Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Vi har mange sjanser, men ingen greier å sette de. Derfor burde vi bytte inn Vela for Bendtner. Ramsey har virkelig imponert meg.

 

Ramsey spiller på høyre eller?

 

ja,ramsey spiller høyre.

Ellers så synes jeg vi skal beholde bendtner på topp.

Vist vi ikke skårer tidlig i 2 omg så blir det fort ennå mere spill gjennom midten med vela på topp,blir flere alternativer med dansken på banen.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser at det er flere her som synes Ramsey gjør en god figur. Jeg er ikke enig. Selv om jeg alltid håper at de unge spillerne skal gjøre fantomkamper, så synes jeg Ramsey sliter. Fin teknikk, bra jobbing og han klarer seg ok defensivt. Offensivt har han stoppet opp flere overganger, han har vel utfordret 1-mot-1 ved kun to anledninger. Jeg skal på ingen måte halshugge Ramsey, tror han blir en kjempegod spiller for oss, men i denne første omgangen har han skuffet meg.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi ikke scorer tidlig i andre omgang så må Vela inn.. Han er jo et fantomtalent foran mål..

Kanskje Wilshere burde komme inn, det hadde iallefall vært kjempekult :)

Go Gunners, dette fikser dere!

Link to comment
Share on other sites

Noen som er fornøyd så langt?

Godt fornøyd med 1. omgangen. Det blir riktignok ikke mål, men er søren meg ikke langt unna. Fotballen vi spiller er pure class og nydelig og se på, men som Gallas har uttalt skulle jeg gjerne sett at gutta dropper litt av finspillet til fordel for å sette et par enkle mål. Alt trenger ikke å gå gjennom midten, og vet egentlig noen av spillerne våre hva de skal gjøre etter at de har kommet seg innen 16? Ender enten med en feilpasning eller et horribelt innlegg som har alt for lite kraft i seg til å kunne bli headet rett i mål…

 

Positivt fra første omgang:

+ Ramsey - for et talent, og for en selvtillit! Har gjort høyrekanten til sin egen og har tydeligvis null respekt for R. Carlos. Herlig spiller.

+ Djourou - Nå må også Wenger se hvem som skal ha fast plass i midtforsvaret. Føler meg 100% sikker med han i forsvar, for han har vel strengt tatt vunnet hver eneste duell så langt?

+ Denilson, RvP, Toure og Fabregas - Spiller alle svært godt i dag.

 

Negativt:

- Bendtner - Har hatt en grusom første omgang. Håper han skjerper seg i andre, eller blir byttet ut til fordel for Vela.

Link to comment
Share on other sites

God første omgang, men mangler scoringen. RVP burde ha satt et par i alle fall. Ramsey syns jeg har klart seg veldig bra. God jobbing, og mange positive løp. Ellers syns jeg RVP og Fabregas har stått frem veldig bra i dag. Toure har også gitt et godt bidrag fra høyrebacken.

 

Fabianski har ikke hatt mye å gjøre, men har tatt det som har kommet. Ikke vært spesielt presset de gangene han har vært i aksjon, men det lover godt med tanke på at han ikke har spilt på en stund også.

 

Syns også Denilson og Fabregas har vært mye flinkere til å bevege seg i dag enn de har vært på lenge. Mye mer løpsvilje og jobbing i laget, og det er positivt.

 

Får tro og håpe at vi får et mål eller to i andre omgang. Drøyer det for lenge uten mål så bør Vela komme innpå. Vi skaper sjanser og Vela er en god avslutter, så da burde det passe perfekt for han i såfall.

Link to comment
Share on other sites

Sjekk hva som stod på nettavisen. no nå da.

 

Spillerbytte 60 Spiller ut Arsenal Nicklas Bendtner. Spiller inn Abou Diaby.

Spillerbytte 59 Spiller ut Arsenal Aaron Ramsey. Spiller inn Vito Mannone.

 

Spenndene å se om Vito spiller på vingen eller om vi satser på to keepere :)

Link to comment
Share on other sites

Sjekk hva som stod på nettavisen. no nå da.

 

Spillerbytte 60 Spiller ut Arsenal Nicklas Bendtner. Spiller inn Abou Diaby.

Spillerbytte 59 Spiller ut Arsenal Aaron Ramsey. Spiller inn Vito Mannone.

 

Spenndene å se om Vito spiller på vingen eller om vi satser på to keepere :P

 

Hehe. Jeg stussa selv da Mannone dukka opp på skjermen på Setanta sport :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...