Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Neste års toppskorer i Arsenal:

 

http://youtube.com/watch?v=Gr6cIdgkam0

 

 

 

Vi har mye å glede oss til!!!

Er nok ikke så mange konkurrenter til topsskorer neste år er jeg redd. I hvert fall ikke sånn det ser ut akkurat nå.

 

Men enig, mannen har noe helt spesielt. Var meget synd han ble skadet i vinter. Håper skadene han har hatt er mer tilfeldig og ikke ett speilbilde av hvordan fremtiden blir. Van Persie er vel på mange min favoritt på årets lag. Synes desverre det er blitt tappet veldig for "favoritter" og profiler de seneste årene. Tenker på Henry, Bergkamp, Pires Cole etc etc.

 

For all del, det er mye spennende unge spillere og talenter, men allikevel synes jeg laget fremstår litt "gråere" sånn det ser ut nå. Håper våre unge spillere motbeviser meg og tar noen steg ekstra i år.

 

Blir spennende å se hvordan Van Persie takler å gå fra en outsider og ung og lovende rolle til å bli den store stjernen. Håper han gjør fremskritt med tanke oppførsel etc. Han har jo en noe brokete fortid og rykte.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til å gjøre det enda bedre en det han gjorde i år, og han er utrolig dog på frispark.

Så vi har en som kan ta over for Henry :blink:

 

 

http://youtube.com/watch?v=tVdWjL2Or2o

 

Enig Chris, han kommer til å gjøre det MYE bedre i år føler jeg på meg ;) men tror ikke han tar over helt for Henry, skal litt til det... Men han kommer nok til å bli lagets nye toppskårer om Wenger ikke går på handletur ;)

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til å gjøre det enda bedre en det han gjorde i år, og han er utrolig dog på frispark.

Så vi har en som kan ta over for Henry :blink:

 

 

http://youtube.com/watch?v=tVdWjL2Or2o

Van Persie er jo en helt annen spiller en Henry. Så hans oppgave er vel på ingen måte å ta over for Henry. Van persie skal fortsatt være Van persie så trenger vi en ny bakroms spiss.

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til å gjøre det enda bedre en det han gjorde i år, og han er utrolig dog på frispark.

Så vi har en som kan ta over for Henry :blink:

 

 

http://youtube.com/watch?v=tVdWjL2Or2o

Van Persie er jo en helt annen spiller en Henry. Så hans oppgave er vel på ingen måte å ta over for Henry. Van persie skal fortsatt være Van persie så trenger vi en ny bakroms spiss.

 

Men jeg mente at han tokk over på frispark ;)

Link to comment
Share on other sites

Han kommer til å gjøre det enda bedre en det han gjorde i år, og han er utrolig dog på frispark.

Så vi har en som kan ta over for Henry :blink:

 

 

http://youtube.com/watch?v=tVdWjL2Or2o

Van Persie er jo en helt annen spiller en Henry. Så hans oppgave er vel på ingen måte å ta over for Henry. Van persie skal fortsatt være Van persie så trenger vi en ny bakroms spiss.

 

Men jeg mente at han tokk over på frispark ;)

På frispark er han jaggu bedre også. En fantastisk teknikk med kraft og skru

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Det gjer godt å sjå at det finst Arsenal-spelarar som framleis har trua. Desse sitata frå Robin van Persie henta frå The Times skulle illustrere det: "Football is not about age. It's not about money. It is not about those things. Football is about if you want to run for each other, if you want to fight for each other, if you want to really play some ball". Og vidare: "We are young. So what? Age does not matter. It is about the way we play football, and the way we like to play together. If you win the title with this team it would be great. I really beleive we can do that. I really believe that in my heart."

 

Les og ta lærdom Gallas og Henry (+ ein og annan her på forumet:-) Ganske befriande at det finst nokon som ikkje kun fokuserer negativt. Som på andre område gjeld det å sjå moglegheitene og ikkje kun begrensningane.

Robin er etter kvart blitt ein personleg favoritt. Ja, eg veit har hatt ei kort lunte (som forhåpentleg er blitt monaleg lengre) og han er ikkje så lite av ein humørspelar. Det lever eg godt med, som eg gjorde med Henry. Eg likar haldningane hans, og sjølvsagt det faktum at han er ein klassespelar som sannsynlegvis vert enda betre dei nest 4-5 åra. Ikkje minst likar eg at det er stillt rundt van Persie kvar sommar, og at han openberrt ikkje lir av "Nei,-no-må-eg-snakke-med-agenten-min-og-og-sjå-til-å-komme-meg-vekk-herifrå-syndromet". Eit syndrom som diverre er altfor utbreidd i Arsenal. Van Persie representerer ein lojalitet ein ikkje kan ta for gitt lengre, sjølv om han nok er klår over at han kunne tent meir pengar andre stader.

William Gallas som kaptein? "Give me a break." Van Persie er faktisk eit betre alternativ.

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg, Good old Arsenal. van Persie har fått en herlig holdning. Cesc virket også veldig fornøyd i intervjuet etter kampen, så det er tydlig at det er veldig god stemning og moral i troppen. Et ungt lag trenger mer selvtillit, noe jeg er sikker på at vi har mye av nå. Men det er viktig at laget laget beholder den, for vi er mer enn noensinne avhengig av en god start i ligaen. Gode resultater mot Lazio og Ajax tror jeg vil heve oss enda et par hakk før Fulham kampen. I fjor klart ikke laget den årlige 7 - 0 seieren på hjemmebane, så unggutta får gjøre det godt igjen ved å vinne 7 - 0 to ganger i år :). Hvis det er ett lag vi kan vinne 7 - 0 mot, så er det Fulham som vi alltid har hatt et veldig godt tak på. Hehe, ble litt mye off-topic :D

Link to comment
Share on other sites

Disse to overstående innlegg støttes. RvP sto frem i intervju etter kampen mot Inter som en spiller som setter spillet og laget først. Full av pågangsmot og fotballmessig lekenhet i holdning og fokus. Jeg gleder meg over at vi har en spiller som han i vår tropp. Han har gått fra å være en noe sutrete unggutt til å bli en klippe i laget. Som han ser jeg også frem til kommende sesong. Jeg gleder meg.

Link to comment
Share on other sites

Sneijder hailed Van Persie as "one of the best players at Arsenal" and his compatriot was quick to repay the compliment.

 

"I like Wesley as a person and even more as a player," said Van Persie. "I've been playing for the national team for two years now and he has been playing for the national team a bit longer, and I always like to play alongside him.

 

Hyggelige ord fra van Persie. Vedder ein hundrings på at neste rykte på newsnow blir Sneijder til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...