Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

Om Eboue fortsetter eventuell fremgang, og ikke drar frem gamle synder, så skal jeg berømme han, men det er kun spilt 5 kamper i PL og en ch.l kamp.... Har mannen holdt seg i skinnet og ikke falt tilbake til gamle synder la oss si til jul, ja da skal jeg moderere meg..... Men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk fram til da ;-) :)

 

Eg forbeheld meg retten til å vere POSITIV til eigne spelarar til det motsette er bevist..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Vi er på toppen av tabellen etter 5 spilte serierunder, og vi har ikke spilt så aller værst heller. Fantastisk!

 

Arsenal 5 4 0 1 11-2 12

Chelsea 5 3 2 0 10-3 11

Liverpool 5 3 2 0 5-2 11

 

Må gratulere Eboue så mye med scoringen i går. Han har skutt mye i år, så dette var fortjent. Herlig å se Denilson bygge mere selvtilitt med sin punktering også.

Dette lover godt fremover, men er som vanlig usikker forran hver eneste kamp.

Link to comment
Share on other sites

Vi er på toppen av tabellen etter 5 spilte serierunder, og vi har ikke spilt så aller værst heller. Fantastisk!

 

Arsenal 5 4 0 1 11-2 12

Chelsea 5 3 2 0 10-3 11

Liverpool 5 3 2 0 5-2 11

 

Må gratulere Eboue så mye med scoringen i går. Han har skutt mye i år, så dette var fortjent. Herlig å se Denilson bygge mere selvtilitt med sin punktering også.

Dette lover godt fremover, men er som vanlig usikker forran hver eneste kamp.

 

Her tenker du vel mye på oss. Vi må jo tenke på naboene våre også :)

15 Manchester U 4 1 2 1 5

16 Bolton 5 1 1 3 4

17 West Bromwich 5 1 1 3 4

18 Stoke City 5 1 1 3 4

19 Newcastle 5 1 1 3 4

20 Tottenham 5 0 2 3 2

 

Ser jo ikke så værst ut :P

Link to comment
Share on other sites

bare synd at han må spille elendig i 2 år før han viser tendenser til å bli bedre da. Slike ting kan ha kostet oss gullet i fjor

 

Dette er tull. Han ble kåret til ligaens beste høyre back for 2 år siden og spilte faktisk ganske godt i hele fjor. At hylekoret her inne var ute etter en syndebukk og valgte seg Eboue skal ikke ta fra ham at han gjorde mange meget gode kamper. Lurer stadig på når folk skal skjønne at Wenger ikke har latt ham spille fast av medlidenhet.

 

Når det gjelder hans såkalte lange liste over ufinheter er denne faktisk ikke så lang, men blitt hauset opp noe helt forferdelig. Skulle tro at man aldri hadde sett filming eller stygge tacklinger fra Arsenalspillere før. For de av dere som ikke har fulgt laget så veldig mange år kan jeg opplyse dere om at Arsenal var beryktet for meget tøft og tildels grisete spill til langt inn i 90-tallet. Vår historie med røde kort under Wenger er heller ikke veldig imponerende lesing.

 

Eboue er en meget god fotballspiller. Allerede i januarvinduet 2008 var både Milan og Barcelona på jakt etter ham. Det var heller ikke av medlidenhet for de som fortsatt måtte tro det..

Link to comment
Share on other sites

bare synd at han må spille elendig i 2 år før han viser tendenser til å bli bedre da. Slike ting kan ha kostet oss gullet i fjor

 

Dette er tull. Han ble kåret til ligaens beste høyre back for 2 år siden og spilte faktisk ganske godt i hele fjor. At hylekoret her inne var ute etter en syndebukk og valgte seg Eboue skal ikke ta fra ham at han gjorde mange meget gode kamper. Lurer stadig på når folk skal skjønne at Wenger ikke har latt ham spille fast av medlidenhet.

 

Når det gjelder hans såkalte lange liste over ufinheter er denne faktisk ikke så lang, men blitt hauset opp noe helt forferdelig. Skulle tro at man aldri hadde sett filming eller stygge tacklinger fra Arsenalspillere før. For de av dere som ikke har fulgt laget så veldig mange år kan jeg opplyse dere om at Arsenal var beryktet for meget tøft og tildels grisete spill til langt inn i 90-tallet. Vår historie med røde kort under Wenger er heller ikke veldig imponerende lesing.

 

Eboue er en meget god fotballspiller. Allerede i januarvinduet 2008 var både Milan og Barcelona på jakt etter ham. Det var heller ikke av medlidenhet for de som fortsatt måtte tro det..

 

Jo, Eboue har hatt to år med stagnasjon etter den gode våren 2006, med mye tull og en del ufinheter og frustrasjoner. Men han har åpenbart tatt tak i problemene, og spiller nå bedre og bedre. Jeg er enig i at hans liste med ufinheter ikke er så lang som enkelte påstår, men det viktigste slik jeg ser det er at han har jobbet med dette, og luket bort det verste, og at pila atter peker den rette veien. Eboue kan bli viktig den kommende sesongen! Vi trenger så bred tropp som mulig med spillere som kan opptre i ulike posisjoner.

Link to comment
Share on other sites

www.keepvid.com

 

Der kan du laste de ned fra hvilken som helst webside! :(

 

Du kan også bruke Youtube Downloader for og laste ned fra youtube...

Takk!

 

noen som har mulighet til å finne/legge ut målene for nedlastning?

 

 

http://livevideos08.blogspot.com/2008/09/a...-wanderers.html

:D

 

Var nok ikke det han mente, men om noen har/vet om en plass han kan laste ned og lagre målene på datamaskinen sin.

Ah, ordlegger meg dårlig i dag ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...