Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

Noen som vet om RVP er med i troppen til Nederland? Har ikke noe informasjon om hvordan han ligger ann med skadesituasjonen sin. Håper han snart er tilbake og banker inn mål for Arsenal :D. Vi trenger en som fyrer av på distanse nå som Rosiscy ikke er helt på topp enda.

 

denne siden står det at vi har 0 skader!! Minst i PL ;) ;) Vet ikke helt om dette stemmer men..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Ser fram til den sesongen Robin går skadefri...

Robin er en viktig spiller får oss og det er frusterende å se at han blir vekke i flere uker hver sesong...

 

Håper han ikkje får flere tilbakefall på skaden sin og er tilbake om 2-3 uker... vi trenger han.

Link to comment
Share on other sites

Dette var godt å lese. "Van Persie set to resume full training next week"

Han trenger vell litt tid før han får spille, men dette er posiitve nyheter. Har savnet langskuddene og frisparkene hans. Rosiscy skyter jo ikke, selv om vi vet at han kan. Litt skuffet på akkurat det.

 

Jeg tror Adebayor blir happy når Robin kjem tilbake og spiller på topp med han. De to har godt samarbeid.

Vi får håpe at Hleb, Flamini og Fabregas ikke blir ute alt for lenge.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi blir ganske styrket av å få van Persie tilbake. Adebayor og van Persie tror jeg vil finne seg til rette med hverandre igjen med en gang. Vi kan også bruke en del omrokeringer som gjør at van Persie minsker effekten av andre skader. Så jeg gleder meg veldig til å ha ham tilbake snart. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Synd at Robin er så mye skadd. Uten han har vi egentlig ingen andre spisser i ypperste klasse i stallen, Adebayor er det på sitt beste, men det går fremdeles litt for lang tid mellom hver gang han er i toppform. Vi har et dilemma på spissplass, skal vi satse på at skadene på RvP gir seg med åra, eller må vi ut på markedet for å hente inn en ny spiller? For en ting er sikkert, om RvP er skadd like mye det neste (kalender)året som han var i 2007 kan det bli vanskelig å hevde seg i toppen av PL og i CL. Men, henter vi inn en ny spiss frykter det vil ødelegge mye av utviklinga til Walcott og Bendtner.

 

Når ikke og van Persie spiller ender vi ofte opp med 4-4-1-1, noe som forsåvidt er greit, spesielt på bortebane, men Adebayor sliter ofte alene på topp, og midtbanegutta scorer skuffende lite for tida synes jeg. Det ikke akkurat lukter målfest av det laget vi blandt annet stilte med i går, og mye skyldes at vi bare har en spiss på banen, som igjen skyldes at vi bare har to spisser som er gode nok til å satarte hver Premier League kamp. Når RvP er så mye skada så begyner jeg å lure på om det hadde vært greit med en ny spiss.

Link to comment
Share on other sites

Skjer ikke at jeg noen gang kommer til å gi opp gutten. Helt utrolig god spiller som vi så absolutt trenger. Selvfølgelig kan vi ikke sitte å vente på han altfor lenge, men om han så skulle være skada, så er han tilbake i midten av januar, og Robin kan bli utrolig verdifull til våren! Kom igjen folkens, ikke mist trua på han, alle her vet hva han kan, og det han kan trenger vi. Hvis han etterhvert blir helt Aliadiere, ja da blir vi kanskje nødt til å selge han, men så ekstrem er han ikke enda!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...