Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

har sett scoringa, var med huet, og kan vel kalles litt flaks. samt litt dårlig keeperspill. Men allikevel stang inn:P

http://www.youtube.com/watch?v=ZXTdipTNBbo

 

får også annulert et fantastisk mål, han holder visstnok spillern, etter min mening, skandaløs feildømming, dette burde vært må: http://www.youtube.com/watch?v=KOqc1hehN9o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Var det Øvrebø?:D

 

Blir uansett sur av å se på det, og jeg har sett det så mange ganger nå, at du kan si at jeg aldri vil høre en nederlender snakke igjen!

Fint mål, som dommer ødelegger totalt! Hva kan RvP muligens gjøre som er ulovlig der?! Det er jo helt ufattelig!

Link to comment
Share on other sites

Kjekt at Robin fortsetter med å score. Unner ham det.

 

Får håpe han fortsetter med det når han kommer hjem til London. Blir nok en stund til han spiller dog, siden han har spilt to fulle kamper for landslaget nå..

 

Jeg leste ikke noe sted at målet hans var tuttis på hel volley - ikke verst :)

 

DU skal ikke se bort ifra at han kommer inn mot Watford og putter det avgjørende målet etter at vi sliter med å få hull på bylla :P

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at RvP er on fire for tiden. Men veien er kort fra hero til zero. Kunne meget vel blitt utvist på stillingen 1-0 på The Valley, og da hadde vi nok klødd oss i huet over hvorfor han kun presterer på landslaget.

Temperamentet hans er i øyeblikket hans og Wengers største utfordring óg sannsynligvis en viktig grunn til at Wenger ofte velger Addy fra start.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at RvP er on fire for tiden. Men veien er kort fra hero til zero. Kunne meget vel blitt utvist på stillingen 1-0 på The Valley, og da hadde vi nok klødd oss i huet over hvorfor han kun presterer på landslaget.

Temperamentet hans er i øyeblikket hans og Wengers største utfordring óg sannsynligvis en viktig grunn til at Wenger ofte velger Addy fra start.

 

Tviler på at det er temperementet som styrer om han spiller eller ikke, er vel heller hvordan type spiss man trenger i en kamp. Uansett så har han et temperement som tidligere kunne være ganske så eksplosivt, noe jeg syns han har klart å styre mye bedre bare siste halvåret. Ser allikevel tendenser av og til, som du nevner i kampen mot Charlton, men tror dette går seg til etterhvert.

Tipper RvP scorer idag, og blir BB:)

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvil om at RvP er on fire for tiden. Men veien er kort fra hero til zero. Kunne meget vel blitt utvist på stillingen 1-0 på The Valley, og da hadde vi nok klødd oss i huet over hvorfor han kun presterer på landslaget.

Temperamentet hans er i øyeblikket hans og Wengers største utfordring óg sannsynligvis en viktig grunn til at Wenger ofte velger Addy fra start.

 

Tviler på at det er temperementet som styrer om han spiller eller ikke, er vel heller hvordan type spiss man trenger i en kamp. Uansett så har han et temperement som tidligere kunne være ganske så eksplosivt, noe jeg syns han har klart å styre mye bedre bare siste halvåret. Ser allikevel tendenser av og til, som du nevner i kampen mot Charlton, men tror dette går seg til etterhvert.

Tipper RvP scorer idag, og blir BB:)

 

Om RvP spiller i dag eller ikke, skal jeg ikke være mann for å bestemme, men jeg tror han starter på benken. Han tåler rett og slett ikke så hard matching som 21-åring.

 

Men jeg er helt enig med deg med at det ikke er temperament som bestemmer hvem av Adè og RvP som starter en fotballmatch eller ikke, det er rett og slett hvilken spillestil Arsenal skal spille med, og hvem vi møter. Se for deg, for å bruke en annen her på forumets gode eksempel, Arsenal mot Bolton en regntung høstkveld på Reebook.. starter RvP foran Adè da? Nope.. da skal det kjempes, og der skal det rives, altså er Adebayor mannen for den kampen. Så har du kampen mot Liverpool på Anfield, der begge lag vil angripe og vinne.. da setter man inn RvP. Så enkelt er det. Det har ingenting med temperamentet til RvP å gjøre.. absolutt ikke.

 

Apropos temperamentet til Robin, så har det, som bergkampje skriver her, forbedret seg kraftig i det siste, og han har mer kontroll over det nå. [Les: Nederland - Portugal, slaget om Nürnberg]

Link to comment
Share on other sites

van Persie er blitt bedre temperamentsmessig, men han har tilbakefall. Det var en periode mot Charlton det kokte der oppe. Når det er sagt, treng nok Robin et visst tenningsnivå.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har ikke sett om det har vært nevnt tidligere, men van Persie virket utrolig lite villig til å forlate banen i går. Han ristet litt på hodet og slengte noen gloser mot benken. Så ikke på Wenger og nektet å ta PR i hånden etterpå. Får håpe det ikke er flere konflikter internt.

Link to comment
Share on other sites

Har ikke sett om det har vært nevnt tidligere, men van Persie virket utrolig lite villig til å forlate banen i går. Han ristet litt på hodet og slengte noen gloser mot benken. Så ikke på Wenger og nektet å ta PR i hånden etterpå. Får håpe det ikke er flere konflikter internt.

Eg kan forstå van Persies frustrasjon i denne situasjonen siden det var andre spelerar som hadde prestert mykje dårligare enn han i gårsdagens kamp. I tillegg virker det som om van Persie ofte er den som blir tatt av banen når me slit. Sjølvsagt er det frustrerande for ein spelar som gjerne vil hjelpe klubben sin til å ta fleire poeng.

 

Når det er sagt, synes eg likevel van Persie kan skjule frustrasjonen litt betre. Det tjener ingen at han slenger ut gloser til trenaren (viss det er det han har gjort), og surmuler.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe problem med at van Persie viste sin skuffelse i går. Du skal være skuffet når du blir byttet ut i en slik kamp. Iallefall på et såpass tidlig tidspunkt, med tanke på at vi vanligvis ikke bytter før det har gått 75 minutter. Det må være lov å være skuffet.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke noe problem med at van Persie viste sin skuffelse i går. Du skal være skuffet når du blir byttet ut i en slik kamp. Iallefall på et såpass tidlig tidspunkt, med tanke på at vi vanligvis ikke bytter før det har gått 75 minutter. Det må være lov å være skuffet.

 

Helt enig med deg i det Kim. Ble bare litt overrasket da det er sjelden vi ser dette hos Arsenalspillere. Kan godt skjønne at van Persie var irritert da det var andre som presterte langt dårligere fremover, men likefullt en unødvendig gest ovenfor sin manager.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...