Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Mye rart i forsvaret, men vil dra frem Fabianski, Gibbs, Song og Nasri som har vært veldig gode, Fabianski har vært klart best og holdt oss inne i kampen.

 

EDIT: ARSHAVIN! ;):D mot spillets gang helt klart!

 

EDIT 2: Pen redning av Fabianski igjen, her ser vi Lukasz sitt potensiale! Rett og slett en skikkelig matchvinner i dag! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Tror du forstår godt hva jeg mener, eller mener du dette er bra nok til å slå Manu???

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Tror du forstår godt hva jeg mener, eller mener du dette er bra nok til å slå Manu???

 

Jeg mener hver kamp har sitt eget liv, og selv om vi spiller slik mot Liverpool betyr ikke at vi spiller slik mot Manchester United.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Tror du forstår godt hva jeg mener, eller mener du dette er bra nok til å slå Manu???

 

Akkurat nå spiller vi mot Pool. Ikke United. Selvfølgelig er det grunn til å juble.

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Tror du forstår godt hva jeg mener, eller mener du dette er bra nok til å slå Manu???

Slutt å tenk på Manukampen nå. Det er Liverpoolkampen som spilles nå. Og for å svare på spørsmålet ditt. Slår vi Liverpool med dette laget, kan vi slå Manu også med dette laget. OG forhåpentligvis har vi noen tilbake fra skade til da, om ikke returkampen.

 

Edit: Som Stefan B påpeker, hver kamp har sitt eget liv.

Link to comment
Share on other sites

Denilson slår jo bare bakover.

Ja og i en kamp som dette så er det sånt vi taper kamper på. Song hadde en tendens til det samme i starten av sesongen på tvers eller bakover som fikk konsekvenser. Håper ikke det blir resultatet i dag. Venter og se Diaby for Denilson etter 65, i kjent Wenger stil

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke vi skal juble for mye nå. Dette vi viser nå er langt fra godt nok mot Manu. De er langt bedre foran begge mål enn Lpool, og da kommer vi til å slite...

Skal vi ikke juble? Vi leder over Liverpool. Eller du vil vel at Liverpool skal vinne, slik at Manu ikke tar gullet. ;)

Tror du forstår godt hva jeg mener, eller mener du dette er bra nok til å slå Manu???

Slutt å tenk på Manukampen nå. Det er Liverpoolkampen som spilles nå. Og for å svare på spørsmålet ditt. Slår vi Liverpool med dette laget, kan vi slå Manu også med dette laget. OG forhåpentligvis har vi noen tilbake fra skade til da, om ikke returkampen.

 

Edit: Som Stefan B påpeker, hver kamp har sitt eget liv.

Liverpool er et lag som spiller med mye mindre ro i spillet sitt, dem kjører hele tiden. Har vertfall gjort det til nå. Manure triller ballen litt mer i laget. Desuten driter jeg i semien nå. Nå gjelder det å ta liverpool. Og knappe innpå teten i PL.

Deilig med pause nå. Kunne sleppe skuldrene litt ned ei lita stund.Trenger mer muskler på midten føler jeg. En bauta som trør til i taklingene.

Link to comment
Share on other sites

Denilson slår jo bare bakover.

 

Denilson har vært veldig svak lenge nå, helt siden Roma hjemme har han kun hatt en kamp der han var mer enn jevn, og det var mot Manchester City når Wenger for første gang prøvde ut 4-2-1-2-1 formasjonen sin. Har forsvart Denilson gjennom hele sesongen ved at han har vært jevn, men jeg har også sagt at det beste hadde vært å ha Fabregas - Song på midten, og det er ingen tvil om hvilken av Diaby, Denilson og Song som er klart best.

Link to comment
Share on other sites

Det eneste jeg sier er at dette ikke må gi en falsk trygghet. Det vi har sett nå har absolutt ikke vært betryggende.

Joda, hver kamp har sitt eget liv, det er Fabianski et stooort bevis på, men jeg lurer på om det er taktikken som er problemet. Ligger vi oss? Eller er vi bare så svake i dag?

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som tvilte på Fabianski? ;) Han har vært fantastisk! Sagna derimot, burde byttes ut...

 

Sagna har kanskje vært svak i dag, men tror ikke Eboue er tingen heller. Veldig svak defensivt i forhold til Sagna, tror faktisk Sagna er bedre defensivt på en dårlig dag enn det Eboue er på en god dag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...