Jump to content

2008.11.30 Chelsea B


pekkiry

Hva blir utfallet?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 191
  • Created
  • Last Reply

tror jeg ville brukt vela istedenfor denilson i 2 omg,nå må vi fram på banen.

Om vi taper 1 eller 3 null er nesten likegyldig,hær må vi opp på banen og sette chelsea under press.

 

Vil heller se Wilshire her enn Vela.. godeste Jack er også mer kreativ enn det Vela er, samtidig som han er raskere enn Denilson og en mye mye bedre dribbler..

Link to comment
Share on other sites

ufattelig kjipt, føler vi er med i kampen etter og ha blitt overkjørt de første ti. Men så almunia igjen da, mannen er jo en vandrende katastrofe bak i feltet vårt. og stakkars Djourou, etter min mening en av våre beste til nå. Det burde stått almunia OG. skjønner godt at han ikke prøver seg for ofte på igangsetting for det er tydligvis ikke hans sterke side, hva nå enn det kan være. lehmann tapte vel to poeng for oss ifjor med tabben mot blackburn, almunia har vel kosta oss ti poeng eller noe sånn i år hvis dette står seg.

 

MEN det kan snu, virker som det ligger noe i lufta her. kjapt bytte med Vela-Denilson, og innpå med Wilshire rundt 60-70 så blir det fart her. men Ade må da kunne komme seg ut fra offside snart.

 

Dette er ikke over, men det blir viktig og ikke la almunia ha ballen for mye...

Link to comment
Share on other sites

Typisk...

 

Når jeg så Cech's fantastiske igangsetting i 1.omgang, tenkte jeg - wow! skulle ønske vår egen Almunia også kunne gjøre sånn! - nå skjønner jeg hvorfor han like så godt ikke gjør det. Lurer egentlig på hvor mange poeng han skal koste oss denne sesongen, selvom jeg personlig pleier å være nokså positiv til ham. Men, men, han har redda oss før. Nå er det mer opp til karene lenger framme. En grei omgang, og ingenting er over. Vi har potensialet til å snu dette, selv i disse dager!

 

Come on lads! THE ARSENAL !!!

 

Edit: Håper for all del ikke DJ blir syndebukken her, det fortjener han ikke, da er det bedre med 0-2, for å lette litt på byrden.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 30 2008, 05:58 PM) 149654[/snapback]

tror jeg ville brukt vela istedenfor denilson i 2 omg,nå må vi fram på banen.

Om vi taper 1 eller 3 null er nesten likegyldig,hær må vi opp på banen og sette chelsea under press.

 

Vil heller se Wilshire her enn Vela.. godeste Jack er også mer kreativ enn det Vela er, samtidig som han er raskere enn Denilson og en mye mye bedre dribbler..

 

Kan godt sette inn Wilshire også,eneste jeg føler er at Vela er en som kan presse bakrommet mer enn hva Wilshere kommer til og gjøre.

Tror fort vi kommer til å kjøre oss fast i midten hvor chelsea har god kontroll,men begge disse er et bedre alternativ enn Denilson akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

Typisk...

 

Når jeg så Cech's fantastiske igangsetting i 1.omgang, tenkte jeg - wow! skulle ønske vår egen Almunia også kunne gjøre sånn! - nå skjønner jeg hvorfor han like så godt ikke gjør det. Lurer egentlig på hvor mange poeng han skal koste oss denne sesongen, selvom jeg personlig pleier å være nokså positiv til ham. Men, men, han har redda oss før. Nå er det mer opp til karene lenger framme. En grei omgang, og ingenting er over. Vi har potensialet til å snu dette, selv i disse dager!

 

Come on lads! THE ARSENAL !!!

 

Edit: Håper for all del ikke DJ blir syndebukken her, det fortjener han ikke, da er det bedre med 0-2, for å lette litt på byrden.

 

 

er ikke DJ som er syndebukken der. det sier seg selv.....

 

der er jo bomba, Ade i offside...skjønner ikke tillitten han fortsatt får...igjen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...