Jump to content

2009.04.21 Liverpool B


pekkiry

Reiser vi oss mot Liverpool?  

49 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply

5 minutter tilegg? HVORFOR?

 

Og

 

HVORFOR KAN VI IKKE KLARERE SKIKKELIG? iallefall kjempe i duellene! SATAN

Ja, hvorfor 5 min? når det bare ble 3 i chelsea kampen i helgen!?

Men vi må jo ha verdens dårligeste forsvar? Vi kan ikke gå i duellene, og vi kan ikke klarere. Stakkars Arshavin som har skåret 4 også vinner vi ikke!

Link to comment
Share on other sites

6 minutter tillegg ble det til slutt, jævla Howard Webb.

 

Men helt utrolig kamp, der ser vi hvor utrolig Arshavin er!

 

Men håper på en Sagna i form, og en Djourou eller en reservespiller i midten istedet for Silvestre. Herregud for en katastrofe den mannen er.

Link to comment
Share on other sites

ER SÅ JÆVLIG STOLT AV GUTTA

 

Hvorfor det? Vi spiller helt forferdelig elendig, og får måla våre servert. Arsjavin tar godt vare på sjansene våre, men det er stort sett det eneste positive vi kan ta med oss fra denne kampen.

 

Elendig, elendig, elendig, ELENDIG forsvarsspille fra start til slutt. Jeg har aldri sett noe så hodeløst av et Arsenal-forsvar før. Og det gjelder ikke bare de fem bak, det gjelder midtbanen også.

 

Rett og slett en pinlig kamp, i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

Fy faen, helsa mi er i FARE etter denne kampen.

I dag må vi alle være STOLTE over gutta, men det er jævlig surt å miste ledelsen på slutten der, men hva kan vi forvente av det forsvaret?

En ting er sikkert og det er at hvis vi møter opp med det forsvaret mot Manutd er vi UTE. Seriøst jeg har aldri sett så ræva forsvarspill (av begge lag) før.

 

Få Djourou, Almunia, Clichy friske asap!

 

PROUD TO BE GOONER!

Link to comment
Share on other sites

ER SÅ JÆVLIG STOLT AV GUTTA

 

Hvorfor det? Vi spiller helt forferdelig elendig, og får måla våre servert. Arsjavin tar godt vare på sjansene våre, men det er stort sett det eneste positive vi kan ta med oss fra denne kampen.

 

Elendig, elendig, elendig, ELENDIG forsvarsspille fra start til slutt. Jeg har aldri sett noe så hodeløst av et Arsenal-forsvar før. Og det gjelder ikke bare de fem bak, det gjelder midtbanen også.

 

Rett og slett en pinlig kamp, i mine øyne.

 

Helt enig. Vi er faen med premier leagues svakeste lag psykisk. Takk gud for at en spiller som Arshavin. Uten han var vi ingenting, absolutt ingenting. Er så forbanna nå at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. På høyde med spurs 4-4 kampen. Svakt svakt svakt

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...