Jump to content

2008.11.05 Fenerbahce H


pekkiry

Hvem vinner kampen?  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 214
  • Created
  • Last Reply

Lover ikke bra fram mot man u kampen til helgen, når vi ikke klare og vinne idag.

 

Vi må angripe MYE mer helhjertet når vi får sjansen mot Manchester United i helga, ja! På en annen side tror jeg ikke United kommer med en så defensiv taktikk som Fenerbahce.

Link to comment
Share on other sites

Faen ta den drittdommer!!! Hvorfor blåser han av der??

 

Hele laget sugde i andre og den eneste som får godkjent er forsvaret.

Cesc har vært elendig i dag og resten av sesongen at jeg håper han benkes mot United. (jeg vet vi taper så det er like greit)

Link to comment
Share on other sites

Virkelig lenge si eg har sett cesc slå så mangen feil pasninger

 

Det som har vert bra med arsenal idag er at vi ikke har gitt noe bort til fenerb. har ikke vert redd for at de skule skore men når vi har ballen så går det alt for seint!. stopper spillet hele tiden og vender opp. ser tydeligt at vi savner farten til ade og walcott. men vi må kunne angripe med lit fart framover uten de og. skuffende kamp idag og rvp burde hat nettkjennig.

Link to comment
Share on other sites

noe trist over arsenal for tiden.

kan være perfekt å møte manure nå.

seier der vil løfte alt!

takk for kampen folkens :(

God oppsummering av de siste ukene, en trist periode, men med seier mot Utd kan det fort snu. Denne kampen burde vi absolutt vunnet. Heldigvis så endte det 1-1 i den andre kampen.

Link to comment
Share on other sites

All ære til Fenerbache, de forsvarte seg godt... Og da går det ikke å angripe så halvhjerta som Arsenal gjorde store deler av kampen...

Et skritt i rett retning, men vi skremmer ikke akkurat så mange med det angrepspillet vi viser :(

Link to comment
Share on other sites

svært mye bra i kveld, men cesc må få seg noen dager ferie. dette var det værste han har prestert. svært bra av djorou, og en trygg opptreden av vår nye førstemålvakt;-)

 

Jeg kan vel ikke se at Almunia på noen måte har spilt seg bort fra den plassen, men for all del: Bra kamp av Fabianski. Med unntak av den ene gangen han nølte med å gå ut på ballen og gav bort halvfarlig sjanse til Fenerbahce.

Link to comment
Share on other sites

svært mye bra i kveld, men cesc må få seg noen dager ferie. dette var det værste han har prestert. svært bra av djorou, og en trygg opptreden av vår nye førstemålvakt;-)

 

Han må få av den tunge sekken på ryggen han løper med i hvert fall, gud så treg han er, alle kontringer stopper jo nesten opp når han får ballen.... :(

 

ramsey gjorde det veldig bra i dag.. han og denilson på midten kanskje, mens fabregas blir "frisk" igjen :(

Link to comment
Share on other sites

svært mye bra i kveld, men cesc må få seg noen dager ferie. dette var det værste han har prestert. svært bra av djorou, og en trygg opptreden av vår nye førstemålvakt;-)

 

Jeg kan vel ikke se at Almunia på noen måte har spilt seg bort fra den plassen, men for all del: Bra kamp av Fabianski. Med unntak av den ene gangen han nølte med å gå ut på ballen og gav bort halvfarlig sjanse til Fenerbahce.

 

Almunia har så absolutt spilt seg vekk fra den plassen. Det har han gjort i ett år nå. Jeg forventer å se Fabianski mot Man Utd, vi trenger en rask igangsetter mot dem.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende at vi ikke klarer å få med oss tre poeng, ettersom vi har ballen såpass mye og klarer å skape mye selv om de avgjørende pasningene mangler.

 

Fabregas var god i første omgang, men var helt borte i andre omgang og hadde mange feilpasninger. Ellers er det ikke mye Vela fikk gjort, men greit at han får et innhopp i alle fall.

 

Syns det var litt dumt at Bendtner ble tatt av, ettersom han kunne vært viktig å ha på slutten hvis vi hadde pumpet ballen inn i boksen. Men men, får tro vi sparte de avgjørende pasningene og målene til helgen. 0-0 i dag og uavgjort i den andre kampen var i alle fall ingen krise, selv om det hadde vært veldig viktig med en seier i dag.

Link to comment
Share on other sites

svært mye bra i kveld, men cesc må få seg noen dager ferie. dette var det værste han har prestert. svært bra av djorou, og en trygg opptreden av vår nye førstemålvakt;-)

 

Jeg kan vel ikke se at Almunia på noen måte har spilt seg bort fra den plassen, men for all del: Bra kamp av Fabianski. Med unntak av den ene gangen han nølte med å gå ut på ballen og gav bort halvfarlig sjanse til Fenerbahce.

 

Almunia har så absolutt spilt seg vekk fra den plassen. Det har han gjort i ett år nå. Jeg forventer å se Fabianski mot Man Utd, vi trenger en rask igangsetter mot dem.

 

Den uttalelsen kan jeg nesten ikke ta alvorlig. Dessverre.

Link to comment
Share on other sites

No passion, no glorie.

Dette ligner virkelig ikke på Arsenal. Alt for dårlig innsats. Alt for dårlig bevegelse. Alt for dårlig presisjon. Enkeltspillere som underpresterer absolutt hele kampen og virker helt ute av form.

 

van Persie god i første, dårlig i andre. Clichy er den eneste som holder godt begge omganger. Må være frustrerende for ham å løpe så mye og få så lite tilbake fra lagkamerater. Denilson OK, resten langt unna der de skal være.

 

Det er vondt å se på dette laget for tiden. De strever virkelig med å finne rytmen desverre.

Link to comment
Share on other sites

crap fra ende til annen. Eneste jeg vil gi godkjent idag er forsvaret, da spesielt Djorou og Clichy. Fab slår så utrolig mye vanskelig og upresist, har han mistet gløden? Synes han har vært en skygge av seg selv hele sesongen til nå.

 

Dette lover absolutt ikke bra med tanke på hvem vi møter til helga, Når tredjevalget de sitt så og si går rett inn på laget vårt så er det noe som skurrer. Ikke at Silvestre hadde noen dårlig kamp, det er ikke det jeg mener. Men han var tross alt tredjevalg på back hos manure, mens han går rett inn på stopperplass hos oss.

 

Det eneste som kan være grunn til opptimisme på lørdag er at une spillere og folk som vanligvis ikke er i førsteellveren vår kan få spille. De har da selvsagt mye å bevise. Og med tanke på hvordan våre såkalte stjerner har prestert i år så er det kanskje ikke så dumt....

 

Måtte jeg ta grundig feil til lørdag, men er sterkt pessimistisk med tanke på den kampen. Håper bare for alt at det blir sesongens vendepunkt som det ble da vi slo manure i 97 når Platty nikka inn 3-2 seieren syv minutter før slutt :( Husker jo godt hva som skjedde den sesongen. Play som hot stuff :(

 

 

Du verden, her ble pessimismen snudd til opptimisme i løpet av ett innlegg....

 

Som jeg elsker Arsenal Football Club........ALLTID!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...