Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Stor "blow" med Clichy's skade. Tror vi snakker om brudd eller ihvertfall noe alvorlig her. Synes ikke det er noen tvil om at det skal være utvisning. Først så det ut som om Davies var på ball, men reprisen viser at han satte knottene midt på leggen til Clichy først. Det som gjør det enda verre er at Clichy akkurat satte ned foten før han ble truffet, noe som øker sjansen for brudd.

 

Ellers er jeg veldig fornøyd med hvordan vi svarer etter baklengsmål. Vi kunne scoret fire mål på fem minutter like etter scoringen, og satte to av dem. Det er godkjent. 0-1 målet må Gallas difinitivt ta på seg. Helt horribelt forsvarsspill, men ellers har både han og forsåvidt resten av forsvaret klart seg bra.

 

Første omgangs gigant er difinitivt Eboue. Ivorianeren har vært involvert i nesten alt! Målet skulle riktignok vært annulert dog...

 

Nå gjelder det bare å fortsette dette i andre omgang også. Håper vi får inn Djourou for Clichy, som kan hjelpe til med musklene sine i midtforsvaret. Da vil selsagt Gallas dyttes ut til venstre. Et annet alternativ er å skyve ned Song og få inn Walcott eller noen andre på midten.

 

Vel, vel, time will show hva Wenger foretar seg, men det er viktig at vi fortsetter å presse.

 

Come on you Arsenal!!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren er for feig... Hadde Clichy faktisk brukket beinet der hadde han nok funnet fram det røde. Inkonsekvent. Sånne idiotdommere er grunnen til at spillere som Kevin Davies i det hele tatt får spille i Premier League.

Vet vi sikkert at han ikke HAR brukket foten?

 

Jeg tror at det hadde sett verre ut hvis han hadde brukket benet. .Så jeg tror (og ikke minst håper) det ikke er noe brudd, jeg er mer bekymret for kneet hans...

Link to comment
Share on other sites

Idiotdommer!!! Klart rødt kort

 

 

Helt eing. Forstår ikke helt hvordan de kan gi en keeper som er uheldig å feller en spiller som runder ham rødt kort i tillegg til straffe, for så bare å gi et gult kort for en takling som er helt tullete. Eller er spiller som stryker en spiller på kinet rødt kort, noe som han umulig kan få en stygg skade av, men en takling som er helt bak mål og kan ødelegge en spillers sesong og det som verre er bare ender med gult kort.

 

Nå så det ut som om det var et stygt kutt, med mye blod, la oss håpe det er alt, at det ikke er noe brudd.

 

Ser at alle mener det var offside ved Eboue sitt mål, men jeg oppfatter det annerledes. Ballen spilles mot Ade, da er Eboue i offside, det er rett men ballen er ikke ment for Eoube, men ballen når ikke Ade slik jeg ser det, den går via tåa til en Bolton spiller og til Eboue. Kan være eg tar feil, men jeg synes ballen kommer fra en Bolton spiller.

Link to comment
Share on other sites

Hvem hadde den herlige taklingen, da Gardner driblet seg gjennom forsvarsrekka?

Omtrent 99% sikker på at det var Toure.

 

Irriterende med skade på Clichy i dag, etter en takling som helt klart fortjener en annen farge på kortet enn gult, men det skjedde så mye positivt i denne utrolig spennende første omgangen at jeg heller fokuserer på det.

Da tenker jeg først og fremst på Eboue som virkelig glitrer på venstrekanten. Har aldri følt at høyre har passet han helt, selv om han har hatt sine øyeblikk der og, men etter som han har en tendens til alltid å bruke yttersiden av foten i fintene sine, gjør han perfekt som venstrekant, hvor han kan trekke mye inn i banen. Må også nevne at oppbyggingen til mål nummer 2 var helt nydelig. Fra finten til Denilson (som også har hatt en kjempekamp) som åpner opp på venstre, og til avslutningen til Bendtner; perfekt fotball!

 

Elsker dette laget og håper vi får se en like underholdene 2. omgang!

Link to comment
Share on other sites

Dommeren er for feig... Hadde Clichy faktisk brukket beinet der hadde han nok funnet fram det røde. Inkonsekvent. Sånne idiotdommere er grunnen til at spillere som Kevin Davies i det hele tatt får spille i Premier League.

Vet vi sikkert at han ikke HAR brukket foten?

 

Han stod blant annet på beinet når dommeren blåste av. Dog ingen avklaring på om han har brukket noe, men er selvfølgelig et positivt tegn at han klarer å stå oppreist selv..

Link to comment
Share on other sites

VELDIG bra stream!

 

Gleder meg naa! Tror faktisk vi kommer til og kjore dette fra begynnelse til slutt!

 

3-0 til Arsenal! Bendtner x2, Ade 1

 

Offtopic>

Noen som vet hvordan man faar tilbake normalt tastatur paa pcen.. ae, o og aa blir bare tull, og ingen tegn fungerer som normalt.. Hehe!

 

Tusen takk for det tipset :D Har ikke Canal+ lenger så det var kjærkomment med den streamen.

Link to comment
Share on other sites

Clichy er køyrt til sjukehus og røntgenundersøkelse..

 

Når det er sagt, så syns gult kort er greit for den taklinga.. Clichy har eit dårlig touch og inviterer Davies til å takle.. han er på ballen først, men får gult kort for å fullføre taklinga..

 

Håpar berre at Clichy ikkje er alvorleg skadd...

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg må stikke nå. Har så gamel mobil at jeg ikke kan sjekke på wap. Så jeg lurte på om noen kunne sende meg en melding når kampen er slutt. Med resultatet og hvem som har scoret.

 

Nummer: 92896452

 

På forhånd takk!

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg må stikke nå. Har så gamel mobil at jeg ikke kan sjekke på wap. Så jeg lurte på om noen kunne sende meg en melding når kampen er slutt. Med resultatet og hvem som har scoret.

 

Nummer: 92896452

 

På forhånd takk!

 

Kan sende jeg..

 

Men er vel en tjeneste paa www.tv2sporten.no som gjor at du kan faa gratis varsel paa ditt favorittlag..

 

Pling Arsenal til 1984 eller noe saann.. Husker ikke eksakt nr.

Link to comment
Share on other sites

Hei. Jeg må stikke nå. Har så gamel mobil at jeg ikke kan sjekke på wap. Så jeg lurte på om noen kunne sende meg en melding når kampen er slutt. Med resultatet og hvem som har scoret.

 

Nummer: 92896452

 

På forhånd takk!

 

Kan sende jeg..

 

Men er vel en tjeneste paa www.tv2sporten.no som gjor at du kan faa gratis varsel paa ditt favorittlag..

 

Pling Arsenal til 1980 eller noe saant.. Husker ikke eksakt nr.

"Pling Arsenal FC" til 1984.

 

Jeg var jo så smart at jeg sendte "Pling AFC" og endte opp med Ajax. Nettet fungerer ikke på mobilen min, så jeg får ikke byttet. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...