Jump to content

2009.04.07 Villarreal B


Mr Chapman

Hvem tar første stikk?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

FÅ UT ADEBAYOR, han står bare der oppe og lager Frispark, UNØDVENDIG og Jævla dårlig gjort!

jeg håpet at litt dritt mot han ville komme tilbake rett i fjeset på meg:D BARE Positivt nå:)

 

Ikke langt mellom himmel og helvette nei...

 

 

 

Men det Toure og Sagna viste i går var det klasse over, de hadde flere fantastiske ingripen som kunne gitt mål til motstanderlaget! Gleder meg allerede til neste uke!! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Dette er en fin artikkel..

Meget velformulert artikkel med mange gode synspunkter. Man blir jo litt satt ut av slike artikler da man er vant til Man Utd vennlige artikkelforfattere i norske medier. Det er hvertfall ingen tvil om at vi går en spennende sesong innspurt i møte.

Link to comment
Share on other sites

FÅ UT ADEBAYOR, han står bare der oppe og lager Frispark, UNØDVENDIG og Jævla dårlig gjort!

jeg håpet at litt dritt mot han ville komme tilbake rett i fjeset på meg:D BARE Positivt nå:)

 

Ikke langt mellom himmel og helvette nei...

 

 

 

Men det Toure og Sagna viste i går var det klasse over, de hadde flere fantastiske ingripen som kunne gitt mål til motstanderlaget! Gleder meg allerede til neste uke!! :D

 

så du mener at prestasjonen til Adebayor var godkjent i går?

greit at han scorte, men ellers var det bare offside og frispark..

seffølgelig blir man glad hvis han scorer:S

 

F.eks.... Husker du cl finalen mellom Liverpool og Milan? 3-0 til pause??? Da var alle pool fans rett og slett forbanna, og da var de vell ikke i himmelen, men når laget begynte å prestere i 2 omg og snudde det hele, da var ALLE i himmelen, det er slik sporten er;)

 

kan ikke være happydays HELE tiden, litt refs må man tåle:)

Link to comment
Share on other sites

Adebayor har nå spilt 2 kamper som ensom spiss. Jeg var litt overasket å se hvor lite han jobba kontra før når jeg så han mot City. Det er lettere å se når du ser det live.

Samme gjentar seg mot Villareal.

Men han har scort 3 mål på 2 kamper uten å imponere nevneverdig.

Den nye effektive Adebayor tror jeg bare vi må venne oss til.

Fortsetter han å score slikt som Ian Rush gjorde for Pool på 80 tallet så er det greit for meg.

Bare han kommer seg ut av offsidene bedre...det er sløvt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...