Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nå var ikke forsvarsspillet til Liverpool perfekt heller, men gud bedre for en innsats de viser. Her har gutta mye å lære.

 

Synd Arshavin ikke spilte mot Chelsea i stedet for denne kampen, og hadde Fabianski i tillegg vært på dette nivået - ja da hadde det vært bye Chelsea.

 

Vel 1 poeng i boks og 2 poeng fratatt Liverpool som langt på vei tapte ligaen i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

Grusomt forsvarspill av begge lag. Arsenal var passive, og L'pool gjorde personlige feil. Fabianski skulle være mer offensiv når ballen kom i mot, og flere medspillere som ropte han frem flere ganger uten at det skjedde. God på strek, men trenger mer rutine på det punktet.

 

Sagna var hodeløs gang på gang, og Denilson en vandrende katastrofe. Song var meget bra i dag, og det samme var Nasri. Fyttikatta så Nasri løp og løp og løp og løp opp og ned langs linjen. Han hjalp Gibbs særdeles mye.

 

Arshavin?? Vel, ikke så veldig dominerende bortsett fra målene. Men 4 mål borte mot L'pool er uansett en bragd!

 

Alt i alt fornøyd med 1 poeng i dag, men følelsen etter kamp er bitter når vi var så nær ved å stjele alle 3 poengene!

 

Edit: Vi sikret vel mer eller mindre 4.plassen i dag, og fratok L'pool sjansen til å vinne serien (mest sannsynlig). Bare de to punktene i seg selv er deilig å tenke på :D

Link to comment
Share on other sites

Klam i henda, svett under armane, skuffa over å ha mista poeng på overtid og skuffa over å ha mistet ledelsen 3 ganger i en kamp.

 

ARSHAVIN er faktisk han jeg synest mest synd på. Tenk å være så god, også ha et så dårlig forsvar bak seg!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin is the man! <3

Men det er patetisk at vi klarer å rote bort ledelsen når det er spilt 92 min!

 

Det som var patetisk var forsvarsspillet. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis bare om forsvarsSPILLERNE. Forsvarsjobbinga i midtbaneleddet er noe av det verste jeg har sett på LENGE. Greit at Liverpool trykka godt på, men HALLO! Det tok f.eks. 20 minutter av andre omgang før midtbanespillerne begynte å vurdere å flytte på røttene!

 

Arshavin = KONGE. Resten kan egentlig skamme seg. Kanskje unntatt Fabianski og Walcott.

Link to comment
Share on other sites

Arshavin is the man! <3

Men det er patetisk at vi klarer å rote bort ledelsen når det er spilt 92 min!

Vi visste vel at vi kom til å rote den bort? Har vi noen gang klart å holde på ledelse i en kamp som dette?

Sluttet å bli frustrert og overrasket over å slippe inn mål tusen minutter på overtid nå.

 

ARSHAVIN!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin is the man! <3

Men det er patetisk at vi klarer å rote bort ledelsen når det er spilt 92 min!

 

Det som var patetisk var forsvarsspillet. Og da snakker jeg ikke nødvendigvis bare om forsvarsSPILLERNE. Forsvarsjobbinga i midtbaneleddet er noe av det verste jeg har sett på LENGE. Greit at Liverpool trykka godt på, men HALLO! Det tok f.eks. 20 minutter av andre omgang før midtbanespillerne begynte å vurdere å flytte på røttene!

 

Arshavin = KONGE. Resten kan egentlig skamme seg. Kanskje unntatt Fabianski og Walcott.

 

 

---og Song og Nasri!!!

Link to comment
Share on other sites

ER SÅ JÆVLIG STOLT AV GUTTA

 

Hvorfor det? Vi spiller helt forferdelig elendig, og får måla våre servert. Arsjavin tar godt vare på sjansene våre, men det er stort sett det eneste positive vi kan ta med oss fra denne kampen.

 

Elendig, elendig, elendig, ELENDIG forsvarsspille fra start til slutt. Jeg har aldri sett noe så hodeløst av et Arsenal-forsvar før. Og det gjelder ikke bare de fem bak, det gjelder midtbanen også.

 

Rett og slett en pinlig kamp, i mine øyne.

 

Helt enig. Vi er faen med premier leagues svakeste lag psykisk. Takk gud for at en spiller som Arshavin. Uten han var vi ingenting, absolutt ingenting. Er så forbanna nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. På høyde med spurs 4-4 kampen. Svakt svakt svakt

 

Blir nesten flau av dere sånn som dere kritiserer eget lag nå. Greit nok at det er sløseri å miste poeng når vi leder 2 min på overtid, men forsvaret vårs idag tatt i betraktnig er dette et greit resultat... blir for dumt å si at uten arshavin var vi ingting, hva med Song, Fabianski, Fabregas og Gibbs?

Link to comment
Share on other sites

ER SÅ JÆVLIG STOLT AV GUTTA

 

Hvorfor det? Vi spiller helt forferdelig elendig, og får måla våre servert. Arsjavin tar godt vare på sjansene våre, men det er stort sett det eneste positive vi kan ta med oss fra denne kampen.

 

Elendig, elendig, elendig, ELENDIG forsvarsspille fra start til slutt. Jeg har aldri sett noe så hodeløst av et Arsenal-forsvar før. Og det gjelder ikke bare de fem bak, det gjelder midtbanen også.

 

Rett og slett en pinlig kamp, i mine øyne.

 

Helt enig. Vi er faen med premier leagues svakeste lag psykisk. Takk gud for at en spiller som Arshavin. Uten han var vi ingenting, absolutt ingenting. Er så forbanna nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. På høyde med spurs 4-4 kampen. Svakt svakt svakt

 

Blir nesten flau av dere sånn som dere kritiserer eget lag nå. Greit nok at det er sløseri å miste poeng når vi leder 2 min på overtid, men forsvaret vårs idag tatt i betraktnig er dette et greit resultat... blir for dumt å si at uten arshavin var vi ingting, hva med Song, Fabianski, Fabregas og Gibbs?

Gibbs var forsvarets beste, uten tvil. God natt.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski 6

 

Sagna 3

Toure 5

Silvestre 2

Gibbs 3

 

Nasri 4

Song 6

Denilson 2

Arshavin 9

Fabregas 5

 

Bendtner 4

 

Walcott 4

 

fabianski, gibbs og song var da mye bedre enn det!

kanskje enig ang Fabianski, men Gibbs og Song har fått de karakterene de fortjener. Du må huske å bedømme Gibbs slik som du dømmer en "vanlig" Arsenalspiller... Han gjorde noen alvorlige feil, og det blir feil å gi han bedre karakterer pga vilje osv

Link to comment
Share on other sites

Må vel si oss fornøyd med 4-4 tross alt. Pool var best,men vi har Arshavin.

 

Jeg klarer ikke å være fornøyd når vi gjør f... så mye rart i forsvar. Jeg kan ikke huske Sagna så dårlig noensinne. Er det helt sikkert at han var kvitt virusen?

 

Nasri viser at han er mye bedre enn Denilson sentralt.

 

Når var det sist en av våre scoret fire mål i en kamp? Var det beistet mot pool når vi vant 6-3?

 

Jeg tror ikke Reina reddet en eneste ball i løpet av kampen....

Link to comment
Share on other sites

For en vanvittig fotballkamp! Ja vi roter bort ledelsen flere ganger, og vi gjør utallige feil, men så var også Liverpool vanvittig gode til tider!

 

Når andre omgang startet og de fikk 1-1 og 2-1 så var jeg nesten sikker på at løpet var kjørt med tanke på at Liverpool presset såpass voldsomt. At vi igjen klarer å snu kampen er helt utrolig, og man kan si mye rart om denne kampen, og at det ble gjort mange feil men det var en ufattelig innsats av begge lag!

 

Det presses frem feil hele tiden og nivået er såpass høyt at så klart skjer feil som normalt ikke ville skjedd i en mer normal fotballkamp. At vi klarer å stå imot det massive trykket og klarer å få med oss poeng i dag syns jeg er utrolig sterkt. Jeg skulle gjerne sett at vi klarte å dra i land de tre poengene, men det vil vel Liverpool også si når de hadde 2-1 ledelse.

 

Dette viser moral, og det er i alle fall noe vi kan ta med oss videre i avslutningen på denne sesongen, og Arshavin mangler jeg ord på. For en vanvittig kamp! Han åpnet veldig svakt og var nesten ikke borti ballen, men når han først fikk sjansene så var han nådeløs!

Link to comment
Share on other sites

Men hold kjeft om forsvaret da, vær så snill! Nå har vi nettopp vært vitne til den villeste fotballkampen på år og dag, hvor vi faktisk kommer fra det med et meget godt resultat, så skal vi begynne å klage på eget lag? Forkastelig!

 

Jeg er mektig stolt! Og husk at det er vi som går "seirende" ut av dette oppgjøret, og får en solid dose selvtillit før kommende kamper.

 

Og Arshavin da, helt vanvittig! Hodet mitt suser enda etter at jeg løp på en dør etter 4-3 målet. Det er en slik spiller vi har ventet på i flere sesonger nå, en som kan avgjøre på egenhånd, og komme med det ekstraordinære når det virkelig trengs.

 

Vil også rette en gigantisk takk til Gibbs som hindrer 4-3 til Liverpool på streken, det ville vært over og ut på det tidspunktet er jeg redd.

 

STOLT!

Link to comment
Share on other sites

Fabianski 6

 

Sagna 3

Toure 5

Silvestre 2

Gibbs 3

 

Nasri 4

Song 6

Denilson 2

Arshavin 9

Fabregas 5

 

Bendtner 4

 

Walcott 4

 

fabianski, gibbs og song var da mye bedre enn det!

kanskje enig ang Fabianski, men Gibbs og Song har fått de karakterene de fortjener. Du må huske å bedømme Gibbs slik som du dømmer en "vanlig" Arsenalspiller... Han gjorde noen alvorlige feil, og det blir feil å gi han bedre karakterer pga vilje osv

jo tenkte mest på redningen hans på strek :P men han var klart forsvarets beste..

nasri jobbet jo som en helt, burde trekt opp litt..

jeg synest song hadde en veldig god kamp, men det er jo i forhold til hvordan han kan være, så... jeg skjønner hva du mener

Link to comment
Share on other sites

Men hold kjeft om forsvaret da, vær så snill! Nå har vi nettopp vært vitne til den villeste fotballkampen på år og dag, hvor vi faktisk kommer fra det med et meget godt resultat, så skal vi begynne å klage på eget lag? Forkastelig!

 

Jeg er mektig stolt! Og husk at det er vi som går "seirende" ut av dette oppgjøret, og får en solid dose selvtillit før kommende kamper.

 

Og Arshavin da, helt vanvittig! Hodet mitt suser enda etter at jeg løp på en dør etter 4-3 målet. Det er en slik spiller vi har ventet på i flere sesonger nå, en som kan avgjøre på egenhånd, og komme med det ekstraordinære når det virkelig trengs.

 

Vil også rette en gigantisk takk til Gibbs som hindrer 4-3 til Liverpool på streken, det ville vært over og ut på det tidspunktet er jeg redd.

 

STOLT!

 

Takk Helmik'n! Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv!

Link to comment
Share on other sites

Blir nesten flau av dere sånn som dere kritiserer eget lag nå. Greit nok at det er sløseri å miste poeng når vi leder 2 min på overtid, men forsvaret vårs idag tatt i betraktnig er dette et greit resultat... blir for dumt å si at uten arshavin var vi ingting, hva med Song, Fabianski, Fabregas og Gibbs?

 

Det må vel være lov å forvente at de forsvarsspillerne vi har i reserve faktisk er fotballspillere, og at det ikke ser ut som vi har sopa sammen kantinepersonalet på treningsfeltet?? Så mye armer og ben, og så lite hjerne er ikke en toppspiller verdig. Det så ut som norsk 5. divisjon.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor være så kritiske?!

Vi hadde trossalt 3 av 5 forsvarspillere ute til denne kampen.

Selvfølgelig jævlig skuffende med forsvarspillet, men vi kan ikke forvente noe mer. Denne kampen var rett og slett magisk.

Vil si vi var veldig heldige med resultatet, Liverpool overkjørte oss til de grader gjennom hele kampen, og corner-statistikken setter det i et bedre lys.

 

Men uansett Proud to be a Gooner!

 

God natt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...