Jump to content

2008.11.08 Manchester United H


pekkiry

Hva blir utfallet?  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :huh:

 

WHOOO THE FUCK ARE MAN UNIIITED?

WHOOO THE FUCK ARE MAN UNIIITED?

WHOOO THE FUCK ARE MAN UNIIITED?

AS THE REDS GO MARCHING ON, ON, ON!!! :)

 

Skulle ønske Arsenal spilte mot storlag hele tiden. Det er da vi virkelig viser klasse!

 

Samir Nasri, den nye Zidane! HERLIG! :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 355
  • Created
  • Last Reply

JAA!! Nå har jeg vært nervevrak i flere dager, så det var flott å få dette overstått...

Spillerbørs:

Almunia - 8/10

Sagna - 6/10

Gallas - 7/10

Silvestre - 6/10

Clichy - 6/10

Walcott - 6/10

Diaby - 8/10

Fabregas - 7/10

Denilson - 6/10

Nasri - 9/10 BB

Bendtner - 6/10

Link to comment
Share on other sites

For en fotballkamp og for en innsats av alle spillerne!

 

Denilson var pure class i dag!! Ellers syns jeg Diaby, Fabregas, Nasri, Gallas, Clichy og Bendtner sto frem kjempebra i dag. Knallhard jobbing, og mye mer besluttsomme enn noengang.

 

Jeg skjelver fortsatt etter at United reduserte, og ble veldig nervøs på slutten, men vi klarte å ro det i land og det smakte så utrolig godt nå. En slik seier betyr utrolig mye for lagmoralen etter alt det negative som har vært rundt spillerne og Wenger i det siste.

 

Syns byttene til Wenger var skumle i dag også. Vi ble altfor baktunge når Song og Toure kom inn, men så klart, det endte godt denne gangen og det får vi bare være glade for. Når Wenger også skifter keeper så blir det jo veldig defensiv tankegang. :) Håper det går Almunia i alle fall og det var det riktige å få han av ettersom det tydet på at han ikke så klart.

 

Fabianski gjorde et godt og trygt innhopp og var sjanseløs på scoringen til Man Utd. Almunia stod også veldig bra i dag! Uheldig start på kampen når han og Silvestre rotet det til, men etter det viste han seg fra en trygg og solid side.

 

Come on you Gunners! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ser helt klart at det ble mye lettere for Denilson og Fabregas når de hadde en tredje spiller å støtte seg på sentralt.

 

Funker ikke like greit når det bare er Denilson og Fabregas, men i dag så vi i alle fall hva Denilson virkelig er god for når han får vist seg frem fra sin aller beste side. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Folk tar jo helt av, ser ut som om vi har vunnet Premier league....

 

Kampen mot United er like viktig som alle andre kamper i pl, I dag spilte vi UTROLIG Godt!

Hvorfor ikke spille slik mot andre lag?

 

Hele laget fungerte strålende, er veldig fornøyd med hele lagets innsats! da det stod 75 min på klokka så kunne man virkelig se at Fabregas var enormt sliten, og det betyr bare en ting, gutten har gitt alt for Arsenal i dag, MEGET imponert..!!

 

Almunia stod en god kamp i dag utenom den første brøleren, ble overrasket når han tok den ballen:P

Fabianski stod helt greit, målet til Rafael tror jeg ikke han hadde sjans på!

 

Når vi snakker om webb så burde han få seg en ny jobb, meget svak dømming av "dommeren"

Minst 3-4 sjanser der arsenal spillerne blir KLART holdt eller takklet uten å få noen ting på det, meget svakt....

 

Nå ser vi frem til neste kamp, Klarer vi å spille slik vi spilte i dag? Vi får se...

 

Ros til alle Arsenal gutta i dag!! Gratulerer Gunners!!!!!!!

 

:huh: Det her var bare så sinnsykt gøy! :)

 

Får ta med en spillerbørs:

 

 

Almunia: 8

Sagna: 7

Gallas: 7

Silvestre: 6

Clichy: 9 BB

 

Walcott: 6

Diaby: 7

Fabregas: 8

Denilson: 7

Nasri: 9

 

Bendtner: 7

 

Fabregas 9.....

silvestre 7....

 

Ellers er jeg enig:)

Link to comment
Share on other sites

Folk tar jo helt av, ser ut som om vi har vunnet Premier league....

 

Kampen mot United er like viktig som alle andre kamper i pl, I dag spilte vi UTROLIG Godt!

Hvorfor ikke spille slik mot andre lag?

 

Så enig så enig.. Det var utrolig deilig at laget presterte årsbeste når de trengte det som mest. Men det er farlig å la seg beruse av dette resultatet. For vi så fortsatt mye til de gamle syndene. Wenger gjorde de samme tåpelige innbyttene, men det fikk bare NESTEN konsekvenser i dag, og fortsatt er det mye kaos defensivt og ineffektivitet fremover. Laget er med, men de har fortsatt en lang vei å gå. Men i dag skal jeg la kampanalyser ligge, og bare suge på karamellen...! :huh:

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp i dag.

Var faktisk sikker på vi hadde fått en forbannelse på oss etter Tottenham kampen, med utlikning på overtid. Satt i konstant frykt da Rafael putta det utrolige målet.

Men det gikk! Morsomt at Wenger satte inn både Toure og Song, to så defensive bytter på hjemmebane er vel ny rekord!

Ser mange klager på dommeren og tar opp alle avgjørelser mot gunners. Var nesten flere uforklarlige avgjørelser mot ManU. Syns overall avgjørelsene gikk 50-50, så det er ikke noe å skylde på. Ingen straffe på Nasri ihvertfall!

Props til alle gutta i dag, spesiellt Nasri og Clichy.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...