Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

Dette ser jo utrolig lovende ut. Fikk ikke sett kampen, men har sett høydepunkten, og selv om de naturligvis gir et litt skjevt (og kanskje overoptimistisk?) bilde, er det jo liten tvil om at Arsenal når de er i flytsonen har et kombinasjonsspill, et tempo og en bevegelse ingen andre er i nærheten av. Det er også like klart at de fortsatt er litt lurvete defensivt, særlig på de evig tilbakevendende dødballene. Men hvis de er tilstrekkelig gode offensivt til å kompensere for dette i kamp etter kamp, og man ikke roter bort noe trofe på dette, kan vi jo leve med det! :P Men nettopp fordi det fortsatt er ting å ta tak i, og det er tidlig i sesongen, er det på ingen måte noen grunn til å ta av. Håper da for all del at laget har lært av fjoråret. Det hjelper lite å spille som verdensmestere i nesten alle kamper hvis man svikter når det gjelder som mest.

 

Arsenal hadde det spillet du skriver om i spesielt fra 10-35 minutt eller noe sånt å det var gøy fordi det minnet meg om gamle Arsenal, siden du ikke så kampen kan jeg også opplyse om at Song var ganske god i går

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Dette var et meget sterkt resultat. Det som overrasker meg også mye er at vi rett og slett i perioder utspiller Bolton med et pasningsspill som er helt fantastisk.

Det er mange spillere som er bra i denne kampen, men vil trekke fram Song,Eboue,Walcott og Bendtner. Et stort pluss til Almunia også,men snart må du begynne å vise at du er sjef inne i 5 meteren Manuel.

 

Ellers så er Toure og Gallas 2 meget gode stoppere,men sammen må de begynne å spille annerledes skal vi bli optimale.

Jeg syns de er for passive i mange situasjoner på høye baller.

Der kunne jeg tenkt meg en Djorou som utfordrer og støter.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var mange som gjorde en god kamp i dag. Særlig i de offensive rollene. Adebayor og Bendtner greide seg bra på topp. Særlig Bendtner var god i første omgang. Denilson hadde en brukbar kamp, selv om jeg irriterer meg over ham noen ganger. Jeg har stor tro på ham.

 

Song var også denne kampen veldig god. Her har vi en førstelagsspiller! Det føler jeg meg sikker på. Fantastisk at han også han gå inn i midtforsvaret. Apropos midtforsvar, få får også Toure godkjent pluss i dag. Djourou gjorde også en god jobb etter at han måtte steppe inn for Clichy.

 

Almunia gjorde noen gode redninger, men er fremdeles passiv i corner/innleggs-situasjoner. Han har forbedret seg på magne områder, men det er fortsatt forbedringspotensiale. Jeg ser imidlertid ikke på keepersituasjonen som en krise lenger, men vi henger allikevel etter mange, mange andre lag.

 

Hvem var vår beste i dag, da? Definitivt Ebouè. Nå skjønner jeg hvorfor jeg har forsvart han tidligere. I dag scorer han attpåtil. Sist var vel i Chamions League mot Hamburg? Jeg ser for meg flere mål av ham, men det viktigste er at han henger lengre bak og gjør jobben sin. Knakanes kar. Har ikke sett noen styggheter fra ham på lenge nå heller. Vår "styggeste" spiller sånnsett er vel kanskje Fabregas nå? Hehe. Han var forresten ikke noe spesielt god i dag.. Og hva skjer med håret hans?

 

Sov godt etter en flott fotballdag. Jeg har fremdeles ikke glemt at Liverpool ikke klarte å score hjemme mot Stoke.

 

 

Det må da være noen fete Eboue briller du har skaffa deg Zaldor!?

La gå at Eboue faktisk gjorde en ok innsats i en omgang. og han scora.......

men å si at han var den beste for dagen er jeg særdeles uenig i.

og han har fremdels ikke kvittet seg med sitt stygge spill. Senest sist helg lå han å sprellet (filmet)........

Link to comment
Share on other sites

Det må da være noen fete Eboue briller du har skaffa deg Zaldor!?

La gå at Eboue faktisk gjorde en ok innsats i en omgang. og han scora.......

men å si at han var den beste for dagen er jeg særdeles uenig i.

og han har fremdels ikke kvittet seg med sitt stygge spill. Senest sist helg lå han å sprellet (filmet).......

 

En OK innsats? Eboue var så og si involvert i alt, en veldig veldig god kamp av ivorianeren som er en av sesongens BESTE spillere så langt. At han lå og sprellet forrige gang kan jeg ikke si noe på, men i den situasjonen der han ble taklet (ja faktisk så ble han taklet, kanskje ikke hardt men det var kontakt) så er sjansen stor for å skade kneet i det man lander, og det var det det så ut som Eboue ble utsatt for siden han holdt seg til kneet.

 

Men uansett hvor bra Eboue gjør det denne sesongen vil han aldri bli kvitt dømmende blikk fra sine egne supportere pga. gamle opptrendener..

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Eboue har vist veldig gode takter i år. Det virker som han har tatt til seg at han har vært litt for direkte i taklingene tidligere... For i år så synes jeg han spiller meget pent og ryddig. Når det gjelder kampen forrige lørdag, så syntes jeg det så veldig ekkelt ut. Der det er langt i fra filming.

 

Synes de fleste burde tenke over hvor lite som skal til for å velte noen når man kommer i full fart. Det kan hende det bare er min balanse, men om noen hekter foten min bittelitt da, så vakler jeg og.

 

Synes vi heller burde være optimistisk på at Eboue har startet så bra. Folk har mulighet til å forandre seg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk desverre ikke sett denne kampen heller, denne gangen grunnet bursdagsfeiring. Det som gleder meg når jeg leser på forumet er at flere begynner å få opp øynene for Eboue. Han har vært veldig god i år, faktisk enda bedre enn han var i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Eboue har vist veldig gode takter i år. Det virker som han har tatt til seg at han har vært litt for direkte i taklingene tidligere... For i år så synes jeg han spiller meget pent og ryddig. Når det gjelder kampen forrige lørdag, så syntes jeg det så veldig ekkelt ut. Der det er langt i fra filming.

 

Synes de fleste burde tenke over hvor lite som skal til for å velte noen når man kommer i full fart. Det kan hende det bare er min balanse, men om noen hekter foten min bittelitt da, så vakler jeg og.

 

Synes vi heller burde være optimistisk på at Eboue har startet så bra. Folk har mulighet til å forandre seg.

 

 

Det du må huske på er at Eboue har en stor konto med stygt spill og usportslige opptredener. Det skal MYE til før at jeg begynner å se på han med "nye" briller. Ja kan til dels være enig i at han har vist bedre spill denne sesongen. Men som sagt, han har mye å rette opp i før jeg kan med glede se han i Arsenal drakt. Og hvorfor han velges i stedet for Walcott og Vela er meg en gåte, ja jeg vet Vela har ikke fått vist sitt potensial enda, men han får da heller ikke vist noe som helst med å sitte på benken. Poemget er at Eboue har hatt klippekort på laget over flere sesonger nå uten å overbevise meg eller en haug med andre Arsenal supportere, at han glimrer i to kamper denne sesongen, vell i mine øyne er det absolutt ikke nok....

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er helt rett å bruke Eboue. For det første er han klart bedre defensivt enn Vela og Walcott. For det andre har han langt bedre grunnteknikk enn Walcott. Vet ikke med Vela(?). For det tredje synes jeg ikke han har spilt seg ut av laget i år...

 

At spillere som underpresterer ikke har klippekort ser man tydelig på at Wenger startet med Bendtner istedenfor van Persie, som ikke har vært så veldig god i år.

 

Forøvrig er jeg ganske sikker på dette laget mot Sheff i ligacupen (mangler ene midtstopperen...):

 

Fabianski

Hoyte Djourou Gibbs

 

Lansbury Ramsey Wilshere Vela

 

Walcott Bendtner

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener det er helt rett å bruke Eboue. For det første er han klart bedre defensivt enn Vela og Walcott. For det andre har han langt bedre grunnteknikk enn Walcott. Vet ikke med Vela(?). For det tredje synes jeg ikke han har spilt seg ut av laget i år...

 

At spillere som underpresterer ikke har klippekort ser man tydelig på at Wenger startet med Bendtner istedenfor van Persie, som ikke har vært så veldig god i år.

 

Forøvrig er jeg ganske sikker på dette laget mot Sheff i ligacupen (mangler ene midtstopperen...):

 

Fabianski

Hoyte Djourou Gibbs

 

Lansbury Ramsey Wilshere Vela

 

Walcott Bendtner

 

Må ærlig talt innrømme at jeg heller vil se Vela på topp med Bendtner siden det virket som om de hadde et veldig bra samarbeid..

 

Fabianski

 

Hoyte - Djourou - Vet ikke selv (det skulle vært Håvard) - Gibbs

 

Walcott - Lansbury - Ramsey - Wilshire

 

Bendtner - Vela

Link to comment
Share on other sites

Mangler en spiller på laget ditt Ravenghost. ;) Må si jeg ser frem til kampen mot Sheff Utd. Skal bli spennende å se hvilket lag som starter, og jeg tror noe lignende som laget du satte opp Ravenghost blir de som starter.

 

Mange unge og spennende spillere nå som har en fantastisk sjanse til å spille seg helt inn i kampen om en fast plass på laget, og da håper jeg virkelig at de benytter denne sjansen og griper den til det fulle. Da tenker jeg på spillere som Vela, Ramsey, Wilshere, Bendtner og Djourou. Walcott har allerede bevist mye så han er rimelig bankers i nærheten av start 11'eren uansett. Ellers har også Hoyte, Gibbs og Lansbury gode muligheter, men anser de som litt lenger unna enn det de førstnevnte er. :P

 

Syns egentlig også at Song bør få sjansen igjen i denne kampen. Han viste seg frem igjen i går og fortsetter han å få sjansene fra start så vil han bare bli enda bedre og enda tryggere. :P

Link to comment
Share on other sites

Mangler en spiller på laget ditt Ravenghost. ;) Må si jeg ser frem til kampen mot Sheff Utd. Skal bli spennende å se hvilket lag som starter, og jeg tror noe lignende som laget du satte opp Ravenghost blir de som starter.

 

Mange unge og spennende spillere nå som har en fantastisk sjanse til å spille seg helt inn i kampen om en fast plass på laget, og da håper jeg virkelig at de benytter denne sjansen og griper den til det fulle. Da tenker jeg på spillere som Vela, Ramsey, Wilshere, Bendtner og Djourou. Walcott har allerede bevist mye så han er rimelig bankers i nærheten av start 11'eren uansett. Ellers har også Hoyte, Gibbs og Lansbury gode muligheter, men anser de som litt lenger unna enn det de førstnevnte er. :P

 

Syns egentlig også at Song bør få sjansen igjen i denne kampen. Han viste seg frem igjen i går og fortsetter han å få sjansene fra start så vil han bare bli enda bedre og enda tryggere. :P

 

 

Ja glemte å trekke fram Song fra kampen i går. En spiller som jeg synes har vokst frem. Vellogmerke noen unødvendige røffe taklinger, men det kommer vell med tiden og rutinen.

Link to comment
Share on other sites

Glimrende resultat i gårsdagens kamp, og tidvis glimrende spill også. Borteseire mot Bolton har ikke vært noe vi har sett så altfor mye til de siste åra, selv om det dog har begynt å løsene opp litt nå den siste tida. At vi tok seks poeng på de to særdeles tøffe bortekampene mot Blackburn og Bolton, og det med 7-1 i målforskjell, synes jeg er en stor prestasjon av Wengers gutter.

 

Noe jeg synes er veldig positivt er spillerne som imponerer. Og det er ikke hvem som helst som imponerer heller, det er mange av de antatt "svakere spillerne" i troppen som storspiller, og det er helt fantastisk. Eboue fortsetter der han slapp og er vår aller beste spiller så langt denne sesongen etter mitt syn. Fikk et veldig fortjent mål også etter å ha vært nær scoring i ganske manage matcher denne sesongen. Alex Song kan fort gjøre midtbaneplasen ved siden av Cesc til sin egen slik han spiller. Trygg og god med ballen, sterk fysisk og en bra duellspiller. Akkurat det vi har ønsket oss på midten. Får bare håpe at han fortsetter fremgangen. Almunia gjør nok en god kamp og jeg synes han utvikler seg for hver kamp som går og at han er bra nok for Arsenal. Theo Walcott kommer inn fra benken i dag og blir den avgjørene tyngden på vektskola i vårt favør. Nydelig forarbeid til tredjescoringen, og veldig nær ved å legge på til 1-4 helt på slutten. Nicky Bendtner spilte en stor kamp i går, scorer, er mye involvert i det som skjer og viser at han også er å regne med. Et realt kraftsenter, og en spilletype som gir oss alternativer på topp. Synes forresten at Djourou hadde et bra innhopp, noe forsåvidt Rambo også hadde til tross for at han ikke fikk spille så veldig mye.

 

De som derimot ikke er på sitt beste er gutta med de tyngste navna, tenker på Fabregas, Gallas, til dels Toure og backene har litt å gå på. Men de vil nok komme som skudd utover i sesongen, det er jeg ganske sikker på. Foreløpig kan vi hvertfall nyte tabelledelsen, hvertfall i noen timer til. At spurs ligger desidert sist i serien, med 1 poeng og tre poeng opp til Newcastle på nest siste plass er ikke dumt det heller :P :P

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Eboue har vist veldig gode takter i år. Det virker som han har tatt til seg at han har vært litt for direkte i taklingene tidligere... For i år så synes jeg han spiller meget pent og ryddig. Når det gjelder kampen forrige lørdag, så syntes jeg det så veldig ekkelt ut. Der det er langt i fra filming.

 

Synes de fleste burde tenke over hvor lite som skal til for å velte noen når man kommer i full fart. Det kan hende det bare er min balanse, men om noen hekter foten min bittelitt da, så vakler jeg og.

 

Synes vi heller burde være optimistisk på at Eboue har startet så bra. Folk har mulighet til å forandre seg.

 

 

Det du må huske på er at Eboue har en stor konto med stygt spill og usportslige opptredener. Det skal MYE til før at jeg begynner å se på han med "nye" briller. Ja kan til dels være enig i at han har vist bedre spill denne sesongen. Men som sagt, han har mye å rette opp i før jeg kan med glede se han i Arsenal drakt. Og hvorfor han velges i stedet for Walcott og Vela er meg en gåte, ja jeg vet Vela har ikke fått vist sitt potensial enda, men han får da heller ikke vist noe som helst med å sitte på benken. Poemget er at Eboue har hatt klippekort på laget over flere sesonger nå uten å overbevise meg eller en haug med andre Arsenal supportere, at han glimrer i to kamper denne sesongen, vell i mine øyne er det absolutt ikke nok....

 

Tull og tøys at han har hatt "klippekort" over flere sesonger. Jeg er enig i at han skuffet stort forrige sesong, og jeg skulle gjerne sett at han ble vraket ved noen anledninger, men dette er også den eneste sesongen jeg har følt det. Så langt i år har han bevist hvorfor han har fått tillit, og han holder rett og slett Walcott og Vela på benken fordi de er ham underlegen. Og for å summere opp med hvordan Ebouè var før den skuffende fjorårssesongen, så kan jeg minne deg på at han var en av seriens beste høyrebacker.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes Eboue har vist veldig gode takter i år. Det virker som han har tatt til seg at han har vært litt for direkte i taklingene tidligere... For i år så synes jeg han spiller meget pent og ryddig. Når det gjelder kampen forrige lørdag, så syntes jeg det så veldig ekkelt ut. Der det er langt i fra filming.

 

Synes de fleste burde tenke over hvor lite som skal til for å velte noen når man kommer i full fart. Det kan hende det bare er min balanse, men om noen hekter foten min bittelitt da, så vakler jeg og.

 

Synes vi heller burde være optimistisk på at Eboue har startet så bra. Folk har mulighet til å forandre seg.

 

 

Det du må huske på er at Eboue har en stor konto med stygt spill og usportslige opptredener. Det skal MYE til før at jeg begynner å se på han med "nye" briller. Ja kan til dels være enig i at han har vist bedre spill denne sesongen. Men som sagt, han har mye å rette opp i før jeg kan med glede se han i Arsenal drakt. Og hvorfor han velges i stedet for Walcott og Vela er meg en gåte, ja jeg vet Vela har ikke fått vist sitt potensial enda, men han får da heller ikke vist noe som helst med å sitte på benken. Poemget er at Eboue har hatt klippekort på laget over flere sesonger nå uten å overbevise meg eller en haug med andre Arsenal supportere, at han glimrer i to kamper denne sesongen, vell i mine øyne er det absolutt ikke nok....

 

Tull og tøys at han har hatt "klippekort" over flere sesonger. Jeg er enig i at han skuffet stort forrige sesong, og jeg skulle gjerne sett at han ble vraket ved noen anledninger, men dette er også den eneste sesongen jeg har følt det. Så langt i år har han bevist hvorfor han har fått tillit, og han holder rett og slett Walcott og Vela på benken fordi de er ham underlegen. Og for å summere opp med hvordan Ebouè var før den skuffende fjorårssesongen, så kan jeg minne deg på at han var en av seriens beste høyrebacker.

 

Da han feide Lauren ut av laget skal jeg gi deg at han var meget god. Men han har sunket i kvalitet og til tider vært mere opptatt av å sutre og filme enn å gi jernet. hadde han unngått disse tingene så kunne jeg kanskje innrømmet at han var en brukbar spiller, men han har fortsatt disse nykkene inne. er ikke verdi en Arsenal spiller å oppføre seg slikt. så i mine øyne bør han fremvise noen flere kamper med god spilling før han eventuelt kan taes inn i varmen. filming, grisetaklinger og sutring er shait, uansett spiller. og Eboue har vært vår akilleshel i så måte....

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg skal innrømme at det var den spilleren jeg irriterte meg mest med ved fjoråret. Det er da det er så hyggelig å se at han har tatt tak og forbedret seg. Når han i tillegg viser vilje til å prøve på mål, så blir jeg enda mere tilfreds.

 

Jeg er ikke udelt positiv heller, men jeg ser fremgang.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes de tre siste kampene, særlig mot Blackburn og Bolton, viser at Wenger nok har gjort helt rett og hele tiden har hatt peiling på hva han har gjort. Ja, det er tidlig i sesongen. Nei, vårt unge lag vil antakelig ikke holde helt inn, men jeg synes det er virkelig imponerende det unggutta gjør. De triller ball i hatt med Bolton på Reebok. Wenger setter inn 17 år gamle Ramsey uten at det svekker laget i det hele tatt, han satte inn 16-årige Wilshere mot Blackburn. Forstår vi supportere i det hele tatt hvor fantastisk dette er? Jeg tror ikke det.

 

Eboue har vært sesongens store spiller til nå. I første omgang mot Bolton var han rett og slett fenomenal! Song imponerer også, Walcott kommer inn og avgjør kampen ... Jeg blir nesten litt rørt når jeg tenker over hvor fantastiske disse spillerne er.

 

Bendtner fortjener mye ros. For en pasningslegger! Han er best når han slipper seg ned i mellomrommet, og trer igjennom kantene og spissen. Ett mål og en assist borte mot Bolton er slett ikke verst!

Link to comment
Share on other sites

Dette var et særlig godt resultat. Bolton kan ta poeng mot mange.

Vi kom under 0-1 og mange hadde deja vu. Men i denne kampen kom vi tilbake og viser at vi bryter et mønster vi tidligere har hatt. Vi klare også å punktere kampen med det tredje målet.

Vår største utfordring er en gammel en, dødballer.

 

Banens beste helt klart Eboue, tett fulgt av Almunia, som gjør et par viktige inngrep. Men tilbake til Eboue; han har et driv og arbeider iherdig. Han blør for oss, noe jeg også tidligere har tolket hans mer hasardiøse tilsynelatende lettere klovnete inngrep som. Han vil vinne og han vil få det til. En spiller å bli glad i. Synd han er noe misforstått slik jeg ser det. En ung spiller som blir litt heit i toppen noen ganger, men han er vår spiller. Tacklingen av Clichy er trist, men mest på at doommerne aksepterer slike overfall, ved å gi gult kort. Skal slike utfall bort må de røde fram. Men vi får være glade for at det syntes å ha gått rimelig bra med Clichy.

 

Det jeg også registrerer er at vi ikke lenger snakker så mye om de savnete spillerne fra i fjor. Det er vel et tegn på at Wengers planer som vanlig var gode og at de er i ferd med å slå til. Jeg syntes i det hele tatt vi virker sterkere enn i fjor, så langt. Så kjære venner; min optimisme er sterk og tiltakende.

Link to comment
Share on other sites

Mangler en spiller på laget ditt Ravenghost. ;) Må si jeg ser frem til kampen mot Sheff Utd. Skal bli spennende å se hvilket lag som starter, og jeg tror noe lignende som laget du satte opp Ravenghost blir de som starter.

 

Mange unge og spennende spillere nå som har en fantastisk sjanse til å spille seg helt inn i kampen om en fast plass på laget, og da håper jeg virkelig at de benytter denne sjansen og griper den til det fulle. Da tenker jeg på spillere som Vela, Ramsey, Wilshere, Bendtner og Djourou. Walcott har allerede bevist mye så han er rimelig bankers i nærheten av start 11'eren uansett. Ellers har også Hoyte, Gibbs og Lansbury gode muligheter, men anser de som litt lenger unna enn det de førstnevnte er. :P

 

Syns egentlig også at Song bør få sjansen igjen i denne kampen. Han viste seg frem igjen i går og fortsetter han å få sjansene fra start så vil han bare bli enda bedre og enda tryggere. :P

Ser du nøye på det jeg har skrevet så står det at jeg mangler en midtstopper...

Kan jo hende han lar Song spille der? Eller kanskje Silvestre???

Av ungguttene er det ingen klare kandidater, men på spissplass kan det kanskje være duket for Simpson og Vela

Link to comment
Share on other sites

Men han har sunket i kvalitet og til tider vært mere opptatt av å sutre og filme enn å gi jernet. hadde han unngått disse tingene så kunne jeg kanskje innrømmet at han var en brukbar spiller, men han har fortsatt disse nykkene inne. er ikke verdi en Arsenal spiller å oppføre seg slikt. så i mine øyne bør han fremvise noen flere kamper med god spilling før han eventuelt kan taes inn i varmen. filming, grisetaklinger og sutring er shait, uansett spiller. og Eboue har vært vår akilleshel i så måte....

 

Eboue har definitivt løftet seg ikke bare et hakk,men flere hakk fra fjorårssesongen.

Han har et driv på midtbanen som kun Walcott overgår.

For 2 sesonger siden var han PL beste høyreback. Han slet med overgang til midtbane ifjor.

Men han har definitivt vært blant våre 2-3 beste spillere denne sesongen. Se hva Eboue gjør NÅ og ikke hva han gjorde forrige sesong. Det bør være rom for å berømme Eboue og ikke fortsatt hakke på hva han gjorde før. Eboue har blitt voksen og er definitivt ikke vår akilleshæl.

Link to comment
Share on other sites

Men han har sunket i kvalitet og til tider vært mere opptatt av å sutre og filme enn å gi jernet. hadde han unngått disse tingene så kunne jeg kanskje innrømmet at han var en brukbar spiller, men han har fortsatt disse nykkene inne. er ikke verdi en Arsenal spiller å oppføre seg slikt. så i mine øyne bør han fremvise noen flere kamper med god spilling før han eventuelt kan taes inn i varmen. filming, grisetaklinger og sutring er shait, uansett spiller. og Eboue har vært vår akilleshel i så måte....

 

Eboue har definitivt løftet seg ikke bare et hakk,men flere hakk fra fjorårssesongen.

Han har et driv på midtbanen som kun Walcott overgår.

For 2 sesonger siden var han PL beste høyreback. Han slet med overgang til midtbane ifjor.

Men han har definitivt vært blant våre 2-3 beste spillere denne sesongen. Se hva Eboue gjør NÅ og ikke hva han gjorde forrige sesong. Det bør være rom for å berømme Eboue og ikke fortsatt hakke på hva han gjorde før. Eboue har blitt voksen og er definitivt ikke vår akilleshæl.

 

 

Om Eboue fortsetter eventuell fremgang, og ikke drar frem gamle synder, så skal jeg berømme han, men det er kun spilt 5 kamper i PL og en ch.l kamp.... Har mannen holdt seg i skinnet og ikke falt tilbake til gamle synder la oss si til jul, ja da skal jeg moderere meg..... Men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk fram til da ;-) :)

Link to comment
Share on other sites

Men han har sunket i kvalitet og til tider vært mere opptatt av å sutre og filme enn å gi jernet. hadde han unngått disse tingene så kunne jeg kanskje innrømmet at han var en brukbar spiller, men han har fortsatt disse nykkene inne. er ikke verdi en Arsenal spiller å oppføre seg slikt. så i mine øyne bør han fremvise noen flere kamper med god spilling før han eventuelt kan taes inn i varmen. filming, grisetaklinger og sutring er shait, uansett spiller. og Eboue har vært vår akilleshel i så måte....

 

Eboue har definitivt løftet seg ikke bare et hakk,men flere hakk fra fjorårssesongen.

Han har et driv på midtbanen som kun Walcott overgår.

For 2 sesonger siden var han PL beste høyreback. Han slet med overgang til midtbane ifjor.

Men han har definitivt vært blant våre 2-3 beste spillere denne sesongen. Se hva Eboue gjør NÅ og ikke hva han gjorde forrige sesong. Det bør være rom for å berømme Eboue og ikke fortsatt hakke på hva han gjorde før. Eboue har blitt voksen og er definitivt ikke vår akilleshæl.

 

 

Om Eboue fortsetter eventuell fremgang, og ikke drar frem gamle synder, så skal jeg berømme han, men det er kun spilt 5 kamper i PL og en ch.l kamp.... Har mannen holdt seg i skinnet og ikke falt tilbake til gamle synder la oss si til jul, ja da skal jeg moderere meg..... Men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk fram til da ;-) :)

Eboue har så absolutt tatt store steg i år, og vært en av våre beste spillere i år. Blir spennende å se om han fortsetter fremgangen. Er utrolig å se hvilken tillitt Wenger viser sine elever over tid. Eboue har vært klubbens kanskje dårligste spiller de to siste årene, men allikevel har Wenger hatt troa på han, og nå viser han at han duger. Tror det er en del supportere inkludert meg selv som må bite i det sure eplet og innrømme at vi har hatt tatt feil ang Eboue hvis fremgangen fortsetter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...