Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Noen som vett om denne kampen går på SportN?

 

Kampen sendes direkte på Viasat Sport, mens kampen går i opptak på SportN 22.40.

 

Iflg. Viasats Tv-guide er det Real Madrid - Juventus som går på Viasat Sport. Så det er vel enten å vente på opptak eller å prøve å finne en brukbar stream.

Eller kanskje skal jeg teste ut nettbaserte ViasatOnDemand, koster 49,- for en kamp, men kvaliteten bør da være mye bedre enn de andre streamene.

 

Kopiert fra Viasat sin tvguide:

 

20.40 UEFA Champions League

Arsenal - Fenerbahce, direkte fra Emirates Stadium og fjerde runde i gruppespillet. Kommentator: Thor Eggen.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Oi, oi, oi, at Fabianski blir vraket i kveld er jo smått kontroversielt. Viser at Wenger tar ting på alvor, ihvertfall, selv om jeg kanskje ikke er helt enig i det. Men fine tendenser dog.

 

Synes forøvrig det er horribelt at det ikke blir gjort plass til Vela i denne kampen. Når Ramsey spiller sentralt, og Cesc på vingen - eller omvendt, synes jeg strengt tatt at Ramsey kan vrakes og at Vela kan starte på vingen. Synes utrolig synd på gutten, som aldri får sjanser uansett hvordan laget ser ut.

 

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen. Flott at Djourou starter, men han bør heller spille sentralt i mine øyne. Dog godt at vi får inn fart, ved Toure, i midtforsvaret. Det viste seg i forrige kamp at taktikken mot Guiza ikke er å prøve å sette ham i offside. Det vil vi brenne oss på om vi prøver igjen, er jeg redd.

 

Rockin Robin - Nicklas på topp er det lite å si på. Tror de kan putte både ett og annet mål i kveld.

 

Forøvrig spennende å se Colin Kazim-Richards er tilbake på laget og er i startelleveren. Denne mannen var jo i sin tid et meget stort talent, som jeg faktisk ønsket meg i Arsenal, men som har falmet litt de siste årene. Kan dog bli en håndfull på kanten mot Clichy.

 

COME ON YOU ARSENAL!!

Link to comment
Share on other sites

Oi, oi, oi, at Fabianski blir vraket i kveld er jo smått kontroversielt. Viser at Wenger tar ting på alvor, ihvertfall, selv om jeg kanskje ikke er helt enig i det. Men fine tendenser dog.

 

Synes forøvrig det er horribelt at det ikke blir gjort plass til Vela i denne kampen. Når Ramsey spiller sentralt, og Cesc på vingen - eller omvendt, synes jeg strengt tatt at Ramsey kan vrakes og at Vela kan starte på vingen. Synes utrolig synd på gutten, som aldri får sjanser uansett hvordan laget ser ut.

 

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen. Flott at Djourou starter, men han bør heller spille sentralt i mine øyne. Dog godt at vi får inn fart, ved Toure, i midtforsvaret. Det viste seg i forrige kamp at taktikken mot Guiza ikke er å prøve å sette ham i offside. Det vil vi brenne oss på om vi prøver igjen, er jeg redd.

 

Rockin Robin - Nicklas på topp er det lite å si på. Tror de kan putte både ett og annet mål i kveld.

 

Forøvrig spennende å se Colin Kazim-Richards er tilbake på laget og er i startelleveren. Denne mannen var jo i sin tid et meget stort talent, som jeg faktisk ønsket meg i Arsenal, men som har falmet litt de siste årene. Kan dog bli en håndfull på kanten mot Clichy.

 

COME ON YOU ARSENAL!!

 

Det er vell Almunia som blir vraket å ikke fabianski?

Link to comment
Share on other sites

Oi, oi, oi, at Fabianski blir vraket i kveld er jo smått kontroversielt. Viser at Wenger tar ting på alvor, ihvertfall, selv om jeg kanskje ikke er helt enig i det. Men fine tendenser dog.

 

Synes forøvrig det er horribelt at det ikke blir gjort plass til Vela i denne kampen. Når Ramsey spiller sentralt, og Cesc på vingen - eller omvendt, synes jeg strengt tatt at Ramsey kan vrakes og at Vela kan starte på vingen. Synes utrolig synd på gutten, som aldri får sjanser uansett hvordan laget ser ut.

 

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen. Flott at Djourou starter, men han bør heller spille sentralt i mine øyne. Dog godt at vi får inn fart, ved Toure, i midtforsvaret. Det viste seg i forrige kamp at taktikken mot Guiza ikke er å prøve å sette ham i offside. Det vil vi brenne oss på om vi prøver igjen, er jeg redd.

 

Rockin Robin - Nicklas på topp er det lite å si på. Tror de kan putte både ett og annet mål i kveld.

 

Forøvrig spennende å se Colin Kazim-Richards er tilbake på laget og er i startelleveren. Denne mannen var jo i sin tid et meget stort talent, som jeg faktisk ønsket meg i Arsenal, men som har falmet litt de siste årene. Kan dog bli en håndfull på kanten mot Clichy.

 

COME ON YOU ARSENAL!!

 

Det er vell Almunia som blir vraket å ikke fabianski?

 

Ja, selvsagt... Aldri så liten feil der. :(

Link to comment
Share on other sites

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen.

 

COME ON YOU ARSENAL!!

 

Eboue er skadet.....

 

Han også? Når ble han det?

Jeg aner ikke. Men Wenger har nevnt et par ganger på arsenal.com de siste dagene.

Tror han er ute et par uker

Link to comment
Share on other sites

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen.

 

COME ON YOU ARSENAL!!

 

Eboue er skadet.....

 

Han også? Når ble han det?

Jeg aner ikke. Men Wenger har nevnt et par ganger på arsenal.com de siste dagene.

Tror han er ute et par uker

 

Eboue er skadet, og Sagna er småskada, så derfor velger vel Wenger å flytte Toure ut på siden.

 

Det mest rare er vel ikke at Almunia er vraket, men at han heller ikke sitter på benken. Kan det være at han har plukket opp en skade i løpet av dagen?

Link to comment
Share on other sites

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen.

 

Han er skadet.

 

Lurer litt på hvordan Wenger kommer til å stokke på disse 11. På høyreback er det vel Kolo eller JD. Jeg håper på Kolo, selv om det gir oss dårlig fart i midten.

 

Ser for meg en 4-5-1 her med RvP på høyrekant, Nasri på venstre og Nikki alene på topp. I en 4-4-2 er vel høyrekanten eneste spørsmålet. Tror mest på Ramsey, selv om jeg håper han kan bruke motoren sin sentralt. Cesc er et dårlig alternativ, han trenger mer ballberøring. Da gjenstår Denilson. Han har prøvd seg noen ganger på venstre, og jeg tror han kan funke på høyrekant.

 

4-5-1

Fab

Kolo-JD-Silver-Clichy

RvP-Ramsey-Cesc-Denilson-Nasri

Nikki

 

4-4-2

Fab

Kolo-JD-Silver-Clichy

Denilson-Cesc-Ramsey-Nasri

Rvp-Nikki

Link to comment
Share on other sites

Arsenal

Fabianski, Toure, Djourou, Silvestre, Clichy, Ramsey, Fabregas, Denilson, Nasri, Bendtner, Van Persie.

 

Reserver:

 

Mannone, Diaby, Sagna, Vela, Song Billong, Wilshere, Gibbs.

 

Fenerbache

 

Demirel, Gonul, Edu Dracena, Lugano, Roberto Carlos, Maldonado, Sahin, Boral, Kazim-Richards, Senturk, Guiza.

 

Reserver:

 

Babacan, Wederson, Yilmaz, Josico, Bilgin, Cakmak, Deivid.

 

Dommer: Roberto Rosetti.

Link to comment
Share on other sites

Ellers spesielt at Eboue vrakes når høyrebacken er åpen.

 

Han er skadet.

 

Lurer litt på hvordan Wenger kommer til å stokke på disse 11. På høyreback er det vel Kolo eller JD. Jeg håper på Kolo, selv om det gir oss dårlig fart i midten.

 

Ser for meg en 4-5-1 her med RvP på høyrekant, Nasri på venstre og Nikki alene på topp. I en 4-4-2 er vel høyrekanten eneste spørsmålet. Tror mest på Ramsey, selv om jeg håper han kan bruke motoren sin sentralt. Cesc er et dårlig alternativ, han trenger mer ballberøring. Da gjenstår Denilson. Han har prøvd seg noen ganger på venstre, og jeg tror han kan funke på høyrekant.

 

4-5-1

Fab

Kolo-JD-Silver-Clichy

RvP-Ramsey-Cesc-Denilson-Nasri

Nikki

 

4-4-2

Fab

Kolo-JD-Silver-Clichy

Denilson-Cesc-Ramsey-Nasri

Rvp-Nikki

 

Tipper Ramsey spiller på høyrekanten, om jeg ikke husker helt feil så prøvde han seg flere ganger i denne posisjonen i Cardiff. Så om du bytter plassene til Denilson og Ramsey i 4-4-2 forslaget så tror jeg du har laget.

Link to comment
Share on other sites

Siden mange ser kampen på stream, håper jeg noen klarer å møte opp på mIRC i samme slengen. #gunners.no @DALnet. De som ikke har mulighet til å se kampen på hverken stream eller tv kan ha nytte av "live-oppdatering" i kanalen. ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...