Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

header.jpg

Arsenal v Fenerbahce

Group stage - 05 November 2008 20:45 (CET) - Emirates Stadium - London

 

Før kampen:

Arsenal kommer rett fra en meget pinlig kamp mot Stoke City. Ingenting fungerte slik det skulle, og dermed har Wengers gutter noe å bevise for å tilfredstille fansen. Seier i denne kampen vil medføre et sikkert grep om førsteplassen i gruppe G. Fenerbahce har kniven på strupen og bør ta poeng for å holde liv i drømmen om sluttspill eller UEFA cup, men uten den viktige Alex er de kanskje litt svekket.

 

TV Kanaler/Streams:

 

Dommer:

Kommer

 

Spillere som er skadet:

Eduardo Da Silva

Thomas Rosicky

Theo Walcott

Emmanuel Adebayor

Emmanuel Eboue

William Gallas

 

Siste resultater:

17.09.2008 v Dynamo Kyiv (A) 1-1

30.09.2008 v Porto (H) 4-0

21.10.2008 v Fenerbahçe (A) 5-2

 

Tabellen:

Group G Pld W D L GF GA Pts

1.Arsenal 3 2 1 0 10 3 7

2.Dynamo Kyiv 3 1 2 0 2 1 5

3.Porto 3 1 0 2 3 6 3

4.Fenerbahçe 3 0 1 2 3 8 1

 

Statistikker:

Spiller statistikker

Klubb statistikker

Gruppe statistikker

Kamp statistikker

Offsides »

9 Adebayor Arsenal

7 Rosenberg Bremen

7 Anelka Chelsea

6 Amrabat PSV

6 Brandão Shakhtar

 

Litt om motstanderen:

Grunnlagt: 1907, Stadion: Þükrü Saracoðlu Stadium, Kapasistet: 52000, Hovedtrener: Luis Aragonés. Kjente spillere: Roberto Carlos, Daniel Guiza, Volkan Demirel.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette laget:

 

Lukasz Fabianski

 

Bacary Sagna-Gallas/Tourè-Johann Djourou-Gael Clichy

 

Samir Nasri-Cesc Fabregas-Alexandre Song-Abou Diaby

 

Carlos Vela-Niklas Bendtner

 

Selv om Van Persie kan spille denne kampen vil jeg at Vela skal få spille fra start ettersom det er høyst sannsynlig at han skal spille mot ManU.

 

Hvis Eboue og Walcott blir klare bytter de med Diaby og Sagna

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

 

Lukasz Fabianski

 

Bacary Sagna-Gallas/Tourè-Johann Djourou-Gael Clichy

 

Samir Nasri-Cesc Fabregas-Alexandre Song-Abou Diaby

 

Carlos Vela-Niklas Bendtner

 

Selv om Van Persie kan spille denne kampen vil jeg at Vela skal få spille fra start ettersom det er høyst sannsynlig at han skal spille mot ManU.

 

Hvis Eboue og Walcott blir klare bytter de med Diaby og Sagna

 

Liker laget, men jeg har lyst til å se litt av Ramsey på midten, jeg synes han har fungert veldig bra de gangene han har fått sjansen.

Link to comment
Share on other sites

Håper iallefall Ramsey og Vela får litt tid til å komme inn i kampen hvis de begynner får spille på onsdag. De kampene de har spilt har byttene kommet så sent at de aldri har fått tid til å sette sitt preg.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie må starte denne kampen. Det er viktig at han "holdes i gang" mest mulig slik at han er i best mulig form etter karantenen.

 

Denne kampen har han lov til å spille og bør derfor spille.

 

Helt enig! Og ved siden av seg bør han ha Bendtner, som jeg synes han samarbeider bedre med enn Adebayor. Adebayor for seg selv storspiller jo ikke akkurat om dagen eller.

 

Ramsey kunne jeg også tenke meg å se, og jeg er åpen for at Djourou burde få sjansen. Jeg håper vi kjører hardt på og tar 3 poeng i denne kampen. Da er vi garantert avansement og er til og med på god vei mot å bli gruppevinnere (noe som for meg egentlig ikke er så veldig viktig selv om det innebærer sine fordeler). De gjenværende kampene er Kiev hjemme og Porto borte. Med andre ord nok av sjanser til å ta de nødvendige poengene.

Link to comment
Share on other sites

Regner med at Theo, Sagna og Ade er ute, så håper på dette laget.

 

Fabianski

 

Eboue Djorou Toure Clichy

 

Nasri Ramsey Diaby Vela

 

VP Bendtner

 

 

 

Benk: Almunia, Cesc, Silvestre, denilson, Song, Simpson, Wilshere

 

SutreGallas er muligens klar, bør spares til united på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Van Persie må starte denne kampen. Det er viktig at han "holdes i gang" mest mulig slik at han er i best mulig form etter karantenen.

 

Denne kampen har han lov til å spille og bør derfor spille.

Helt enig. Faktisk veldig viktig.

Hadde gjerne sett Vela og Ramsey også som en del andre sier.

Håper på Eboue på backplass samt Gallas og Silvestre i midten.

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig et par av spilleren får seg en pause på onsdag. Fabregas, Adebayor, Almunia... Syns Almunia har gjort det godt, men de to siste kampene viser kanskje at Fabianski kan få sjangsen. Samtidig håper jeg å se Vela og Ramsey som flere poengterer.

 

Tror det er viktig å heller la <<de store>> få komme inn i sluttminuttene, slik at de fleste er fit til PL til helga. En 3-poenger i morgen hadde gjort guttene godt :D

 

Go, Gunners, go go!

Link to comment
Share on other sites

Håper virkelig et par av spilleren får seg en pause på onsdag. Fabregas, Adebayor, Almunia... Syns Almunia har gjort det godt, men de to siste kampene viser kanskje at Fabianski kan få sjangsen. Samtidig håper jeg å se Vela og Ramsey som flere poengterer.

 

Tror det er viktig å heller la <<de store>> få komme inn i sluttminuttene, slik at de fleste er fit til PL til helga. En 3-poenger i morgen hadde gjort guttene godt :D

 

Go, Gunners, go go!

Enig, men Rvp bør få spille.

 

Jeg forventer seier her, men etter de siste prestasjonene kan alt skje og Fenerbahce har imponert i det siste og fått tilbake en del skadede spillere

Link to comment
Share on other sites

Vi får satse på seier. Kanskje vi kan greie å holde nullen og men, da må vi stille med dette laget:

 

--------------Almunia---------------

Sagna - Toure - Djourou - Clichy

------------- Denilson ------------

Walcott ---- Fabregas ---- Nasri

-------- V.Persie-C.Vela---------

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Eboue - Gallas - Djourou - Clichy

Walcott - Ramsey - Denilson - Vela

van Persie - Bendtner

 

Tap? -Tja... 1-3.

Absolutt et lag jeg ville gått for, men sjansen for at Wenger lar Fabianski stå er minimal. Både Ramsey og Vela burde få sjansen i denne kampen. Fabregas burde få hvile etter noen lange og slitsomme uker. Har ingen god mage følelse. 2-2?

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Eboue - Gallas - Djourou - Clichy

Walcott - Ramsey - Denilson - Vela

van Persie - Bendtner

 

Tap? -Tja... 1-3.

Absolutt et lag jeg ville gått for, men sjansen for at Wenger lar Fabianski stå er minimal. Både Ramsey og Vela burde få sjansen i denne kampen. Fabregas burde få hvile etter noen lange og slitsomme uker. Har ingen god mage følelse. 2-2?

 

Tror heller ikke at Fabianski får stå, tror Wenger vil at Almunia nå skal riste av seg den shaky følelsen før United kampen. Noe som er positvt. Ellers liker jeg oppstillinga til Unitedfan...NOT.

Link to comment
Share on other sites

Fabianski

Eboue - Gallas - Djourou - Clichy

Walcott - Ramsey - Denilson - Vela

van Persie - Bendtner

 

Tap? -Tja... 1-3.

Absolutt et lag jeg ville gått for, men sjansen for at Wenger lar Fabianski stå er minimal. Både Ramsey og Vela burde få sjansen i denne kampen. Fabregas burde få hvile etter noen lange og slitsomme uker. Har ingen god mage følelse. 2-2?

 

Tror heller ikke at Fabianski får stå, tror Wenger vil at Almunia nå skal riste av seg den shaky følelsen før United kampen. Noe som er positvt. Ellers liker jeg oppstillinga til Unitedfan...NOT.

 

Tror denne midtbanekombinasjonen har litt for lite muskler til å fungere. Å bytte ut Denilson med Song/Diaby tror jeg ville vært bedre. Ellers liker jeg laget :)

Link to comment
Share on other sites

Skadesituasjonen : Theo Walcott (shoulder) and Emmanuel Adebayor (ankle) picked up knocks during the defeat at Stoke on Saturday. They joined William Gallas on the injury list after the captain damaged a hamstring against Tottenham.

 

At least Bacary Sagna has recovered after hobbling off at the Britannia Stadium but Emmanuel Eboue (knee) is still missing along with long-term absentees Eduardo (ankle) and Tomas Rosicky (hamstring).

 

Nå kan vi begynne å anta hvilket lag som vi stiller med imorgen... : )

Link to comment
Share on other sites

Skadesituasjonen : Theo Walcott (shoulder) and Emmanuel Adebayor (ankle) picked up knocks during the defeat at Stoke on Saturday. They joined William Gallas on the injury list after the captain damaged a hamstring against Tottenham.

 

At least Bacary Sagna has recovered after hobbling off at the Britannia Stadium but Emmanuel Eboue (knee) is still missing along with long-term absentees Eduardo (ankle) and Tomas Rosicky (hamstring).

 

Nå kan vi begynne å anta hvilket lag som vi stiller med imorgen... : )

Burde gi plass til Vela, Ramsey og Bendtner det, ja :proud:

 

Så får vi se hvordan det går...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...