Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Van Persie's beinbrot fekk mykje større fylgjer enn enn eg hadde førestilt meg. Sett i ettertid er det lett å sjå at det var katastrofalt, særleg sett i lys av at Wenger måtte ty til ein skada Henry mot PSV. Eg trur ikkje me ville roke ut av tre cupturneringar på kort tid med ein skadefri van Persie. Det var små marginar det stod om, og han kunne fort vippa det meste over i vår favør.

 

Han er framleis toppscorar med 13 mål (Henry 12, Adebayor 10) og det skal bli svært vanskeleg for nokon å komme over 20 mål denne sesongen. Det er i så fall mange år sidan sist det skjedde. På ein eller annan måte må me redusere skadeomfanget, for dette går ikkje i lengda. Alle lag, også Chelsea, ville fått merke det om dei hadde hatt våre problem. Det ville også hjelpt på om me framover kunne redusere antal idiotiske utvisningar.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Guest kellex

Det som gleder meg veldig neste sesong er at vi forhåpentligvis vil få en sesong med 2 friske Henry og Van Persie. Klarer Van Persie å holde seg skadefri neste sesong er jeg ganske sikker på at han vil gi oss en uforglemmelig sesong. Tror ikke på noe ligagull desverre hvis ikke Wenger finner på noe drastisk i sommer. Men med en Henry i gammel form og Van Persie og resten av ung-gutta fortsetter progresjonen tror jeg at en cup trofe kan finne veien frem til Emirates. Har ikke sagt det før men sier det nå, er veldig glad og litt kry for at vi sitter på Van Persie. Han har ligget og ventet på sin sjanse en stund nå, men har måtte vente til Bergkamp la opp før han skulle få sin fulle sjanse. Har vært litt uheldig med skader og en en liten blemme på privat fronten. Så får vi håpe at neste sesong vil by på fotball spilleren Robin Van Persie!

 

Fant et kult klipp, ikke den beste kvaliteten men en veldig fin påminnelse om hvor spesiell denne spilleren er:

 

http://www.youtube.com/watch?v=2guaNVhhENg

Link to comment
Share on other sites

Fin film du gravde frem der, Kellex. Har mange gode minner med RvP.

Husker spesiellt målet han scoret på overtid av overtiden mot Southamton for to år siden. Southampton ledet 1-2 mot oss på Highbury.. Det var rundt 3 minutter på overtid... jeg hadde gitt totalt opp og var skikkelig forbanna. Så får RvP ballen inne i 16-meteren. Vender av en mann, og banker ballen i nettaket i lengste hjørne og Highbury tar helt av, samt meg!! Deilig følelse!

Link to comment
Share on other sites

Får på forhånd gratulere Van Persie som Arsenals topscorer både totalt og i ligaen. Ble desverre ikke mange målene, bare 13 totalt (12 i ligaen), men vi vet jo alle grunnen hvorfor...

 

Gilberto kunne blitt topscorer totalt og i ligaen med maksimalt hell mot Portsmouth, men han blir hvilt i siste kampen ifølge arsenal.com. Adebayor kunne blitt topscorer totalt, men han er tvilsom til imorgen pga en skade.

 

Da er det bare å si igjen: Gratulerer Robin Van Persie - Topscorer i Arsenal sesongen 06/07.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

van Persie linkes til Bayern for £8mill. Håper og trur ikkje det blir noe av uansett.

 

link

 

Har INGEN tro på at Van Persie blir solgt! Det blir som å skyte seg selv i foten! Tror heller ikke Wenger lar ham gå, det blir i så fall en formue..!

Link to comment
Share on other sites

Er det en eg tror IKKE blir solgt, er det vP. har vært skadet en stund nå, men tror han bruker sommeren sammen med Henry til å bygge seg opp igjen og klar til, Emirates Cup i july..nei van Persie blir værende han, 100% sikker på det

Link to comment
Share on other sites

Her i Norge skriver vi fortsatt juli med i, ikke y.

 

Å selge van Persie nå vil være som en bom på åpen kasse fra 2 meter. Noe som dessverre har hendt Arsenal noen ganger i år, men tror ikke RvP blir solgt nå. Og om han gjør det tror jeg nok prisen vil være en del høyere.

Link to comment
Share on other sites

Om vi finner på å selge Van Persie for £8mill eller £20 så vil jeg si at det er et kjempehopp bakover for Arsenal. Han er ikke mer en 23 år gammel og det er nå han virkelig begynner å vise seg fram både i Arsenal og på Nederland. Han er en av de få spillerene i verden som virkelig kan gjøre det meste med ballen, og det i positiv forstand. Pluss at han har et utrolig venstrebein. Vi trenger en "gummimann" på laget som kan vri og vende på seg i alle mulige rettninger. Som C.Ronaldo i United og Robben i Chelsea.

Det er 3, kanskje 4, spillere jeg mener vi burde gjøre alt for å beholde og det er Toure, fabregas og Van Perise. Også Henry.

 

Ikke at jeg har noe spesielt tro på det, men om vi mister Van Perise for £8mill til Bayern og Djourou for £3mill til Bimingham begynner jeg virkelig å lure på hva som skjer rundt bordet blandt de høye herrer

Link to comment
Share on other sites

Men det skal sies at det hadde ikke forundra meg i det hele tatt om dette hadde skjedd... Har skjedd mye rart overgangsmessig, og i serien og med laget generelt. så man vet aldri...

 

Men jeg venter med å bli lei eller glad til det blåses igang til høsten og silly season er over.

Link to comment
Share on other sites

£8 millioner er lite for Robin når de prøver å få Quaresma for £15 (usikker kilde). Og jeg VET dette ikke skjer. Han var Arsenalfan som liten og spiller nå på siden av den beste. Potensialet i dette laget sier vel litt for ham, og han vet han trolig blir en legende i Arsenal om han fortsetter utviklingen sin. Nei, han går nok ikke fra Arsenal, og hvertfall ikke til Bayern. Vi har fantastisk mye i vente fra RvP!

Link to comment
Share on other sites

Vis Arsenal selger Van Persie blir jeg utrolig skuffet.. Jeg ser på han som en av de som virkelig kommer til og bli STORE.

Og for en pris, 8 mill pund, hehe det er jo en fornærmelse

Link to comment
Share on other sites

Huff, det begynner tidligere og tidligere for hvert år!

Man skulle nesten blokkert alt frem til seriestart, så kunne alt kommet på en dag, det hadde vært artig!

 

Men Robin skal være med videre, en av mine absolutte favoritter ;)

Holder han seg skadefri og i form, kan han klare 20 mål neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Fra Arsenal til Bayern. Hvorfor skulle en av europas mest lovende spillere "trappe ned" ved å gå fra Arsenal til Bayern? Kommer aldri til å skje, selv om det er mer enn forståelig at Bayern er lystne på "Robin van Basten".

 

Tåpelig rykte. Forslag til desperate agurkjournalister, hold dere til Real, Barca, Juve, Milan og Inter når det gjelder Arsenals profilerte spillere. Bayern er bare for dumt!!

Link to comment
Share on other sites

Fra Arsenal til Bayern. Hvorfor skulle en av europas mest lovende spillere "trappe ned" ved å gå fra Arsenal til Bayern? Kommer aldri til å skje, selv om det er mer enn forståelig at Bayern er lystne på "Robin van Basten".

 

Tåpelig rykte. Forslag til desperate agurkjournalister, hold dere til Real, Barca, Juve, Milan og Inter når det gjelder Arsenals profilerte spillere. Bayern er bare for dumt!!

 

Ja, er det noe jeg ikke ville blitt bekymret for, er det Van Persies fremtid i klubben. Han blir og kommer til å bli en av våre viktigste spillere fremover. Og da er både han og klubben fornøyd. Bedre kan det ikke bli! ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...