Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Endelig oppfatter kommentatorene at Song har vært veldig god som ryddegutt i dag. Og se hvor mye bedre vi spiller uten Denilson...

 

Vi har helt klart vært hemmet av Denilson i dag, men skulle fortsatt ønske Wenger byttet om på Cesc og Nasri. Cesc er rett og slett ikke rask nok til å spille som offensiv midtbane!

Link to comment
Share on other sites

:o--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:48 PM) 166060[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Endelig oppfatter kommentatorene at Song har vært veldig god som ryddegutt i dag. Og se hvor mye bedre vi spiller uten Denilson...

 

Vi har helt klart vært hemmet av Denilson i dag, men skulle fortsatt ønske Wenger byttet om på Cesc og Nasri. Cesc er rett og slett ikke rask nok til å spille som offensiv midtbane!

Jeg er enig i denne. Men først og fremst burde Eboue kommer inn i pausen. Det hadde mest sansynlig gjort ting litt bedre :unsure:

 

JHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :angry::D:D:D:D:D:D:D:D:D ARSHAVIN!!!

Link to comment
Share on other sites

:D-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:48 PM) 166060[/snapback]

Endelig oppfatter kommentatorene at Song har vært veldig god som ryddegutt i dag. Og se hvor mye bedre vi spiller uten Denilson...

 

Vi har helt klart vært hemmet av Denilson i dag, men skulle fortsatt ønske Wenger byttet om på Cesc og Nasri. Cesc er rett og slett ikke rask nok til å spille som offensiv midtbane!

Burde også byttet dansken og Edu synest eg.

ARSHAVIN ARSHAVIN ARSHAVIN ARSHAVIN

Link to comment
Share on other sites

Der mista jeg alt av stream. KJÆRE DOMMER, BLÅS AV! 3-3 er bra resultat for oss!

Trekker tilbake dette nå. Nå kan du blåse dommer, ARSJAVIN!!!

 

Han er en legende allerede! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...