Jump to content

Let`s all laugh at Robin Van Persie


rayman

Recommended Posts

  • Replies 2.8k
  • Created
  • Last Reply

Han er noe annet enn kanten til Manure, der de har en SIKKELIG innefekriv dribler det er jo ikke noe gøy å se på en gang.

[Hvis det er C.Ronaldo du sikter til:]

Hvis du klarer å påstå at det ikke eg gøy å se på når C.Ronaldo setter fart og har noen vanvittige dribleserier og finter, så skulle jeg likt å visst hvilken fotball du liker... Sånn Frankrike-fotball i VM, taktikk-spill?!!

 

En fotballelsker bør like å se når en spiller finter så bra som Christiano, no matter hvilket lag han spiller på! [utenom hvis det er mot Arsenal da..]

 

Jeg påstår gjerne at det ikke er gøy å se på Ronaldo. Driblinger på midtbanen har jeg sett så mange ganger at jeg sjeldent lar meg imponere av slikt. Gi meg heller en nydelig stikker fra Fabregas eller noe annet som gir resultater. Skulle derimot Ronaldo finne på å gjøre en eller annen finte som gir resultater kan det hende jeg lar meg begeistre. Dette gjelder selvsagt kun når han spiller for Portugal.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Begynner å bli lei av alt snakket om avganger...

 

Hvert år er det noen spillere som står frem og viser mer igjen enn andre. Foruten Henry, syntes jeg at Lehmann og Fabregas gjorde det i fjor.

 

På bakgrunn av det jeg har sett i treningskampene og av at de har fått litt tid på seg i Arsenaltrøya, tror jeg Van Persie og Hleb er spillere som kommer til å spille mye og godt for Arsenal i år.

 

Det var et flott intervju av Van Persie på Arsenal TV her i går. Han har fått en helt annen oppladning til sesongen dette året, og viser fantastiske egenskaper i treningskampene.

 

Hleb har vist fantastiske assists-egenskaper denne sommeren, og det hadde vært fantastisk om han slo til med dette i Arsenal denne sesongen.

 

Jeg håper og gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

 

Det var et flott intervju av Van Persie på Arsenal TV her i går. Han har fått en helt annen oppladning til sesongen dette året, og viser fantastiske egenskaper i treningskampene.

 

 

Robin kom vel godt i gang i fjor også, men ble satt tilbake av skader. Han er en spiller mange har store forventninger til og det med rette. Han viser egenskaper som tilrettelegger som kan minne om en annen nedelender til tider og har en fantastisk venstrefot som vi vil få mye glede av i år også.

 

Litt enig med deg Helge når du sier du er lei all praten om (nesten)overganger" :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har veldig trua på van persie.Føler han gir oss noe som vi har manglet litt på topp,bla det at han ikke nødvendigvis skal spille ballen inn i mål,men tør å fyre av når som helst.

Han kan bli en stor spiller,men da må han få spilletid å være skadefri.

Blir spennende å følge robin i år :)

Link to comment
Share on other sites

RVP scoret Nederlands fjerde mål i 4-0 seieren i kveld. :D Håper han fortsetter på lørdag hvis han spiller.

 

RvP blir stor for oss i år hvis han unngår skader! Garantert!

Kjenner det skikkelig på kroppen at ligastarten nærmer seg!!

Link to comment
Share on other sites

RVP scoret Nederlands fjerde mål i 4-0 seieren i kveld. :D Håper han fortsetter på lørdag hvis han spiller.

 

RvP blir stor for oss i år hvis han unngår skader! Garantert!

Kjenner det skikkelig på kroppen at ligastarten nærmer seg!!

 

 

for å si det slik. Jeg er sikker på at Robin blir stor i år. Kan fort ende opp med 15 mål eller mer i serien i år.

Han har så utrolig stort potensiale som jeg tror vil slå ut virkelig i år. Så tendenser i VM, jeg tipper Henry og RvP blir PL's radarpar denne sesongen:D

Link to comment
Share on other sites

RVP scoret Nederlands fjerde mål i 4-0 seieren i kveld. :D Håper han fortsetter på lørdag hvis han spiller.

 

RvP blir stor for oss i år hvis han unngår skader! Garantert!

Kjenner det skikkelig på kroppen at ligastarten nærmer seg!!

 

 

for å si det slik. Jeg er sikker på at Robin blir stor i år. Kan fort ende opp med 15 mål eller mer i serien i år.

Han har så utrolig stort potensiale som jeg tror vil slå ut virkelig i år. Så tendenser i VM, jeg tipper Henry og RvP blir PL's radarpar denne sesongen:D

 

Jepp og Ade kommer inn som plan B og redder oss noen poeng i løpet av sesongen.........

Link to comment
Share on other sites

Bør starte de fleste kampene våre. En glimrende spiller med teknikk, avslutninger, overblikk og fysikk. Han har alle forutsetningene til å bli en toppspiss for oss. At wenger velger å benke vP til fordel for Adebayor er for meg uforståelig.

100% enig. Frykter at viss benkinga fortsetter vil van Persie be om klubb skifte snart og det hadde vært fryktelig synd. Viss Wenger hadde dyrket spissparet van Persie - Henry kamp etter kamp, ville det blitt PLs mest fryktede spisspar innen kort tid. Van Persies tekniske brillianse og playmaker egenskaper kombinert med Henrys fart. Van Persie verkar dessutan som ein ekte Gooner med klubbfølelse til etterfølgelse (les; Reyes og Cole).

Link to comment
Share on other sites

Bør starte de fleste kampene våre. En glimrende spiller med teknikk, avslutninger, overblikk og fysikk. Han har alle forutsetningene til å bli en toppspiss for oss. At wenger velger å benke vP til fordel for Adebayor er for meg uforståelig.

100% enig. Frykter at viss benkinga fortsetter vil van Persie be om klubb skifte snart og det hadde vært fryktelig synd. Viss Wenger hadde dyrket spissparet van Persie - Henry kamp etter kamp, ville det blitt PLs mest fryktede spisspar innen kort tid. Van Persies tekniske brillianse og playmaker egenskaper kombinert med Henrys fart. Van Persie verkar dessutan som ein ekte Gooner med klubbfølelse til etterfølgelse (les; Reyes og Cole).

 

Ja spørs hvor mye på benken den gutten vil sitte før han vil flytte på seg.

 

Han har blitt så å si fast på Nederland og han gjør det bra der.

 

Skorer så og si i annenvær kamp for dem.

 

Han burde få spille mer for Arsenal spør du meg :)

Link to comment
Share on other sites

Bør starte de fleste kampene våre. En glimrende spiller med teknikk, avslutninger, overblikk og fysikk. Han har alle forutsetningene til å bli en toppspiss for oss. At wenger velger å benke vP til fordel for Adebayor er for meg uforståelig.

100% enig. Frykter at viss benkinga fortsetter vil van Persie be om klubb skifte snart og det hadde vært fryktelig synd. Viss Wenger hadde dyrket spissparet van Persie - Henry kamp etter kamp, ville det blitt PLs mest fryktede spisspar innen kort tid. Van Persies tekniske brillianse og playmaker egenskaper kombinert med Henrys fart. Van Persie verkar dessutan som ein ekte Gooner med klubbfølelse til etterfølgelse (les; Reyes og Cole).

 

Jepp. Om vi satser på Henry-Van Persie tror jeg som deg at det kommer til å Pl's beste par. Om Van Persie får fast plass på laget og tillit til å slippe seg løs blir jeg ikke overrasket om han scorer over 15 mål i serien.

Hvis vi skulle ende opp med å måtte selge van persie pga lite spilletid ville jeg ergre meg grønn og blå.

 

En annen sak anngående Robin vs Adebayor.. Når jeg ser fotball, ønsker jeg i utgangspunktet å bli underholdt. Robin er en spiller jeg elsker å se spille. Når vi har spillertyper som Van Persie, Henry, Fabregas O.L vil jeg å se dem spille hver uke... Kan ikke akkurat si at jeg får den følelsen av adebayor.

 

Ps: Adebayor er en brukbar spiller, og en grei squadplayer. Han er jo også ung, forhåentligvis blir han enda bedre i fremtiden.. men Van Persie er spesiell, og i en annen klasse.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så enig med deg, Jensegutt, Adebayor passer ikke inn

 

Bra det er noen som ser det samme som meg, Adebayor passer ikke helt inn i Arsenals spillestil :blink:

 

i alle år har mange her kritisert wenger ( sier ikke att dere to har gjort det) for å ikke ha en back-up plan, en høy spiller som er god på hode og som kan ta alle innleggene som vi får fra kanten. når vi endelig får det passer han plutselig ikke inn i spillestilen ( noe som er selvsagt, siden han har andre kvaliteter) og dere vil selge han. blir folk aldri fornøyde?

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så enig med deg, Jensegutt, Adebayor passer ikke inn

 

Bra det er noen som ser det samme som meg, Adebayor passer ikke helt inn i Arsenals spillestil :blink:

 

i alle år har mange her kritisert wenger ( sier ikke att dere to har gjort det) for å ikke ha en back-up plan, en høy spiller som er god på hode og som kan ta alle innleggene som vi får fra kanten. når vi endelig får det passer han plutselig ikke inn i spillestilen ( noe som er selvsagt, siden han har andre kvaliteter) og dere vil selge han. blir folk aldri fornøyde?

 

Godt poeng,men selv om jeg syns Ade ikke fortjente den pepperen han fikk er

det ikke i slike kamper han bør spille fra start.Da bør VP brukes.

I kamper mot såkalte beinknuserlag Bolton eller slike bør han brukes,men

Wenger har nok sine årsaker til hvorfor Ade spilte.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er så enig med deg, Jensegutt, Adebayor passer ikke inn

 

Bra det er noen som ser det samme som meg, Adebayor passer ikke helt inn i Arsenals spillestil :blink:

 

i alle år har mange her kritisert wenger ( sier ikke att dere to har gjort det) for å ikke ha en back-up plan, en høy spiller som er god på hode og som kan ta alle innleggene som vi får fra kanten. når vi endelig får det passer han plutselig ikke inn i spillestilen ( noe som er selvsagt, siden han har andre kvaliteter) og dere vil selge han. blir folk aldri fornøyde?

 

Godt poeng,men selv om jeg syns Ade ikke fortjente den pepperen han fikk er

det ikke i slike kamper han bør spille fra start.Da bør VP brukes.

I kamper mot såkalte beinknuserlag Bolton eller slike bør han brukes,men

Wenger har nok sine årsaker til hvorfor Ade spilte.

 

 

nei det er je enig i. det er ikke tvil, van persie burde ha startet kampen mot Aston Villa, men jeg synes at ade får alt for mye pepper. med tanke på att han egentlig gjør det bra i nesten alle kampene han har spilt. han jobber hardt og går inn i duellene, prøver å skape sjanser osv. osv.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...