Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Dette er den villeste kampen må lenge. Det ser jo faktisk ut som om lufta har gått litt ut av Liverpool også!

Håpe dem har løpt av seg alt kruttet med det enorme tempo dem hadde istad.

NEI; er det mulig!?!? Faens guttunge!

Noen som har en steam som funker!?

Link to comment
Share on other sites

Oppvisning i dårlig forsvarsspill fra begge lag dette her. Rett og slett mye dårlig fotball her nå..

Link to comment
Share on other sites

Oppvisning i dårlig forsvarsspill fra begge lag dette her. Rett og slett mye dårlig fotball her nå..

Noen sier bra fotball er med mange mål. Har jo ikke sett endritt siden isralitten satt inn 2-1 eg.

Noen som har steam?

Link to comment
Share on other sites

:unsure:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:36 PM) 166043[/snapback]

Fy fan hjertet mitt tåler ikke mere nå!

Hvis hjertet ditt ikke tåler mer nå, i en kamp som ikke betyr noe, råder jeg deg til ikke å se kampen neste onsdag...

 

Du er meg en god en, er du ikke?

Que?

Link to comment
Share on other sites

:unsure:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:36 PM) 166043[/snapback]

Fy fan hjertet mitt tåler ikke mere nå!

Hvis hjertet ditt ikke tåler mer nå, i en kamp som ikke betyr noe, råder jeg deg til ikke å se kampen neste onsdag...

 

Du er meg en god en, er du ikke?

Kampen betyr vel mye for Pool gjør den ikke? For min del betyr alle kamper til Arsenal noe... Gjør dem ikke for deg?

Link to comment
Share on other sites

:unsure:--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:36 PM) 166043[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Fy fan hjertet mitt tåler ikke mere nå!

Hvis hjertet ditt ikke tåler mer nå, i en kamp som ikke betyr noe, råder jeg deg til ikke å se kampen neste onsdag...

 

Du er meg en god en, er du ikke?

Kampen betyr vel mye for Pool gjør den ikke? For min del betyr alle kamper til Arsenal noe... Gjør dem ikke for deg?

En kamp om finaleplass i CL betyr selvsagt mer for meg enn en så og si ubetydelig kamp (bortsett fra prestisje) i serien. Derfor er jeg langt mer rolig nå enn hva jeg kommer til å være om 7 dager 22 timer og 5 minutter!!!

Link to comment
Share on other sites

Enda to elendige, og da mener eg ELENDIGE klareringer av Sagna. Og det på under 2 sek. Makan!

 

Virker som om han ikke er på topp etter influensaen sin nei! Jeg må innrømme at han ikke så helt tipp topp ut heller på begynnelsen av kampen :unsure:

 

En kamp om finaleplass i CL betyr selvsagt mer for meg enn en så og si ubetydelig kamp (bortsett fra prestisje) i serien. Derfor er jeg langt mer rolig nå enn hva jeg kommer til å være om 7 dager 22 timer og 5 minutter!!!

 

En Arsenal kamp for meg betyr alltid mye uansett om den er uten betydning for plassering i serien eller ikke, det rører hjertet mitt og dette er en thriller!

 

TAKK KIERAN!

Link to comment
Share on other sites

:angry:-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 10:41 PM) 166051[/snapback]

Enda to elendige, og da mener eg ELENDIGE klareringer av Sagna. Og det på under 2 sek. Makan!

 

Virker som om han ikke er på topp etter influensaen sin nei! Jeg må innrømme at han ikke så helt tipp topp ut heller på begynnelsen av kampen :unsure:

 

 

 

Enig. Hadde faktisk ikke gjort noe om Eboue spilte på høyre back akkurat nå...

Link to comment
Share on other sites

Endelig oppfatter kommentatorene at Song har vært veldig god som ryddegutt i dag. Og se hvor mye bedre vi spiller uten Denilson...

Det som er skremmende er at vi har en spiller på banen som har vert dårligere enn Denilson idag. Og det er Sagna. Og det sier ikke lite!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...