Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Som enhet gjør vi en ganske middelmådig omgang, men allikevel synes jeg Cesc, Nasri, Song og Nicklas er glimrende på offensiven, i tillegg til utrolige prestasjoner av Fab Fab i mål. På den annen side fremstår Bac og Denilson som utrolig skjelvne og utrygge. Kolo, Silvestre og Gibbs virker til tider veldig solide, men kan plutselig glippe og gjøre veldig rare ting.

 

Alt i alt ikke veldig bra, ettersom Liverpool har hele spillet og fortjener ledelse, men vi har fantastiske kombinasjoner på overganger, noe som kan bli nok utover i andre omgang.

 

Come on you Arsenal! Drar vi dette i land blir jeg mektig stolt!

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som tvilte på Fabianski? ;) Han har vært fantastisk! Sagna derimot, burde byttes ut...

Har vi sett samme kamp? Etter mitt syn har han vært en av de beste, sammen med Fabianski og Song.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som tvilte på Fabianski? ;) Han har vært fantastisk! Sagna derimot, burde byttes ut...

 

Selvfølgelig var det noen som tvilte på Fabianski etter forestillingen på lørdag. Men desto mer gledelig at han slår tilbake på denne måten. Fantastisk så langt. La oss håpe han tar med seg denne formen resten av sesongen..

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure ;)

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :D Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure :D

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :P Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Skal ikke se bortifra det! :P Streamen min har ikke vært å skryte av, stoppt opp mange ganger. Kanskje hvergang Sagna gjorde feil.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure :P

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :P Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Skal ikke se bortifra det! :P Streamen min har ikke vært å skryte av, stoppt opp mange ganger. Kanskje hvergang Sagna gjorde feil.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

Tjernås bekreftet at den var akkurat on-side! :D

 

Nå vil jeg ha inn Diaby og mest sansynlig Walcott. Håper kanskje vi ser litt til Dudu :P

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure :D

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :P Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Skal ikke se bortifra det! :P Streamen min har ikke vært å skryte av, stoppt opp mange ganger. Kanskje hvergang Sagna gjorde feil.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

 

Ingen offside. Jamie opphevet den.

Link to comment
Share on other sites

Synes ikke vi skal kritisere gutta våre altfor mye etter denne omgangen. Jeg må ærlig innrømme at Liverpool har vært veldig gode, og har klart å holde et veldig høyt tempo på ballen sammen med høyt press på Arsenal stort sett gjennom hele omgangen.

 

Liverpool har vært gode, ved å gjøre oss dårlige. Håper bare vi fortsetter trenden med å være et lag for 2. omgang, jeg føler meg i hvert fall overbevist om at Liverpool ikke klarer å holde dette tempoet i en omgang til, og kjenner jeg Torres rett forsvinner han helt utover i omgangen.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure :P

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :P Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Skal ikke se bortifra det! :P Streamen min har ikke vært å skryte av, stoppt opp mange ganger. Kanskje hvergang Sagna gjorde feil.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

Tjernås bekreftet at den var akkurat on-side! :D

 

Trengs ikke noe Tjernås for å bekrefte det. Klar onside, ihvertfall hvis man kan stole på linja som producer hadde lagt opp på den ene reprisen. Carragher opphever med en lang fot.

Link to comment
Share on other sites

Gibbs har vært god i de siste to kamper, som sier at han kommer til å bli en god nr 2 til Clichy. Spørs om Traore må finne seg ny klubb til neste år... Litt synd i tilfellet, for jeg har sansen for han.

 

Traoré har vel spilt venstreving siden siste halvår av 07/08 sesongen, har aldri vært god nok defensivt til å spille back, og det virker også som om Wenger og resten av trenerne har skjønt dette. Jeg mener iallfall han har en fremtid i klubben så lenge han fortsetter å utvikle seg.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

 

Nei. Fabregas var klart onside på målet!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski er urutinert, og trenger derfor selvtillit for å spille optimalt. Forhåpentligvis holder han nullen i dag, og fortsetter storspillet mot Manure :P

 

Birger: Regner med at vi har sett samme kamp ja, om du ikke har rotet deg inn på en tvilsom stream :P Sagna har gjort mange feil, stoppet opp mange angrep og mistet ballen utallige ganger. Siden han er tilbake fra skade skal jeg tilgi han, men han burde virkelig forbedre seg i andre omgang.

Skal ikke se bortifra det! :P Streamen min har ikke vært å skryte av, stoppt opp mange ganger. Kanskje hvergang Sagna gjorde feil.

 

Snakket med en manusupporter, han var klar på at målet var offside. Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

Tjernås bekreftet at den var akkurat on-side! :D

 

Trengs ikke noe Tjernås for å bekrefte det. Klar onside, ihvertfall hvis man kan stole på linja som producer hadde lagt opp på den ene reprisen. Carragher opphever med en lang fot.

Ja jeg mistet den linja pga mat på kjøkkenet, hørte bare kommentatoren... :P

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 21 2009, 09:55 PM) 165958[/snapback]

Var det noen som tvilte på Fabianski? :D Han har vært fantastisk! Sagna derimot, burde byttes ut...

 

Sagna har kanskje vært svak i dag, men tror ikke Eboue er tingen heller. Veldig svak defensivt i forhold til Sagna, tror faktisk Sagna er bedre defensivt på en dårlig dag enn det Eboue er på en god dag.

Fabianski har vert god til nå. Men jeg føler meg enda ikke trygg på han. En like god 2.omgang så skal eg skryte.

Nå er vi igang igjen. Lykke til.

Link to comment
Share on other sites

Var det noen som tvilte på Fabianski? :D Han har vært fantastisk! Sagna derimot, burde byttes ut...

 

Fantastisk? Har vel ikkje tatt noko som ikkje ein kan forvente, og returen på Torres sitt skot er jo grusom!!

 

Visst har Fab gjort noe som er kritikkverdig i denne omgangen, returen som du nevner, en utrusning han misser grovt på og han er ubesluttsom på en ball som forsvareren skjermer for han til å sparke ut.

 

Alt i alt har han reddet mer i denne omgangen enn man rimelig kan forvente av en keeper i løpet av en hel kamp. Jeg liker hans offensive feltarbeid.

 

Lykke til alle mann, vi ror dette i land.

Link to comment
Share on other sites

Nå syter scouserene på dommeren! :P

 

De liker vel best nederlandske dommere som var barndomsvenn med kuyt i sine yngre dager....

 

Håper vi klarer å holde nullen. Ser ikke lyst ut om vi forsetter slik.

Men tror vi skal greie det! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...