Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Blir veldig spennende å se Ramsey i dag! Gleder meg virkelig til denne kampen, håper på at det virkelig løsner nå.

 

Come on you Gunners!!

 

Jeg også er spent på og "se" hva ungutten kan få til ;) Men får ikke sett kampen, kipt at dem ikke kan vise Arsenal oftere...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

hvis det blir krig, håper jeg virkelig thor eggen melder seg frivillig som flyalarm.

hylene hans vil skremme bort alt og alle :-)

 

Fantastisk skreve. At det går ann og få en av universets beste jobber, når du ikke klare å snakke, bare hyle.

 

Nå puttet Celtic.

Link to comment
Share on other sites

hvis det blir krig, håper jeg virkelig thor eggen melder seg frivillig som flyalarm.

hylene hans vil skremme bort alt og alle :-)

 

Fantastisk skreve. At det går ann og få en av universets beste jobber, når du ikke klare å snakke, bare hyle.

 

Nå puttet Celtic.

 

men kanskje et bilde av de i studio ville skremme mer.......... ;-)

Link to comment
Share on other sites

hvis det blir krig, håper jeg virkelig thor eggen melder seg frivillig som flyalarm.

hylene hans vil skremme bort alt og alle :-)

 

Fantastisk skreve. At det går ann og få en av universets beste jobber, når du ikke klare å snakke, bare hyle.

 

Nå puttet Celtic.

 

men kanskje et bilde av de i studio ville skremme mer.......... ;-)

 

Skremme vertfall tv seere, mangler bare Karl Petter Løken der.

Link to comment
Share on other sites

Det er godt å endelig se en keeper som faktisk gjør jobben han får betalt for. Hvis ikke denne omgangen viser hvilken av våre keepere som har best feltarbeid, da vet ikke jeg. Og det sier sitt når man ser forskjellen på to keepere på kun 45 minutter.

 

Fabianski er keeperen som burde stå. Om han gjør en blemme eller to gir jeg egentlig faen i, så lenge han fortsetter med Lehmann-feltarbeidet sitt.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...