Jump to content

2009.04.07 Villarreal B


Mr Chapman

Hvem tar første stikk?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

noen som vet om viasat demand e gode greier? kan jeg koble den opp mot tv?

 

Viasat on demand er nær opptil svindel spør du meg. Sist endte jeg med å følge kampen over gratis stream i stedet. Det var mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

noen som vet om viasat demand e gode greier? kan jeg koble den opp mot tv?

Har du den rette kabelen og det riktige uttaket på tv'en din, så kan du koble alt opp på tv. Hvorvidt on demand er bra eller ikke, kan jeg ikke uttale meg om,men du kan hvertfall koble opp mot tv :P

Link to comment
Share on other sites

brukte viasat on demand en gang (mot cardiff i facupen) og da fungerte det heller elendig.....masse hakking og falt helt ut i lange perioder.

Sendte inn klage og fikk faktisk rask respons, fikk 2 gratis visninger som "plaster på såret". Brukte de senere og da fungerte det bra.

 

Over til kampen, laget sier seg nesten selv, eneste spørsmålet er om vi bruker Theo eller Eboue. Jeg er ingen fan av Eboue selv om han absolutt har spilt bra i det siste, så håper på Theo.

 

almunia

 

sagna Kolo Gallas Clichy

 

Theo Song Denilson Nasri

 

Cesc

 

Ade

 

Tips 1-1 Ade putter

 

PS : MØT OPP PÅ BOHEMEN I KVELD!!!

Link to comment
Share on other sites

brukte viasat on demand en gang (mot cardiff i facupen) og da fungerte det heller elendig.....masse hakking og falt helt ut i lange perioder.

Sendte inn klage og fikk faktisk rask respons, fikk 2 gratis visninger som "plaster på såret". Brukte de senere og da fungerte det bra.

 

Over til kampen, laget sier seg nesten selv, eneste spørsmålet er om vi bruker Theo eller Eboue. Jeg er ingen fan av Eboue selv om han absolutt har spilt bra i det siste, så håper på Theo.

 

almunia

 

sagna Kolo Gallas Clichy

 

Theo Song Denilson Nasri

 

Cesc

 

Ade

 

Tips 1-1 Ade putter

 

PS : MØT OPP PÅ BOHEMEN I KVELD!!!

 

Er paa ferie i Nederland, men akkurat naa savner jeg bohemen. INGEN puber ser ut til aa sende Arsenal ikveld, er enten ingenting eller Manu. DET er kjedelig!

Link to comment
Share on other sites

Viasat OnDemand er ELENDIG! Gratis stream eller Livesport247.com er mye, mye bedre alternativer. Livesport er stort sett veldig bra!

 

Angående Bohemen skulle jeg også veldig gjerne vært der, men får nøye meg med en sliten, dårlig pub her i Tønsberg istedenfor...

 

Jeg frykter denne kampen stort. Mitt tips er at vi kommer til å slite veldig med å få spille til å sitte, og sjansene våre blir få. Jeg ser for meg bortekampen mot Roma eller forrige bortekamp mot Villarreal i reprise, men håper inderlig vi klarer å stå opp og få i gang spillet vårt.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget bør være mer enn kapabelt til å kunne få med seg et godt resultat hjem til London.

 

Har det noen gang skjedd at et bortelag har fått med seg et godt resultat, men så glemt å ta det med "hjem"?

 

"Arsenal fikk i utgangspunktet med seg et godt resultat hjem til London, men problemer med bagasjesorteringen på flyplassen gjorde at resultatet ble liggende igjen i Spania. UEFA har satt sine flyplassansatte på saken, og vil komme med en uttalelse i løpet av kvelden. Wenger sier at han "did not see the incident", mens Sir Alex Ferguson fnyser og babler noe om at dersom det var United som mistet bagasjen, hadde aldri UEFA tatt seg tid til å gjøre noe med saken."

Link to comment
Share on other sites

Dette laget bør være mer enn kapabelt til å kunne få med seg et godt resultat hjem til London.

 

Har det noen gang skjedd at et bortelag har fått med seg et godt resultat, men så glemt å ta det med "hjem"?

 

"Arsenal fikk i utgangspunktet med seg et godt resultat hjem til London, men problemer med bagasjesorteringen på flyplassen gjorde at resultatet ble liggende igjen i Spania. UEFA har satt sine flyplassansatte på saken, og vil komme med en uttalelse i løpet av kvelden. Wenger sier at han "did not see the incident", mens Sir Alex Ferguson fnyser og babler noe om at dersom det var United som mistet bagasjen, hadde aldri UEFA tatt seg tid til å gjøre noe med saken."

 

:P

Link to comment
Share on other sites

 

Angående Bohemen skulle jeg også veldig gjerne vært der, men får nøye meg med en sliten, dårlig pub her i Tønsberg istedenfor...

 

Går ut i fra at det er Bryggeriet du snakker om, Evju..?

Tenkte å ta turen selv dit i kveld.. :P

Link to comment
Share on other sites

...

"Arsenal fikk i utgangspunktet med seg et godt resultat hjem til London, men problemer med bagasjesorteringen på flyplassen gjorde at resultatet ble liggende igjen i Spania. UEFA har satt sine flyplassansatte på saken, og vil komme med en uttalelse i løpet av kvelden. Wenger sier at han "did not see the incident", mens Sir Alex Ferguson fnyser og babler noe om at dersom det var United som mistet bagasjen, hadde aldri UEFA tatt seg tid til å gjøre noe med saken."

Haha, genialt :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror Bendtner starter på bekostning av Ade og at Eboue starter på bekostning av Walcott.

Håper selvfølgelig at vi starter med Ade og Walcott. Så kan heller Eboue og Bendtner starte neste seriekamp mot Wigan.

 

Når alle gutta er skadefrie har vi jo en bred stall :P

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Har en følelse av at Fabregas og Adebayor (og Walcott) får en dårlig/elendig kamp i dag, noe som er ganske typisk etter et lengre skadeavbrekk. Første kampen gjør de det bra bare på rein vilje etter å spille igjen, men så sliter de med å komme inn i rytmen og å finne godformen. Håper selvfølgelig jeg tar feil.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er så "fotballsmart" at jeg tviler på at han vil slite nevneverdig hvis han får fortsette i den fremskutte rollen han hadde mot City. Da slipper han å tenke så mye på det defensive og får konsentrere seg om det som skjer fremover på banen.

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er så "fotballsmart" at jeg tviler på at han vil slite nevneverdig hvis han får fortsette i den fremskutte rollen han hadde mot City. Da slipper han å tenke så mye på det defensive og får konsentrere seg om det som skjer fremover på banen.

 

Det kan du godt ha rett i. Så lenge han ikke får for mye ansvar, kan det vel gå greit. Men "mark my words", Adebayor kommer til å ha en real crapper :P

Link to comment
Share on other sites

Ja, enig med de to andre, selv om Walcott har hatt en fin utvikling når det gjelder avgjørelser. Føler han har blitt bedre på dette. Likevel har verken Walcott eller Ade så god fotballforståelse som Cesc og kan godt ende de kommer til å merke det i dag om de starter... Blir spennende å se hvem som starter av Eboue/Walcott og Ade/Bendtner.

Link to comment
Share on other sites

noen som vet om viasat demand e gode greier? kan jeg koble den opp mot tv?

Når den funker er den som regel meget bra, men det kan hende den hopper ut av og til.. da må du bare krysse den ut og gå inn fra starten igjen(du må ikke betale engang til). Brukte Ondemand i borte kampen mot Roma, da klikket alt i starten, dette var vist pga stor pågang på siden.. da de fikk fikset dette(ca 15 min inn i kampen) var det fin fin sending hele veien, uten noen avbrytelser.. alt i alt har jeg god erfaring med ondemand, og jeg kommer til å bruke det i kveld..

 

som noen sa over her så kan du fint koble den opp til TV, alt du trenger er en kabel, jeg gjør dette hver gang selv.. håper du og alle andre får en fin fin opplevelse i kveld, GO THE GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Ikke så veldig lenge igjen til kamp. Gleder meg veldig, men sitter med litt blandede følelser. Er langt i fra sikker på avansemang. Vilarreal er jeg litt usikker på hvor står i øyeblikket, 3-0 tapet sist har nok ikke så mye å si foran dette oppgjøret. Ja, vi er nok favoritter, men jeg tar ingenting på forskudd. Laget er vi enig om. Tipper 0-1 til bortelaget.

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Går denne kampen i reprise på kvelden som før? En eller annen plassen.. må på trening..

En dag uten trening, gir faktisk mening :P

 

Mulig, men jeg må stille opp.

 

Er det noen som har svar på mine spørmål?

Link to comment
Share on other sites

Går denne kampen i reprise på kvelden som før? En eller annen plassen.. må på trening..

En dag uten trening, gir faktisk mening :P

 

Mulig, men jeg må stille opp.

 

Er det noen som har svar på mine spørmål?

Det ser ut at den ikke går på reprise om kvelden, men i morgen 14.45 går den i reprise på SportN. Men er kjedelig å se kampen da. Ser ut som Arsenal blir sett sist på prioterings lista til viasat, igjen....

Link to comment
Share on other sites

1239121244306872.jpg

 

Samme laget som mot City, bare at Arsjavin blir erstattet av Nasri. Synes egentlig Cesc blir litt vel offensiv i denne rollen, liker å ha ham mer sentralt. Dessuten er Cesc absolutt ingen dårlig takler, og han har en enorm løpskapasitet. Men denne taktikken er best for laget, og laget kommer alltid fremfor enkeltspillere. Forsvarslinjen er som vanlig bankers, Toure og Gallas begynner å få bedre samspill, mens Clichy og Sagna er på vei oppover. Spesielt sistnevnte har forbedret innleggene sine kolossalt de siste 2-3 kampene.

I midtbanen har vi kanskje den kjappeste spilleren i Europa(?), en pasningfordeler som bare Xavi kan måle seg med, den nye Zidane, samt Denilson og Song som springer rævva av seg og ødelegger alt som kommer på vår banehalvdel. Sjekk alderen på disse 5: 21, 21, 20, 21 og 21. Dette er ganske sykt, tenk dere til att vi i teorien faktisk fortsatt kan stille med disse 5 om 10 år(!!).

Synes Adebayor er en del bedre enn Bendtner, så lenge han ikke leker primadonna.

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett SKANDALE av viasat å ikke vise Arsenal på SportN ikveld. Skam så jeg hate dem viasat folka. DRITTFOLK!!!!

Kunne ikke vert mer enig !

 

helt enig, jævla *piiiiiiiiiiip* kanal!

 

hvis ikke man utd hadde gått videre så hadde de sikkert ikke vist NOEN kamper!!!

 

Håper på festfotball i dag!:)

Link to comment
Share on other sites

Det er rett og slett SKANDALE av viasat å ikke vise Arsenal på SportN ikveld. Skam så jeg hate dem viasat folka. DRITTFOLK!!!!

Kunne ikke vert mer enig !

 

helt enig, jævla *piiiiiiiiiiip* kanal!

 

hvis ikke man utd hadde gått videre så hadde de sikkert ikke vist NOEN kamper!!!

 

Håper på festfotball i dag!:)

Hvorfor bare sensurere det ene banneordet :P ?

 

Jeg håper at vi hever oss borte mot Villarealsammenlignet med kampen mot Roma borte. Den kampen var rett og slett ikke bra nok. I de kampene vi har slitt i år, har den sentrale midtbanen fungert dårlig. I det siste har det vært mye bedre stabilitet i dette leddet. I tilegg begynner Toure å vise god gammel klasse. Uavgjort eller bedre vil være er et strålende resultat. Nå må vi bare klare å sette sjansene våre. Dette blir gøy :)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal er i bra form nå. De bruker vel diamantformasjonen idag også.

Arshavin ut og Nasri inn.

Tror vi vinner idag..2-0.

 

sop://broker.sopcast.com:3912/71091 er en god stream for de som er drittlei Viasport

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...