Jump to content

2009.04.07 Villarreal B


Mr Chapman

Hvem tar første stikk?  

35 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hvis noen har tilgang på svensk viasat 6 så anbefaler jeg den på det varmeste. Svenske kommentatorer er SÅ utrolig mye bedre enn det meste andre man finner.

 

INGEN som helst tvil om at Capdevila prøvde å filme et rødt kort på Fabregas der! SYLTYNT!!!!

 

Jepp. Den spotta Øvrebø bra!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 234
  • Created
  • Last Reply

Der hadde det ikke vært noe å si på Fabregas sitt 2. gule kort.

Hvordan kan du si noe sånt? HELT KLART FILMING:s!?!?!?!??!?!

 

det er soleklar kontakt der. at han faller teateralsk får så være. hodeløst og uhyre seint fra fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig usikker på hva som må gjøres nå. Siden Adebayor har spilt så begredelig er det fristende å bytte ut han. Da mener jeg Bendtner er den beste i denne ensome spiss-rollen på benken. Men samtidig vet vi at Adebayor kan avgjøre for oss og at Nasri heller ikke har vært god. Derfor taler altså en del for at Vela burde få komme inn som kjenner spansk fotball fra leie-opphold.

 

Uannsett er det liten sjanse for at Wenger bruker siste byttet sitt så tidlig, men ved 10 min.+ igjen håper jeg virkelig at Wenger bytter inn Vela.

 

Come on you gunners!

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat satt meg ned forran skjermen, og det jeg har sett i andre omgang er vel på lik linje med hva man kan forvente på bortebane i CL. Dette er altså ingen dans på roser.

 

Eller er det slik at det var j.... dårlig i førsteomgang? Virker som at Toure er den som tar initiativ frammoer her om dagen, og det er alltid farlig. ;) Ser også ut til at Villarreal kjører veldig hardt, så jeg stiller meg skeptisk til at de klarer dette tempoet i samtlige 90. minutter, og jeg tør å garantere at det er vi som tar de matchvinnede løpene mot slutten av kampen.

 

EDIT; Er det bare hos meg at Livesport247 leverer dårlig bildekvalitet? Har ikke testet den andre streamen uten Norsk kommentatorer.

Link to comment
Share on other sites

Fotball er fremdeles en kontaktsport! Klokkerein og en god takling av Fabregas.

 

Han var da vitterligen ikke i nærheten av ballen. Så forklar meg hvordan den er klokkeren. Med mindre skjermbildet mitt hakket i 1 sekund akkurat når taklingen gikk.

Link to comment
Share on other sites

Der hadde det ikke vært noe å si på Fabregas sitt 2. gule kort.

Hvordan kan du si noe sånt? HELT KLART FILMING:s!?!?!?!??!?!

 

det er soleklar kontakt der. at han faller teateralsk får så være. hodeløst og uhyre seint fra fabregas.

Hodeløst? å gå inn i en takling, uten å vise knotter, og i tilegg trekke tilbake beina? OK......;)

Link to comment
Share on other sites

Der hadde det ikke vært noe å si på Fabregas sitt 2. gule kort.

Hvordan kan du si noe sånt? HELT KLART FILMING:s!?!?!?!??!?!

 

det er soleklar kontakt der. at han faller teateralsk får så være. hodeløst og uhyre seint fra fabregas.

Hodeløst? å gå inn i en takling, uten å vise knotter, og i tilegg trekke tilbake beina? OK......;)

sjå kamp nu guta
Link to comment
Share on other sites

ser ut som om mr Wenger har kjørt på med et par franske gloser i pusen, mye bedre det vi ser nå;)

HAHAHAHAHAAHAHA , ser vi samme kamp?

 

I alle drager... Her har vi løfta spillet og Villareal er presset tilbake på sin egen hjemmebane og så er vi ikke fornøyde!!?? Hva er det vi forventer, egentlig?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...