Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Eboue viste jo at han har lyst å score fler mål denne sesongen enn hva han har vist tidligere. Er sjeldent man ser Eboue skyte, og jeg mener jeg så han hadde fire-fem skudd utenfor sekstenmeteren i forrige kamp. Så dette virker positivt.

 

Vi scorer tre til denne kampen. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Usmakelig takling av Davies. Burde vært rødt! Diaby fikk rødt for en lignende takling i fjor! Håper ikke Clichy får et langt skadeopphold! Orker ikke nok en sesong med skader på nøkkelspillere.

 

Er det bare jeg som synes at Almunia skulle hatt frispark i situasjonen der Bolton vinner corneren som fører til målet? Klar offiside på Eboue ved målet. Målet til Bendtner var pent. Mye fin bevegelse i dag som åpner rom for vingene. Nå må vi klare å få det tredje målet slik at vi kan roe ned litt,

 

Fin omgang av Eboue og Song. Hvem hadde den herlige taklingen, da Gardner driblet seg gjennom forsvarsrekka?

Link to comment
Share on other sites

Dommeren er for feig... Hadde Clichy faktisk brukket beinet der hadde han nok funnet fram det røde. Inkonsekvent. Sånne idiotdommere er grunnen til at spillere som Kevin Davies i det hele tatt får spille i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Usmakelig takling av Davies. Burde vært rødt! Diaby fikk rødt for en lignende takling i fjor! Håper ikke Clichy får et langt skadeopphold! Orker ikke nok en sesong med skader på nøkkelspillere.

 

Er det bare jeg som synes at Almunia skulle hatt frispark i situasjonen der Bolton vinner corneren som fører til målet? Klar offiside på Eboue ved målet. Målet til Bendtner var pent. Mye fin bevegelse i dag som åpner rom for vingene. Nå må vi klare å få det tredje målet slik at vi kan roe ned litt,

 

Fin omgang av Eboue og Song. Hvem hadde den herlige taklingen, da Gardner driblet seg gjennom forsvarsrekka?

Det var enten Song eller Toure, men nå er det jo nesten umulig å se forskjell på de...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...