Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Det er bra å se Fabianski idag. Han skal ha pluss for spillet så langt.

 

Klareringer er forferdelig så langt. Vi virker en tanke puslete syns jeg.

Ja jeg tror det gjør bra for selvtilliten hans at han får inn disse i dag etter lørdag. Song har vært bra, Denilson mener jeg er klart dårligst sammen med Sagna nå. Arshavin er forsåvidt usynlig ;)

Link to comment
Share on other sites

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Helt klart. Wenger snakker om pasningsprosenten til Denilson, men i dag har den vært fraværende. Song er den som setter inn taklingene nå og tar rommet foran stopperne. Håper vi får inn Diaby for han etterhvert.

 

Sagna er jo grusomt dårlig nå. Som Tjernås sier, han er en sikkerhetsrisiko ;)

Link to comment
Share on other sites

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Canal+ kommentatorene er tydeligvis ikke enig med deg. De mener Song har hatt en forferdelig omgang

 

Song har jo vært best på den sentrale midtbanen vår i dag, kan ikke vitne om mye fotballforståelse av kommentatorene!

Link to comment
Share on other sites

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Canal+ kommentatorene er tydeligvis ikke enig med deg. De mener Song har hatt en forferdelig omgang

Dem snakket om Sagna! I alle fall slik jeg forsto det.

Link to comment
Share on other sites

;)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 09:29 PM) 165922[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Canal+ kommentatorene er tydeligvis ikke enig med deg. De mener Song har hatt en forferdelig omgang

 

Song har jo vært best på den sentrale midtbanen vår i dag, kan ikke vitne om mye fotballforståelse av kommentatorene!

 

Song har vært best sammen med Nasri på midtbanen.

Fabianski uten tvil Arsenals beste så langt.

 

Og det var Sagna de snakket om som var en sikkerhetsrisiko bak,ikke Song.

Link to comment
Share on other sites

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Nesten som den ene har tatt noen steg tilbake også.

Stor mulighet for Fabregas der. Synd ikke dansken fikk ei tå på den.

Link to comment
Share on other sites

Når du nevner Song kontra Denilson så ser vi tydelig hvem som har tatt steget videre og hvem som ikke har det.

Canal+ kommentatorene er tydeligvis ikke enig med deg. De mener Song har hatt en forferdelig omgang

Dem snakket om Sagna! I alle fall slik jeg forsto det.

Høres utrolig rart ut, ettersom det var Song som slo en forferdelig pasning rett før de sa det.

Link to comment
Share on other sites

Det er utrolig hvor mye dritt de kommentatorene klarer å slange om sagna i dag. Selv når pasningen kommer langt bak en sagna på løp klarer de å si at Wenger bør bytte han ut. Har nå skrudd av lyden på canal+, for slike personangrep de utsetter sagna for er rett og slett patetiske!

Link to comment
Share on other sites

Hva er dette for noe forsvarspill? Tenker da ikke på keeperen selvsagt. Men fortsetter det slik så vil Fabianski også bli "dratt ned". Er gutta klar over hvem som står på motsatt banehalvdel? Dette er som sagt ikke bare en vanlig ligakamp.

Link to comment
Share on other sites

Det er utrolig hvor mye dritt de kommentatorene klarer å slange om sagna i dag. Selv når pasningen kommer langt bak en sagna på løp klarer de å si at Wenger bør bytte han ut. Har nå skrudd av lyden på canal+, for slike personangrep de utsetter sagna for er rett og slett patetiske!

Jeg er til dels enig. Den situasjonen kunne ikke Sagna noe for, men var noen episoder tidligere der han har vært helt fraværende.

 

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!ARSHAVIN!!!

 

Fullt fortjent ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...