Jump to content

2008.11.30 Chelsea B


pekkiry

Hva blir utfallet?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Merkelig kamp må jeg si, men likevel så utrolig deilig!!

 

Vi starter relativt dårlig, og blir overkjørt i førsteomgang og i starten av 2. omgang. Likevel kommer Chelskij til ganske få sjanser, noe som er gledelig.

 

Almunia; Hadde noen bra inngripner i dag, men også en elendig igangsetting av Nasri som førte til baklengs og litt ustabil posisjonering til tider. Han prøver å sette igang spillet hurtigere i dag, men bommer på en avgjørende. Noe som var litt bedre å se var at han turte å gå litt lengre ut i feltet. Men han har fortsatt et stort forbedringspotensialet. Om Fabianski fortsetter utviklinga si, ser jeg ikke bort i fra at polakken tar plassen i løpet av vinteren. Ellers lite å gjøre for spanjolen. 2 skudd på mål hørte jeg? 5

 

Sagna; Var bare knallgod bakover idag. Ikke med mye fremover, men han gjør en plettfri kamp defensivt. 8

 

Djourou; Stødig og god, vant mange dueller men var litt udyktig og uheldig på selvmålet. 7

 

Gallas; Sammen med Djourou stødig og god. Lot ikke Anelka eller Kalou komme til veldig mange sjanser. 7

 

Clichy; Starter utrolig nervøst og gjør utrolig mange feil bakover i førsteomgang. Spiller seg opp i 2. omgangen, men gjør altfor mange upressede feil som han er heldig at ikke fører til baklengsmål. 7

 

Denilson; Definitivt ingen ving, men gjør en grei jobb med god innsats. Hjelper Sagna bra. 6

 

Song; I dag var han god. Stabiliserer midtbanen mye bedre enn Denilson og er klart en bedre partner med Cesc enn brasilianeren er. Likevel er han fortsatt veldig ustabil. Håper bare han blir brukt fremover og kan få til en god forståelse sammen med Fabregas slik at han kan bli mer stabil.

Men idag jobbet han bra og brøt flere Chelsea-angrep med god posisjonering og ballvinneregenskaper 8

 

Cesc; Bra kamp av kapteinen vår som kjemper bra på midtbanen. Nærmer seg nok formen fra ifjor nå. Men fortsatt litt igjen. 7

 

Nasri; Helt ute å kjøre, virker tung og trett i kroppen. Får til veldig lite i dag, men jobber bra hjem for å hjelpe Clichy. 5

 

Adebayor; Virket rusten, men skapte noe trøbbel for Chelskij-forsvaret med sitt nærvær. Klart en klassespiller, men innsatsen kunne vært enda litt bedre. Likevel, han er nok ikke helt 100% etter skaden enda, så vi får håpe han kommer seg etterhvert. 6

 

van Persie; Tomålsscorer og jobbet godt med å ta ut Mikel av kampen. MoM 9

 

 

 

Nå får vi se, vil si at kampen mot Wigan er en enda større prøvelse med tanke på at det i år har vært mot antatt dårligere lag vi har tapt viktige poeng. Satser på at vi får en oppadgående kurve nå, men vi bør huske på hva som skjedde etter seieren mot Manure... Nemlig to tap på rad uten å klare å score mål.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

 

SER KAMPEN FOR 2 GANG NÅ. MED ENGELSKE KOMMENTATORER. DEN ENE KOMMENTATOREN HEVDER AT BALLEN KOMMER FRA COLE SIN FOT, OG DERFOR DØMMER IKKE DOMMERNE OFFSIDE PÅ 1-1 MÅLET...

 

Ja da er det bare å studere bildene.

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1813190/

 

 

Kan faktisk se ut som om Cole er nærden.

Men hindrer det egentlig at det er offside, han står jo i offside når pasningene starter. Er det noen dommere her inne,eller noen som er komfortable med fotballreglene.

Link to comment
Share on other sites

 

SER KAMPEN FOR 2 GANG NÅ. MED ENGELSKE KOMMENTATORER. DEN ENE KOMMENTATOREN HEVDER AT BALLEN KOMMER FRA COLE SIN FOT, OG DERFOR DØMMER IKKE DOMMERNE OFFSIDE PÅ 1-1 MÅLET...

 

Ja da er det bare å studere bildene.

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1813190/

 

 

Kan faktisk se ut som om Cole er nærden.

Men hindrer det egentlig at det er offside, han står jo i offside når pasningene starter. Er det noen dommere her inne,eller noen som er komfortable med fotballreglene.

Det er en klar offside, siden Denilson prøver å nå RvP med pasningen. Hadde pasningen vært på vei i en annen retning og truffet Cole for så å finne RvP hadde det vært en annen sak...

 

Er ikke dommer, men føler meg veldig sikker på den saken der.

Link to comment
Share on other sites

 

SER KAMPEN FOR 2 GANG NÅ. MED ENGELSKE KOMMENTATORER. DEN ENE KOMMENTATOREN HEVDER AT BALLEN KOMMER FRA COLE SIN FOT, OG DERFOR DØMMER IKKE DOMMERNE OFFSIDE PÅ 1-1 MÅLET...

 

Ja da er det bare å studere bildene.

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1813190/

 

 

Kan faktisk se ut som om Cole er nærden.

Men hindrer det egentlig at det er offside, han står jo i offside når pasningene starter. Er det noen dommere her inne,eller noen som er komfortable med fotballreglene.

 

Er ingen tvil om at dette er offside.

 

1. Ser ikke ut som Cole er i ballen for min del.

2. Hvis Cole hadde vært i ballen, hadde ikke det spilt noen rolle så lenge RvP var i offside når ballen ble sluppet.

Link to comment
Share on other sites

 

SER KAMPEN FOR 2 GANG NÅ. MED ENGELSKE KOMMENTATORER. DEN ENE KOMMENTATOREN HEVDER AT BALLEN KOMMER FRA COLE SIN FOT, OG DERFOR DØMMER IKKE DOMMERNE OFFSIDE PÅ 1-1 MÅLET...

 

Ja da er det bare å studere bildene.

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1813190/

 

 

Kan faktisk se ut som om Cole er nærden.

Men hindrer det egentlig at det er offside, han står jo i offside når pasningene starter. Er det noen dommere her inne,eller noen som er komfortable med fotballreglene.

Det er en klar offside, siden Denilson prøver å nå RvP med pasningen. Hadde pasningen vært på vei i en annen retning og truffet Cole for så å finne RvP hadde det vært en annen sak...

 

Er ikke dommer, men føler meg veldig sikker på den saken der.

Uten tvil offside, ingen vits i å si noe annet. Endelig fikk vi 3 poeng fra brua, det har vi fortjent etter mange gode, men uheldige kamper der de siste årene!

 

Gjestekommentatorene på Canal+ ;)

http://www.canalplus.no/2008/supporterkomm...ideoklipp2.aspx

 

For City - Man U

http://www.canalplus.no/2008/supporterkomm...ideoklipp1.aspx

Link to comment
Share on other sites

nei, det er helt klart offside, men det jeg skal frem til, er at kommentatorene i england leter etter forklaringr til det som skjer. de sier ikke at dommeren gjorde feil. de forklarer hvordan de tror dommerene oppfatter situsjonene. det er ikke ofte en hører her til lands.

 

synes det er ekstra godt at en feil dommeravgjørelse kommer arsenal til gode til en forandring;-)

Link to comment
Share on other sites

For meg får dette bli stadfestinga på at me eigentleg har eit svært godt lag, noko også innsatsen så langt i C.L vitnar om. Trass all svartmalinga og sytinga blant oss supportarar, så er det faktisk slik. Ein slår ikkje lag som Man. Utd. og Chelsea utan å ha litt å fare med. Som Piscator påpeikar har me eit mentalt problem, der me for tida ikkje fiksar å møte antatt svakare motstand.

Etter mi oppfatning har me og eit haldningsproblem blant somme (les Adebayor), og det er sikkert ikkje tilfeldig at han fyrst våknar til liv etter utlikninga. Elles er det på sin plass å gje ros til Wenger, som satsa på Bendtner i staden for dei vanlege defensive byta.

 

Elles vart jo vårt kjære lag utsett for ein litt tvilsam karakteristikk på dette forum sist veke, og på ein dag som denne er det litt fint å kunne sende den i retur: "Dåsemikkels" 2 - Tusselads II 1.

Det faktum at Tusselads I også gjekk på ein smell denne dagen set berre ein ekstra spiss på det heile.

Link to comment
Share on other sites

MOTD Highlights 11 minutter

 

Takk til fred54 @ fbtz.com!

Link to comment
Share on other sites

 

SER KAMPEN FOR 2 GANG NÅ. MED ENGELSKE KOMMENTATORER. DEN ENE KOMMENTATOREN HEVDER AT BALLEN KOMMER FRA COLE SIN FOT, OG DERFOR DØMMER IKKE DOMMERNE OFFSIDE PÅ 1-1 MÅLET...

 

Ja da er det bare å studere bildene.

 

http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1813190/

 

 

Kan faktisk se ut som om Cole er nærden.

Men hindrer det egentlig at det er offside, han står jo i offside når pasningene starter. Er det noen dommere her inne,eller noen som er komfortable med fotballreglene.

 

Er ingen tvil om at dette er offside.

 

1. Ser ikke ut som Cole er i ballen for min del.

2. Hvis Cole hadde vært i ballen, hadde ikke det spilt noen rolle så lenge RvP var i offside når ballen ble sluppet.

 

Det heter noe sånt som at hvis ballen er spilt mot en med hensikt, så er det offside uansett. Det som er spørsmålet er hvor aktiv den forsvareren som ev. er nær ballen er i å påvirke ballbanen. Hvis et forsøk på klarering ender i 90 graders retningsendring, så vil det etter min forståelse ikke være offside.

 

Uansett, aktiv var ikke Cole. Ergo offside. Desverre.

Link to comment
Share on other sites

Dette var iike annet enn en deilig seier. Vi er gode nok til å slå Chelsea og United så det blir spennende å se om guttene er like 'motiverte' til Wigan kampen.

For spiller de som de gjorde i 2 omgang er vi uten tvil fra min side en tittelutfordrer.

Med et par kjøp i januar så er vi der. Ser faktisk ikke bort fra at Wenger trør til med ny keeper. Almunia har vært fryktelig ustabil i det siste.

 

Ellers så spiller forsvarsfireren vår en kjempekamp. Sidebackene er vanvittig gode,spesielt i 2 omg.

Gallas og Djorou fungerer perfekt sammen.

 

Song spilte en meget god kamp sammen med Fab på midten og bør definitivt brukes før Denilson som ikke er i nærheten av Song etter min mening.

 

Nasri var svak idag. Mange kritiserer Ade og det er lett å henge seg på,men hekkan så han ble passet på av Chelseaforsvaret og ga VP mye spillerom til å avgjøre kampen gor oss. Så Ade gjorde en ok innsats og uten han hadde ikke VP fått de rommene han fikk til å avgjøre kampen til vår fordel.

 

Van Persie viser hvorfor han skal spille spiss og ikke på vingen. Han var god og gjorde en god jobb både defensivt og offensivt..og har noen delikatesser få gjør etter han.

 

Mål nr. 1 var offside,men men...vi har vel hatt de mot oss også. Bra vi også har litt tur.

Link to comment
Share on other sites

Var forresten morsomt å høre intervjuet med Van Persie etter kampen. Han tok ingen kreditt for seg selv,men sa at det var en laginnsats og ville ikke snakke om seg selv.

Meget positivt av VP.

 

Da han ble spurt om han og Gallas fremdeles var uvenner ristet han på hodet og forstod ingenting. Han og Gallas hadde aldri hatt noe problem.

Gallas var en god lagkamerat og en skikkelig profesjonellspiller han hadde respekt for.

Meget bra Robin!

Link to comment
Share on other sites

Var vell RvP som fikk Man of the Match..

Men for meg er vell Fabregas eller Clichy, med Sagna kandidater til banens' beste..

 

Denilson fortsatt ukomfortabel på høyrekant..

 

Synes Denilson var god i andre omgang. Han jobber, sliter og er delaktig i mye av det vi foretar oss.

Er enig i at han passer mye bedre sentralt, men igår spilte han sin desidert beste kamp som kantspiller for klubben. ;)

Link to comment
Share on other sites

nei, det er helt klart offside, men det jeg skal frem til, er at kommentatorene i england leter etter forklaringr til det som skjer. de sier ikke at dommeren gjorde feil. de forklarer hvordan de tror dommerene oppfatter situsjonene. det er ikke ofte en hører her til lands.

 

synes det er ekstra godt at en feil dommeravgjørelse kommer arsenal til gode til en forandring;-)

 

Ja, offsiden er det ingen tvil om. At ballen er innom en spiller er irrelevant, for det er jo når ballen spilles som er avgjørende for om det er offside eller ikke. Men som du er inne på, når dommerne her gjorde en slik åpenbar feil, så er det interessant å forsøke å finne ut hvorfor, og hvordan det kunne skje. Kanskje linjemannen ikke så hvem som spilte ballen igjennom, mistolket situasjonen fullstendig, og dermed lot tvilen komme Arsenal til gode? For om en Chelsea-spiller hadde tacklet, og ballen havnet hos en motspiller i offside posisjon, så skulle det jo ikke blåses. Jeg vet jo ikke, men dette er kanskje en mulig forklaring? En annen mulig forklaring er at linjemannen stod feil plassert, og ikke klarte å se linjen. Da kan han ha blitt usikker på om van Persie faktisk var i offside eller ikke, og unnlatt å vinke.

 

Og ja, det er greit at en dommeravgjørelse går vår vei for en gangs skyld. Vi tapte jo på et offside mål på brua i fjor.

 

EDIT: Har nå sett målet i reprise fra ulike vinkler. Og i forhold til linjemannen er det et par ting å merke seg. Fra en vinkel er det ikke helt lett å se om det er et fremspill til vP eller om det er et fremspillsforsøk som blir taklet av Cole. I tillegg står linjemannen feil plassert, han er to-tre meter nærmere cornerflagget enn han burde være, og har i realiteten små muligheter til å avgjøre om det faktisk er offside eller ikke. I tillegg befinner Denilson seg bak Cole i forhold til linjemannen, og dette kan ha bidratt til å gjøre det vanskelig for linjemannen å tolke episoden riktig. Det er også viktig å presisere at dette er mulige FORKLARINGER, og ikke noe forsøk på å FORSVARE linjemannen. Han gjorde åpenbart ikke jobben sin i den episoden (heldigvis for oss! :) ), og sto feil plassert.

Link to comment
Share on other sites

Deilig dag på jobben nå :)

 

Kampen igår kan vise seg og bli ett skikkelig vendepunkt, og Wenger skal ha for å stille seg bak laget.

Har vært sterkt kritisk til en del spillere og disponeringer i år, og jeg står fremdeles inne for mye.

Hver for seg så har vi ikke veldig mange klassespillere, men når vi spiller som i går, som en helhet og ett lag så er vel andre omgangen igår ett bevis på at vi holder mål. Og en del skader fortsatt. Så Wenger har vel noen poeng når han sier som han gjør.

 

Det største problemet vårt virker å være motivasjon til kamper mot svake lag, når vi greier å vinne fullt fortjent mot manure og chelski mens vi taper fullt fortjent mot lag som stoke, villa, city osv så er det noe som skurrer. Kanskje det er rutine og oppe i hodet det sitter, ikke vet jeg. Men hadde dette vært en "normal" sesong så hadde vi vært top of the leauge nå. men syv\ ti poeng hvis pool vinner er ingen umulighet, selv om jeg fortsatt tror vi kommer til å svinge for mye i prestasjoner til å vinne bøtta så vet man aldri. Fredheim sa det treffende igår, vi er virkelig ett jekyll and hyde team. men du verden så morro det er på dager som igår.

 

Tilbake til kampen igår, så var jo første omgang ikke mye å skryte av, selv om vi hang greit med til almunia dummet seg ut. så var det ikke stein galt. Men andre omgan var heilt utrolig. Greit nok, vi skaper ikke en anmass av sjangser, men det er tross alt på brua vi spiller. Kan vel ikke forvente det. Men den sikkerheten bakover etter utligninga var enorm, og roen vi spilte med da var ikke mindre enn fantastisk. For meg er BB i går vanskelig, men Clichy var enorm i andre, Gallas likeså. Fab vokser med kapteinsbindet og Sagna var virkelig tilbake. Van Persie scorer to, ett av de med god hjelp fra linjedommer men dog. Avslutningen var fantastisk.

Alikevel så faller mitt valg på Johan Djourou. Viser en utolig ro, og selv etter ett selvmål så mister han ikke troa. Her har vi en virkelig klassestopper på gang. rask, sterk, god på hode og ganske teknisk til stopper og være. Og ikke minst en backrekke med mange år foran seg, med unntak av gallas så er det ikke gamle karer som spiller der. Få inn en Micha Richards også så blir det den nye FAB FOUR.

 

Vi trenger nok noen spillere og jeg skriker personlig etter en klassekeeper. almunia er langt ifra god nok til å være førstevalget for en klubb med ambisjoner i champions leauge og premier leauge. En skikkelig keeper, def mid og en storscorer, da er vi virkelig en force og regne med. Blir spennende å se i januar, men en ting er sikkert, black november er over for denne gang. Og dette minner litt om 97\98 sesongen. Da gikk vi på tap mot lag som derby i november, mens vi slo manure. Vi husker vel alle at da stod vi igjen med the double.

 

Så det er vel fortsatt lov å håpe.

Link to comment
Share on other sites

Chelsea er kun bitre å dårlige tapere alle fans trodde Chelsea skulle ta den kampen lett.

 

Drogba skorte 1-1 på samme måte i fjor så rettferdig vi vant på samme måte ha ha

 

Digg skjefen min er Chelsea fan så blir en bra dag på jobben i kveld he he :)

 

Han fikk helt sjokk da jeg sa gratulere med tape i gårkveld på vareopttelinga han viste ikke ossen kampen hadde gått.

 

Husker bare han sa før på dagen stor i skjeften som han er Arsenal tar vi lett i dag :P

Link to comment
Share on other sites

Dette var iike annet enn en deilig seier. Vi er gode nok til å slå Chelsea og United så det blir spennende å se om guttene er like 'motiverte' til Wigan kampen.

For spiller de som de gjorde i 2 omgang er vi uten tvil fra min side en tittelutfordrer.

Med et par kjøp i januar så er vi der. Ser faktisk ikke bort fra at Wenger trør til med ny keeper. Almunia har vært fryktelig ustabil i det siste.

 

Ellers så spiller forsvarsfireren vår en kjempekamp. Sidebackene er vanvittig gode,spesielt i 2 omg.

Gallas og Djorou fungerer perfekt sammen.

 

Song spilte en meget god kamp sammen med Fab på midten og bør definitivt brukes før Denilson som ikke er i nærheten av Song etter min mening.

 

Nasri var svak idag. Mange kritiserer Ade og det er lett å henge seg på,men hekkan så han ble passet på av Chelseaforsvaret og ga VP mye spillerom til å avgjøre kampen gor oss. Så Ade gjorde en ok innsats og uten han hadde ikke VP fått de rommene han fikk til å avgjøre kampen til vår fordel.

 

Van Persie viser hvorfor han skal spille spiss og ikke på vingen. Han var god og gjorde en god jobb både defensivt og offensivt..og har noen delikatesser få gjør etter han.

 

Mål nr. 1 var offside,men men...vi har vel hatt de mot oss også. Bra vi også har litt tur.

Her er jeg enig med deg morten. Det er kun en ting jeg ikke er enig i og det erat Almunia har vært fyktelig ustabil i det siste. Han har alltid vært slik, det er bare det at nå begynner fler og fler å få opp øynene for det.

 

Gratulerer med en strålende seier alle sammen. Dette smakte fugl! Nå er vi tilbake og er i ferd med å feste grep om den viktige 4. plassen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Henger meg på gratulasjonene :) Dette var en utrolig deilig og viktig seier. Skal si det var stille på brua når målene til RvP kom :P

Nå trenger vi flere slike seiere, og ikke minst trenger vi stabilitet. Chelsea spilte langt fra sitt beste, men det gjorde ikke vi heller. Håper formen kommer nå før kampene i jula, er mange poeng å hente, og mange å miste...

Link to comment
Share on other sites

Var forresten morsomt å høre intervjuet med Van Persie etter kampen. Han tok ingen kreditt for seg selv,men sa at det var en laginnsats og ville ikke snakke om seg selv.

Meget positivt av VP.

 

Da han ble spurt om han og Gallas fremdeles var uvenner ristet han på hodet og forstod ingenting. Han og Gallas hadde aldri hatt noe problem.

Gallas var en god lagkamerat og en skikkelig profesjonellspiller han hadde respekt for.

Meget bra Robin!

Har du noen link til video av intervjuet? Hadde vært moro å se!

Link to comment
Share on other sites

Hva kan Almunia lastes for?

 

Almunia hadde ett balltap som førte til at Chelsea kunne gå i angrep. Dette angrepet førte til mål. Dette kan på ingen måte sammenlignes med keepere som lar ett enkelt skudd gå mellom bena, bommer på ei utboksing, er på bærtur, etc. Tabben Almunia kan lastes for er balltap som gjør at Chelsea kan angripe mot et ubalansert arsenal-lag, men disse balltapa har vi sett mange av hos arsenal-gutta i de siste kampene. Rekorden tok uten tvil Ramsey/Randall i Wigan-kampen, hvor Wigan gang på gang kunne angripe et ubalansert arsenal-lag. Spesielt Denilson, men også Fabregas har hatt veldig mange farlige balltap, uten at dette har endt i baklengsmål.

 

Almunias manøver er veldig dårlig, men den hadde vært like dårlig om Djourou hadde truffe andre sida av stolpen. Dette tror eg mange her har problemer med å skjønne når de henger ut Almunia i langstrekt kritikk. Vår gentleman hadde i kampen flere matchvinnende inngripener på gjennomspill gjennom stopperparet vårt.

 

PS: Denne er myntet på de som gir Almunia karakter på nedre halvdel av skalaen!

Link to comment
Share on other sites

Var forresten morsomt å høre intervjuet med Van Persie etter kampen. Han tok ingen kreditt for seg selv,men sa at det var en laginnsats og ville ikke snakke om seg selv.

Meget positivt av VP.

 

Da han ble spurt om han og Gallas fremdeles var uvenner ristet han på hodet og forstod ingenting. Han og Gallas hadde aldri hatt noe problem.

Gallas var en god lagkamerat og en skikkelig profesjonellspiller han hadde respekt for.

Meget bra Robin!

Har du noen link til video av intervjuet? Hadde vært moro å se!

 

Beklager. Det var på Canal+.

Link to comment
Share on other sites

Hva kan Almunia lastes for?

 

Almunia hadde ett balltap som førte til at Chelsea kunne gå i angrep. Dette angrepet førte til mål. Dette kan på ingen måte sammenlignes med keepere som lar ett enkelt skudd gå mellom bena, bommer på ei utboksing, er på bærtur, etc. Tabben Almunia kan lastes for er balltap som gjør at Chelsea kan angripe mot et ubalansert arsenal-lag (...)

Almunias manøver er veldig dårlig, men den hadde vært like dårlig om Djourou hadde truffe andre sida av stolpen. Dette tror eg mange her har problemer med å skjønne når de henger ut Almunia i langstrekt kritikk. Vår gentleman hadde i kampen flere matchvinnende inngripener på gjennomspill gjennom stopperparet vårt.

 

Tenker du her i forhold til kampen i går, eller mer generelt?

 

Hvis vi ser på kampen i går isolert, var det kun en hendelse som fikk negative konsekvenser for laget; den dårlige klareringen som ledet hen til baklengsmålet. Men hvis man ser lenger enn dette, viste Almunia flere eksempler på usikkerhet og dårlig plasseringsevne. Og det er jo dette mye av den generelle kritikken går på. Så ja, Almunias manøver hadde vært like dårlig om det ikke hadde blitt selvmål, og mange her inne ville vel nettopp poengtert dette uansett, og brukt det mot ham. Naturligvis skal Almunia få ros for det han gjør bra, og han gjorde mye bra mot Chelsea, det skal han ha. Men totalt sett fremsto ikke Almunia som noen stjernekeeper i går, og det er liten tvil om at han har vært for ujevn i hele høst. Nå ville nok ting ha sett annerledes ut med et mer solid forsvar, men siden nå situasjonen er som den er, er det vanskelig å mene at Almunia er det rette valget i årene som kommer. Det er bedre med en keeper som fremstår som bunn solid NESTEN hele tiden, og så gjør et par bisarre tabber i sesongen, enn en keeper som fremstår som relativt usikker, men som ikke gjør noen store tabber.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...