. PL eller EL.

Link to comment
Share on other sites

Liverpool har uansett en egen evne til å heve seg mange hakk i kamper mot Utd, så tror det vil gi lite utslag at de må stille toppet mannskap mot Lille.

Benitez er vel heller ikke i en posisjon der han kan velge bort en av konkurransene, hvert eneste tap Liverpool er ett skritt nærmere arbeidsledighet for Rafa i øyeblikket.

En ting er at de "MÅ" klare å kapre 4. plassen i PL, en annen ting er at de aller fleste i Liverpool før sesongen hadde stor tro på en tittel, og eneste mulighet er nå EL.

Tipper Liverpool gjør det godt mot Utd, men vil uansett slite med å krige til seg 4.plassen, som igjen kan føre til katastrofale følger for en klubb som har budsjettert med CL spill.

Link to comment
Share on other sites

Min (noe spekulative) teori:

 

Benitez kjører Pool i grøfta fordi han allerede har en avtale med Real Madrid. Hvis liverpool havner utenfor topp 4 får han lettere med seg usmakelige Gerrard og Mascherano.. Regner dog ikke med at Torres vil spille for noen annen klubb i Spania enn Atletico.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...