Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Heisann!

Gleder meg til kamp igjen, er på skolen, men jeg lurte på om noen kunne gi meg et lite sammendrag eller noe av Wenger sin pressekonferanse der han snakker om kampen i dag?

Er på skolen, så har de sperra ATVO her, egentlig veldig kjipt siden jeg kom før alle andre til skolen for å kose meg med ATVO.

 

Ville satt stor pris på det.

 

MVH,

Ole Kristian

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Gleder meg til kamp igjen, er på skolen, men jeg lurte på om noen kunne gi meg et lite sammendrag eller noe av Wenger sin pressekonferanse der han snakker om kampen i dag?

Er på skolen, så har de sperra ATVO her, egentlig veldig kjipt siden jeg kom før alle andre til skolen for å kose meg med ATVO.

 

Ville satt stor pris på det.

 

MVH,

Ole Kristian

 

*Wenger brukte mye tid på å fortelle hvor "brave" spillerne hans var. For aviser mener arsenal spillerne var noen puslinger. Han mente at du er ikke "brave" når du hiver deg inn i hodeløse taklinger og skader andre slik motstanderne våre gjør, heller "brave" er vi når man prøver å spille fotball på en ordentlig måte. Slik som taklingen på Walcott, Adebayor og Sagna i kampen mot Stoke var ikke "brave" av Stoke spillerne.

*I tillegg sa han at de skal prøve å kvalifisere seg til sluttspillet slik at de kan eventuelt spare laget sitt en god del i de siste CL kampene siden kampoppsettet er ganske tøft fremover.

*Transfervinduet i januar er enda en god stund til, sa Wenger. Så det var ingenting å stresse med nå. Han mener han har nok quality in the squad enda.

*Wenger mente at han har aldri sett en slik finisher som Carlos Vela før. Han var helt fantastisk til å være 19 år.

*Som skrevet før nevnte han også skadene til Adebayor, Walcott, Eboue og Gallas. Adebayor og Eboue vil være ute over en litt lengre tid, mens Walcott og Gallas vil snart være tilbake.

 

pkkry

Link to comment
Share on other sites

av disse: Almunia, Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Djourou, Clichy, Diaby, Fabregas, Nasri, Denilson, Ramsey, Song, van Persie, Vela, Bendtner, Wilshere, Gibbs, Randall håper jeg Wenger liner opp følgende gutter:

 

Almunia-Sagna-Toure-Djorou-Clichy-Wilshere (høyre)-Fabregas-Song-Nasri-Adebayor-Van Persie. Mener dette er våre beste spillere fra spillertroppen!

Link to comment
Share on other sites

av disse: Almunia, Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Djourou, Clichy, Diaby, Fabregas, Nasri, Denilson, Ramsey, Song, van Persie, Vela, Bendtner, Wilshere, Gibbs, Randall håper jeg Wenger liner opp følgende gutter:

 

Almunia-Sagna-Toure-Djorou-Clichy-Wilshere (høyre)-Fabregas-Song-Nasri-Adebayor-Van Persie. Mener dette er våre beste spillere fra spillertroppen!

Hvordan kan Ade spille dersom han ikke er med i troppen engang ;) Bra lag du har der, bare bytt ut Ade med the big dane, og Wilshere med Ramsey så blir det nok bra.. Arsenal har mye å revansjere ikveld og jeg tror at Arsenal kommer til å spille fantastisk B)

Link to comment
Share on other sites

Heisann!

Gleder meg til kamp igjen, er på skolen, men jeg lurte på om noen kunne gi meg et lite sammendrag eller noe av Wenger sin pressekonferanse der han snakker om kampen i dag?

Er på skolen, så har de sperra ATVO her, egentlig veldig kjipt siden jeg kom før alle andre til skolen for å kose meg med ATVO.

 

Ville satt stor pris på det.

 

MVH,

Ole Kristian

 

*Wenger brukte mye tid på å fortelle hvor "brave" spillerne hans var. For aviser mener arsenal spillerne var noen puslinger. Han mente at du er ikke "brave" når du hiver deg inn i hodeløse taklinger og skader andre slik motstanderne våre gjør, heller "brave" er vi når man prøver å spille fotball på en ordentlig måte. Slik som taklingen på Walcott, Adebayor og Sagna i kampen mot Stoke var ikke "brave" av Stoke spillerne.

*I tillegg sa han at de skal prøve å kvalifisere seg til sluttspillet slik at de kan eventuelt spare laget sitt en god del i de siste CL kampene siden kampoppsettet er ganske tøft fremover.

*Transfervinduet i januar er enda en god stund til, sa Wenger. Så det var ingenting å stresse med nå. Han mener han har nok quality in the squad enda.

*Wenger mente at han har aldri sett en slik finisher som Carlos Vela før. Han var helt fantastisk til å være 19 år.

*Som skrevet før nevnte han også skadene til Adebayor, Walcott, Eboue og Gallas. Adebayor og Eboue vil være ute over en litt lengre tid, mens Walcott og Gallas vil snart være tilbake.

 

pkkry

Takk skal du ha..! Fin oppsummering!

Link to comment
Share on other sites

Føler meg seierssikker foran i kveld. Dette er vårt år i Champions League!

 

Jeg går for et vågalt tips og sier at Bendtner scorer hattrick i kveld.

 

 

Har troa på Bendtner idag jeg og. Og dette er vårt år i CL. 5-1 er mitt tips B)

Vela må jo spille idag!!

Link to comment
Share on other sites

av disse: Almunia, Fabianski, Sagna, Toure, Silvestre, Djourou, Clichy, Diaby, Fabregas, Nasri, Denilson, Ramsey, Song, van Persie, Vela, Bendtner, Wilshere, Gibbs, Randall håper jeg Wenger liner opp følgende gutter:

 

Almunia-Sagna-Toure-Djorou-Clichy-Wilshere (høyre)-Fabregas-Song-Nasri-Adebayor-Van Persie. Mener dette er våre beste spillere fra spillertroppen!

Hvordan kan Ade spille dersom han ikke er med i troppen engang ;) Bra lag du har der, bare bytt ut Ade med the big dane, og Wilshere med Ramsey så blir det nok bra.. Arsenal har mye å revansjere ikveld og jeg tror at Arsenal kommer til å spille fantastisk B)

 

Du har rett, det var sløvt i og med at jeg hadde lest nyheten om hans skade rett før jeg satte opp laget. Ja, Bendtner går inn for Ade, men Wilshere får prøve seg, tror han takler kantrollen bedre enn Ramsey (selv om det hadde vært artig å se han også....)

 

Jeg håper virkelig de bretter opp ermene og slår hardt tilbake. Hvis det skal være slik at vi sliter litt i serien, kan de få lov til å overraske oss stort i CL!!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg til i kveld B)

jeg tror på en grei seier, å tro på noe annet er jo merkelig siden vi slo Fenerbache ganske greit for ikke alt for lenge siden..

Men nå har jo ikke Arsenal hatt noen solskinnsperiode i det siste. Men jeg tror at i Champions league blir det noe annet... ;)

 

Jeg vil helst se at mange fra forige kamp ikke for tillit ... Håper at Ramsey, Vela, Djorou og kanskje Wilshere får sjansen...

 

Go gunners!! Den dårlige formen skal snus :)

Link to comment
Share on other sites

Almuni / Fabianski

Sagna - Gallas - Silvest - Clichy

Nasri - Fabregas - Toure - Vela

Persie - Bendtner

 

Dette laget ønsker jeg i kveld. Tror Toure kan gjøre det bra ved siden av Fabregas med Gallas og Silvest bakerst.

At Persie spiller i kveld er en selvfølge, han har tross allt fri til helga.

Link to comment
Share on other sites

Almuni / Fabianski

Sagna - Gallas - Silvest - Clichy

Nasri - Fabregas - Toure - Vela

Persie - Bendtner

 

Dette laget ønsker jeg i kveld. Tror Toure kan gjøre det bra ved siden av Fabregas med Gallas og Silvest bakerst.

At Persie spiller i kveld er en selvfølge, han har tross allt fri til helga.

 

Å stå med to keepere er jo genialt :-)

Fabianski ut i feltet og Almunia på strek, hehe

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Første gang på en stund, hvor jeg har hatt tid eller ork til å skrive her.... Blir bare lei seg om dagen :(

Men håper og har stor tro på at vi reiser kjerringa i CL på hjemmebane i dag!!!

Håper Diaby spiller og ellers får det være som normalt :P

 

GO GUNNERS!!!

Link to comment
Share on other sites

Noen som vett om denne kampen går på SportN?

 

Kampen sendes direkte på Viasat Sport, mens kampen går i opptak på SportN 22.40. Utrolig kjipt ettersom jeg ikke har Viasat Sport. Da blir det nok streams i dag, dessverre.

 

Etter flere utstabile kamper er det vanskelig å tippe utfallet av kampen, men jeg jeg har troen på seier. Håper på dette laget;

 

Almunia

Eboue - Djourou - Toure - Clichy

Nasri - Fabregas - Song - Diaby

Bendtner - Vela

Link to comment
Share on other sites

Almunia

Eboue - Djourou - Toure - Clichy

Fabregas - Song - Diaby

van Persie - Bendtner - Vela

 

Vil se denne oppstillingen, eller i det minste formasjonen, i kveld. Tror dette er noe som passer oss med tanke på det tilgjengelige spillermaterialet vi har per dags dato. Tror trioen på topp ville gjort det glimrende sammen, og alle gjort hverandre bedre, mens på midten kombinerer vi fysikk, teknikk og kreativitet på en god måte. Backrekka ser for meg meget god ut. De beste stopperparene vi har per i dag er nok Gallas - Djourou, Gallas - Silvestre eller Toure - Djourou. De to med Djourou ser for meg sterkest ut, og jeg tror Toure og Djourou ville fylt hverandre ut ypperlig. Når det gjelder backene, er vel Sagna tvilsom og uansett ute av form, mens på venstrebacken er Clichy udiskutabelt førstevalg.

 

Tror vi kan ta dem med en slik formasjon, men om Arsene begynner å eksprimentere med 4-5-1 på hjemmebane, tror jeg vi kan få slite. Vil forøvrig understreke at min 4-3-3 formasjon ikke er en slags 4-5-1 formasjon der vingene er mest offensive. Her tenker jeg at spissene skal ligge rundt feltet til enhver tid, og ikke trekke mer ut til kantene enn de gjør i en vanlig 4-4-2.

 

2-1, Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette laget:

Fabianski

Sagna - Toure - Djourou - Clichy

Wilshere - Fabregas - Ramsey - Nasri

Vela - Van Persie

 

Siden vi ligger ganske godt an mot Fenerbahce, så håper jeg at vi prøver litt nye spillere. Som kjent så har ikke førstelaget overbevist i det siste, så kanskje vi burde gi de sultne ungguttene våre sjansen litt fremover? Almunia har vært rævva i det siste, så jeg håper at Fabianski kan få prøvd seg. Wilshere og Ramsey har imponert stort på reservelaget og i de sjansene de har fått for førstelaget, og Vela virker helt outstanding. i følge Wenger er han den beste avslutteren han har sett, og han har visst potensiale til å bli en toppscorer. Håper spesielt han får sjansen i dag.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vett om denne kampen går på SportN?

 

Kampen sendes direkte på Viasat Sport, mens kampen går i opptak på SportN 22.40.

 

Iflg. Viasats Tv-guide er det Real Madrid - Juventus som går på Viasat Sport. Så det er vel enten å vente på opptak eller å prøve å finne en brukbar stream.

Eller kanskje skal jeg teste ut nettbaserte ViasatOnDemand, koster 49,- for en kamp, men kvaliteten bør da være mye bedre enn de andre streamene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...