Jump to content

2008.11.08 Manchester United H


pekkiry

Hva blir utfallet?  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 8 2008, 03:42 PM) 146970[/snapback]

Fy faen så jævlig ubesluttsom Bendtner er, han var helt annerledes i preseason og forrige sesong!

Ja hva har skjedd med han, han har jo i det siste snakket om at han skal gripe sjansen... B) !! Men, men jeg klarer ikke å tenke neagtive tanker nå engang... for dette var så utrolig deilig...

NASRI YOU ARE THE MAN!!! :(

Link to comment
Share on other sites

YEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

JEG ER VERDENS GLAESTE PERSON!!!!

 

Vett ikke om eg kan si meg helt enig med deg der :( Har konkuranse tur eg B)

 

Fantastisk, og vi vant fortent. Hadde flest sjangser og var nærmere 3-1 enn 2-2 i slutten der.

 

NASRI!! B)

Link to comment
Share on other sites

HAHA nå blir det mobbing :(

Jeg kjenner mange Manu fans.

Det er jo ikke vist å mobbe!!

Arsenal fans skal ikke være sånne som går rundt å mobber andre supportere.

Det syns nå jeg.

Dessuten kommer nok ikke dem til å mobbe deg noe på en stund.

Arsenal supportere skal være et forbilde!

Link to comment
Share on other sites

helt fantastisk:D:D:D men må si bendtner.. han jobber nesten ingenting. Og ubrukelig offensivt, slik som på slutten.

 

Bendtner må virkelig skjerpe seg skal han ha en sjangs til å klare å ta plassen fra Adebayor eller Van Persie, gutten virker som om han har mistet mye av det han hadde i fjor, blant annet besluttsomhet og troen han hadde på seg selv. I dag rotet han seg bort mange ganger, valgte feil løsninger osv. men har fortsatt tro på at han kommer sterk tilbake, for han er et stort talent!

Link to comment
Share on other sites

helt fantastisk:D:D:D men må si bendtner.. han jobber nesten ingenting. Og ubrukelig offensivt, slik som på slutten.

Synest han jobber mye eg, ikke så lett og spille alene på topp mot det stopperparet. Riktig nok kunne han trillet den siste der ut til Fabregas. Men han var sikkert sliten. Kan ikke klage på noen idag!

Link to comment
Share on other sites

HAHA nå blir det mobbing :huh:

Jeg kjenner mange Manu fans.

Det er jo ikke vist å mobbe!!

Arsenal fans skal ikke være sånne som går rundt å mobber andre supportere.

Det syns nå jeg.

Dessuten kommer nok ikke dem til å mobbe deg noe på en stund.

Arsenal supportere skal være et forbilde!

Enig med Fredriktc, men skal selv erte 1 eller 2 gode venner :)

Link to comment
Share on other sites

helt fantastisk:D:D:D men må si bendtner.. han jobber nesten ingenting. Og ubrukelig offensivt, slik som på slutten.

 

Helt uenig. Bendtner jobbet som en galeislave på topp for oss.

 

Ja, han vant flere ganger duell mot Vidic og Rio... De mistet balanse hver gang Bendtner hoppet og vant duellene, herlig å se på!!! Han ble helt utslitt på slutten ja, 4 forsvar mot 1 spiss... I løpet av kampen hadde han skapet rom for midtbane :huh:

Link to comment
Share on other sites

helt fantastisk:D:D:D men må si bendtner.. han jobber nesten ingenting. Og ubrukelig offensivt, slik som på slutten.

Bendter jobber jo som en hest!

han er veldig uheldig i noen situasjoner men jeg er mer en fornøyd med bendtner!

og igjen: Hleb WHo??? Nasri, Nasri, Nasri!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...