Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

http://www.youtube.com/watch?v=hH8TuWq_TIg

 

Knall video, Gleder meg virkelig til Van Persie er tilbake, selv om han dessverre er mye skada, skal han ha en ting, han blør for drakta!

jepp! for en bonus det skal bli! :blink:

 

men, når jeg tenker meg om så har det ikke vært så dumt at han har vært skadet. for det første har Ade tredd fram og tatt på seg oppgavene som det offensive midtpunktet, og det med glans. for det andre så har Aduardo og Bendtner for verdifull kamptrening og løftet seg noen hakk.

 

det blir veldig spennende og se hvordan framgangen til de andre spissene passer med veePee's tilbakekomst og om han får utløst sitt fulle potensiale. det er ingen tvil om at veePee har en evne til å gjøre magiske ting med ballen og det hadde vært utrolig fett hvis han og Ade hadde funnet en bedre kjemi enn de har hatt til nå. de har jo på en på en måte utviklet seg hver for seg og de gangene de har spilt sammen har det ikke fungert like bra som det fungerer for Ade sammen med Eduardo (eller alene i 4-5-1) eller Robin sammen med Henry. det er ingen grunn til at de ikke skal kunne utfylle hverandre bedre. hvis det funker har vi fantastiske tider i møte..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

RvP er tilbake i trening denne uken og han kan være med laget til Milan! Noen medier melder også at han kan sitte på benken mot Aston Villa pga manglende spisser! Håper ikke Wenger presser han slik at han ender opp med en skade! Gleder meg som en liten unge til han er tilbake! Digger han.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja, sånn kan man også si det, dulfy. Det er i slike stunder som nå vi savner van Persie. Det er så ufattelig synd at vi har vært foruten ham lenge. Vi har greid oss bra, men nå som også Eduardo blir ute i lang tid, er det ikke vanskelig å se at vi trenger en kvalitetskompanjong til Adebayor. Det har vi i van Persie, bare han snart får rista av seg plagene.

Link to comment
Share on other sites

Nydelig å se han spille igjen! Håper så absolutt han starter mot M`boro.. Det for vell være trøsten på en dag som dette, at Robin og Kolo er tilbake igjen.

Nå må vi slå Boro før det virkelig braker løs med storkamper og serien avgjøres! :)

Link to comment
Share on other sites

Heldigvis har Nederland og Arsenal samme ønske for van Persie: At han kommer seg i form og spiller jevnlig resten av sesongen. Jeg tror derfor at dersom støtteapparatet til Arsenal mener at han ikke er klar for å spille den privatlandskampen, vil han heller ikke det. Bekymrer meg heller lite for at dette skal bli et tilbakeslag for RvP.

Link to comment
Share on other sites

For alle som har ATVO, anbefaler jeg sterkt innslaget hvor Robin får testet seg som

bordtennisspiller. Alltid interresant å se spillerne fra en annen side.

Han er jo pokker meg ikke dårlig heller! Hvertfall best i Arsenal, ifølge han selv.

Programlederne var interresert i å sette opp en kamp mellom han og Rio Ferdinand, da

Rio har sagt at ingen i PL slår han i bordtennis. Det kunne vært morro og sett! :)

 

god natt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

RvP fikk nettkjenning for første gang på lang tid idag. Riktig nok fra straffemerket, men det bør da nevnes.

 

Ser ut som han spiller med litt mindre agresivitet og risiko for å unngå flere skader. Sikkert ikke så dumt. Hadde vært fint om han stilte inn siktet fra andre possisjoner på banen fra og med neste kamp og ut sessongen.

 

På forhånd takk.

Link to comment
Share on other sites

RvP fikk nettkjenning for første gang på lang tid idag. Riktig nok fra straffemerket, men det bør da nevnes.

 

Ser ut som han spiller med litt mindre agresivitet og risiko for å unngå flere skader. Sikkert ikke så dumt. Hadde vært fint om han stilte inn siktet fra andre possisjoner på banen fra og med neste kamp og ut sessongen.

 

På forhånd takk.

 

Bra for selvtilliten at han scoret igjen og bidro til en viktig seier og snuoperasjon. Tross mange brente sjanser så er han skuddvillig og en trussel for enhver motstander. Jeg skjønner godt at han er litt forsiktig etter å ha vært ute så lenge, men han kommer nok til å bli tøffere og mer aggresiv etterhvert.

Det positive var vel at han spilte nærmest 90 minutter uten skade og fikk en god gjennomkjøring før LFC-kampene.

 

Han er vår beste spiss og jeg tror vi får se en mer presis Van Persie fremover og bare håpe at han holder seg skadefri. :D

Link to comment
Share on other sites

Utrolig små marginer som skiller mellom treff og bom når man skyter som van Persie. Han har en utrolig krevende teknikk og når timingen etterhvert sitter noe bedre vil han igjen bli livsfarlig i og rundt boksen.

Link to comment
Share on other sites

Robin van Persie was again forced off with injury and Wenger admits he is a doubt for their next two games against Liverpool

 

"It doesn't look too bad but we took him off for a precaution but I still think he will be short for next game and possibly the one after," he added.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...