Jump to content

2009.04.07 Villarreal B


Mr Chapman

Hvem tar første stikk?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Syns det er pussig å se på Song. For en stund tilbake da han spilte midtstopper i en kamp syns jeg det var hans beste posisjon og at han hadde vært skrøpelig på midtbanen. Husker ikke hvor lenge dette er siden, men så lenge siden er det ikke.

 

Nå syns jeg han bare tar større og større ansvar på midtbanen. Veldig mange gode bevegelser, pasninger og god til å stoppe offensive løp av motstanderne.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

 

almunia

 

sagna Kolo Gallas Clichy

 

Theo Song Denilson Nasri

 

Cesc

 

Ade

 

Tips 1-1 Ade putter

 

 

Impressed :D

 

Får dog håpe at du bommer litt med nok en arsenal scoring! Vi tar mer og mer over kampen nå :D

Link to comment
Share on other sites

Absolutt godt nok for oss resultatmessig. Vi tar nok Villarreal hjemme, eller isåfall klarer 0-0. :) Kan ikke uttale meg om førsteomgangen, men andreomgangen var som forventet.

 

We love you Arsenal, we do!

Link to comment
Share on other sites

La meg gjennta meg selv og reklamere for svensk TV 6. Det var utrolig deilig å sitte i andre omgang og høre om hvordan Arsenals forsvar hadde endra presshøyden til andre omgang, hvordan pasningene ble slått litt raskere og hvor store områder Song dekka i andre omgang. Svenske reportere går norske en HØY gang.

 

For ordens skyld så hadde de tilsvarende kommentarer til Villareals spill.

 

Og så har de faktisk peiling på fotball...

Link to comment
Share on other sites

Dette var langt i fra årsbeste, men vi fikk et gunsitg resultat. Nå må vi bare heve oss et par hakk til returoppgjøret, så skal vi møte Porto i semien:D

 

Enig at vi ikke hang med i første omgang. Villareal satt opp et tempo vi øyensynlig ikke var forberedt på. Men til tross for det holdt vi dem OK fra livet.

 

Til andre ble det gjort noen justeringer som nøytraliserte Villareal i stor grad, og vi kunne dominere av den omgangen. Alt i alt greit med uavgjort.

 

Og til alle som syter og klager over Arsenal i denne kampen - hva forventer dere egentlig? Vi er i topp åtte i Europa og møter et lag på bortebane! Tror dere vi skal dominere dem som vi dominerer et lag som City på hjemmebane?? Våkne opp! Dette er fotball på toppnivå i Europa - ingenting kommer gratis!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...