Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Van Persie har potensialet til å bli helt fantastisk, men jeg innbiller meg at han gjør som han selv vil og ikke nødvendigvis slik som Wenger vil. Jeg har vel ikke noe grunnlag for å si dette, det er bare en magefølelse. Dessuten så er han i ofte i fokus for utenomsportslige ting, noe jeg vet Wenger misliker sterkt. Da han kom til klubben hadde han problemer med aggresjonen, forrige sommer hadde han tydeligvis problemer med å holde fingra av fatet, og i siste seriekamp mot city i fjor så åpnet det en disiplinærsak mot ham da han angivelig hadde kommet med rasistiske uttalelser mot Distin var det vel. Dersom dette stemmer så tviler jeg sterkt på at Henry er lysten til å spille på topp sammen med Van Persie. Jeg personlig tror ikke Van Persie har mye igjen før hans tabbekvote er full.

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Van Persie har potensialet til å bli helt fantastisk, men jeg innbiller meg at han gjør som han selv vil og ikke nødvendigvis slik som Wenger vil. Jeg har vel ikke noe grunnlag for å si dette, det er bare en magefølelse. Dessuten så er han i ofte i fokus for utenomsportslige ting, noe jeg vet Wenger misliker sterkt. Da han kom til klubben hadde han problemer med aggresjonen, forrige sommer hadde han tydeligvis problemer med å holde fingra av fatet, og i siste seriekamp mot city i fjor så åpnet det en disiplinærsak mot ham da han angivelig hadde kommet med rasistiske uttalelser mot Distin var det vel. Dersom dette stemmer så tviler jeg sterkt på at Henry er lysten til å spille på topp sammen med Van Persie. Jeg personlig tror ikke Van Persie har mye igjen før hans tabbekvote er full.

 

Ben Elfen

 

Jeg kan skjønne at du er urolig, men nå må det sies at han har fått kontroll på agrresjonen. Et got eksempel er at han ikke fikk kort i kampen mellom Portugal og Nederland! Videre så må det sies at voldteksanklagene bare var tull fra jentas side. Hendelsen mot City tror jeg har gjort han klar over at slike kommentarer ikke blir akseptert, og vi får håpe på at en brent RvP skyr ilden. Noen andre enn meg som vil se han på vingen en kamp? Hleb er vaksinert mot å skyte, noe som er veldig frustrerende i kamper der forsvaret ligger og camper innenfor 16-meteren.....

Link to comment
Share on other sites

Van Persie har potensialet til å bli helt fantastisk, men jeg innbiller meg at han gjør som han selv vil og ikke nødvendigvis slik som Wenger vil. Jeg har vel ikke noe grunnlag for å si dette, det er bare en magefølelse. Dessuten så er han i ofte i fokus for utenomsportslige ting, noe jeg vet Wenger misliker sterkt. Da han kom til klubben hadde han problemer med aggresjonen, forrige sommer hadde han tydeligvis problemer med å holde fingra av fatet, og i siste seriekamp mot city i fjor så åpnet det en disiplinærsak mot ham da han angivelig hadde kommet med rasistiske uttalelser mot Distin var det vel. Dersom dette stemmer så tviler jeg sterkt på at Henry er lysten til å spille på topp sammen med Van Persie. Jeg personlig tror ikke Van Persie har mye igjen før hans tabbekvote er full.

 

Ben Elfen

 

Jeg kan skjønne at du er urolig, men nå må det sies at han har fått kontroll på agrresjonen. Et got eksempel er at han ikke fikk kort i kampen mellom Portugal og Nederland! Videre så må det sies at voldteksanklagene bare var tull fra jentas side. Hendelsen mot City tror jeg har gjort han klar over at slike kommentarer ikke blir akseptert, og vi får håpe på at en brent RvP skyr ilden. Noen andre enn meg som vil se han på vingen en kamp? Hleb er vaksinert mot å skyte, noe som er veldig frustrerende i kamper der forsvaret ligger og camper innenfor 16-meteren.....

 

Jeg tror absolutt at Van Persie kan lykkes som ving. Jeg er enig i at vi trenger noen som ikke er redd for å skyte, men jeg har også troen på at Hleb etterhvert kan komme med den forløsende pasningen i kamper der vi stanger mot 15 forsvarere slik som mot Villa.

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så enig med deg, Jensegutt, Adebayor passer ikke inn

 

Bra det er noen som ser det samme som meg, Adebayor passer ikke helt inn i Arsenals spillestil :(

 

i alle år har mange her kritisert wenger ( sier ikke att dere to har gjort det) for å ikke ha en back-up plan, en høy spiller som er god på hode og som kan ta alle innleggene som vi får fra kanten. når vi endelig får det passer han plutselig ikke inn i spillestilen ( noe som er selvsagt, siden han har andre kvaliteter) og dere vil selge han. blir folk aldri fornøyde?

 

Godt poeng,men selv om jeg syns Ade ikke fortjente den pepperen han fikk er

det ikke i slike kamper han bør spille fra start.Da bør VP brukes.

I kamper mot såkalte beinknuserlag Bolton eller slike bør han brukes,men

Wenger har nok sine årsaker til hvorfor Ade spilte.

 

 

nei det er je enig i. det er ikke tvil, van persie burde ha startet kampen mot Aston Villa, men jeg synes at ade får alt for mye pepper. med tanke på att han egentlig gjør det bra i nesten alle kampene han har spilt. han jobber hardt og går inn i duellene, prøver å skape sjanser osv. osv.

Det er sant det du sier i første quoten din, ladan.... men det jeg tror de som er uenige med at Adebayor er foran van Persie (b.l.a meg) det er at hodespillere trenger ikke å være spiss.... jeg mener det burde være en som van Persie sammen med Henry, ikke en som har "andre kvaliteter" enn det Henry og det et bra lag trenger på topp....Derfor syns ikke jeg Adè passer inn i Arsenals spillestil

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

To mål av Robin van Persie i kveldens 3-0 sier over Hleb`s Hviterussland :) Jeg synes han har vært goood (med tre o'er) fra VM's start og utover... Litt uvenner med stolpene, men det kommer seg :ph34r:

 

NED-BLR

 

90 3-0: Dirk Kuyt Nederland

90 gk Dzmitry Lentsevich Hviterussland

78 2-0: Robin van Persie Nederland

45 gk Joris Mathijsen Nederland

33 1-0: Robin van Persie Nederland

28 gk Robin van Persie Nederland

Link to comment
Share on other sites

To mål av Robin van Persie i kveldens 3-0 sier over Hleb`s Hviterussland :) Jeg synes han har vært goood (med tre o'er) fra VM's start og utover... Litt uvenner med stolpene, men det kommer seg :ph34r:

 

Han hadde 2 mål OG assist på målet til Kuyt ;)

Link to comment
Share on other sites

Venter egentlig på at van Persie virkelig skal få sjangsen til å spele seg inn i elveren. Det har blitt mykje inn og ut av laget med all konkurransen fra Adebayor. Det er jo berre til å sjå korleis han har gjort det for Nederland etter at van Basten gav høgrekanten til han. Gi han 5 kampar på rad som spisspartner til Henry så vil det vise seg å bli PLs beste spiss-duo med tida.

Link to comment
Share on other sites

Venter egentlig på at van Persie virkelig skal få sjangsen til å spele seg inn i elveren. Det har blitt mykje inn og ut av laget med all konkurransen fra Adebayor. Det er jo berre til å sjå korleis han har gjort det for Nederland etter at van Basten gav høgrekanten til han. Gi han 5 kampar på rad som spisspartner til Henry så vil det vise seg å bli PLs beste spiss-duo med tida.

 

Fullstendig enig :lol: Alternativt å gi ham noen kamper på høyrekanten på hjemmebane mot noen av dumpekandidatene i PL. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Toure (og sikkert Eboue) er muslim og vi vet alle hvor godt han (de) har klart seg.

 

Ellers synes jeg RvP for litt unødvendig pepper. Ja, innleggene var ikke toopp, men heller ikke helt elendig. Han skulle putta på den ene sjansen, men han var god til å posisjonere seg i dag og var ofte spillbar. Gutten trenger bare å spille seg inn som spiss, det at han spiller ving på nederland kan kanskje få han litt forvirret til tider.....

Link to comment
Share on other sites

Synes V.persie gjør en ok kamp.Skulle puttet den ene store,men har nu sett henry bomme på store sjangser også denne sesongen, så slike ting hender til og med den beste.

V.persie gir i mine øyne arsenal noe uforutsigbart.

Di fleste spillerene våre passer ballen i posisjoner hvor V.persie kan finde på å skyte,og jeg trur det

er lurt å ha en slik spiller sammen med resten av gutta.

Han har en enormt bra venstre fot,og jeg føler meg rimelig sikker på at vi kommer til å få se noen skikkelige

perler å flotte gjennomspill fra gutten denne sesongen . :P

Link to comment
Share on other sites

Scoring av van Persie for Nederland igjen, borte mot Bulgaria. Virkelig i form han nå! :)

Link to comment
Share on other sites

Scoring av van Persie for Nederland igjen, borte mot Bulgaria. Virkelig i form han nå! :)

 

Var det en av den fine sorten også, nok en gang? :D

 

han er jo bare fabelaktig for landslaget! [Kan vel ikke si at han ikke er det for Arsenal heller da, rett etter to kanonscoringer, men han har ikke vært heeelt i form har det virka som..]

Link to comment
Share on other sites

noen som har skåringa?? gi den gutten litt tid, så er han god for 15+ hver sesong i serien..

 

Han putta jo tilsammen 12 mål sist sesong - og da sleit han lenge med tåa. DU skal ikke se bort ifra at det allerede i år blir året han putter 15+ !

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...