Jump to content

2008.11.08 Manchester United H


pekkiry

Hva blir utfallet?  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Ikke for å være pirkete, men det er enkelte skrivefeil her inne på orumet som går igjen og igjen og igjen....

 

Nå må folk lære seg at det heter ikke defansiv og offansiv, og at "de" ikke skrives "di".

 

Når det gjelder denne kampen er den isolert sagt helt utrolig bra, men vi får ingen troféer for å vinne mot Manu. Det er i løpet av de neste 3-4 kampene vi virkelig får se hva dette laget kan få til.

 

Det verste jeg veit er: Folk som pirker på folk når de ikke klarer bedre selv!

 

orumet - skrives forumet

 

Nå var jeg ufin, men poenget mitt er at jeg syns ikke man trenger bry seg om slikt så lenge man forstår hva folk skriver.

Selvsagt driter jeg i om folk skriver en og annen skrivefeil, men det er litt irriterende med akkurat de tre ordene jeg nevner, for de er det så mange som skriver feil. Det er egentlig ikke noe å irritere seg over, men det skal jo så lite til å fikse på det...

 

Blir du irritert over det så hold det for deg selv, folk skriver som de vil, og så lenge man forstår det så er det greit:)

Det er bra at du sier ifra, det kan hjelpe, men ikke lag så stor diskusjon ut av det, dette er kamptråd...

 

Btw: Se hvordan walcott drar med seg 2 mann og lager rom for Nasri ved det andre målet, HÆRLIGT!<_<

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

 

 

Btw: Se hvordan walcott drar med seg 2 mann og lager rom for Nasri ved det andre målet, HÆRLIGT!<_<

 

Vakkert å se på Walcott der ja, kommer i 110, og drar med seg det som er og skaper store rom for Nasri, og er vel ingen tvil i verden at den skulle inn. Liker det at han banker ballen i nota. Minner meg om en Gerrard avsluttning.

Link to comment
Share on other sites

Mot Tottenham ble vi straffa på grunna Wenger var feig å satt innpå defansive spillere.

 

Vi kunne fort blitt like staffa mot Man Utd.

 

Wenger har ikke lært noe som helst av Tottenham kampen.

 

Sette inn 2 forsvar spiller på slutten er å overdrive delux.

 

Så Wenger hadde bare litt flaks i går.

 

Vi ble pressa voldsomt de siste 15 min, da det ble 2-1 var jeg sikkert på det skulle bli 2-2.

 

Er de framover på banen slitne må de byttes med offansive spillere.

 

Ikke sette bare innpå forsvar spillere, da ber vi om at spille blir foran egent mål så og si resten av kampen.

 

Wenger knows, vil jeg si. Ikke Dannialdo knows.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Eg ser diskusjonen om bytter, og generelt kan eg si at defensive bytter skaper meir vakling og utrygghet enn "sikkerhet". Men det eg ville få fram; kor har det blitt av kynismen? Springe til corner-flagget med ballen, holde på den, vi såg det mot Tottenham, vi såg det mot United, rota vekk ballen. Skal man gjøre noe må man få avslutta ihvertfall, ikkje springe mot 2 bautaer av nokon forsvarsspillere med blytunge steg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...