Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Med det oppgitte laget vil jeg gjerne se en slik formasjon:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Song - Denilson

Fabregas

Adebayor - Bendtner

 

Skal bli spennende å se Nicky og Ade sammen på topp. Bra vi tar det rolig med RvP, og lar ham få litt rolig matching i begynnelsen av sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Offtopic>

Noen som vet hvordan man faar tilbake normalt tastatur paa pcen.. ae, o og aa blir bare tull, og ingen tegn fungerer som normalt.. Hehe!

 

Kontrollpanel --> Innstillinger for språk ?? :D

 

 

On topic:

 

Er fryktelig spent før denne kampen.. Kan ikkje fordra å møte Bolton borte, med Davies i spissen.. Håpar og trur på 1-0 til oss.. Bendtner i det 80.min.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Savner 2003/2004- følelsen da jeg følte meg sikker foran hver kamp. Nå er det med skrekkblandet fryd jeg ser frem til så og si hver kamp. Skal bli deilig mot Sheff U tirsdag (endelg en kamp jeg ikke trenger å ha nerver for)

 

Jeg vet ikke helt hva jeg tror om dagens kamp, men Arsenal SKAL faktisk slå Bolton

 

Bolton 1-0! Oi, så overrasket jeg er :angry:

 

Er Arsnal virkelig så elendige at de ikke har fått med seg i løpet av de siste 10 år(!) at den viktigste spilleren å dekke opp mot Bolton er Kevin Davies????? Drittelendig!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Bolton 1-0! Oi, så overrasket jeg er

 

Er Arsenal virkelig så elendige at de ikke har fått med seg i løpet av de siste 10 år(!) at den viktigste spilleren å dekke opp mot Bolton er Kevin Davies????? Drittelendig!!!!!!

 

Vi har hatt en klart verre sesonginnledning vi enn Manu om vi ikke vinner dette her. Manu har tross alt (i morgen) silt borte mot 3 av topp 7 lagene i PL, mens vi har spilt borte mot 3 av bunn 7!! Dette holder ikke!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...