Jump to content

2008.09.20 Bolton B 18:30


taugooneren

Recommended Posts

  • Replies 161
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg stort til denne kampen. Håper vi kan fortsette medgangsperioder vi har hatt i det siste og få et bra resultat på Reebok Stadium. Har slitt her lenge, spesielt med Anelka men han er heldigvis borte nå. :)

 

Tipper dette laget:

 

-Almunia-

-Sagna-Gallas-Toure-Clichy-

-Eboue-Cesc-Denilson-Nasri-

-Van Persie-Adebayor-

 

Mulig Walcott erstatter Eboue, men tror Eboue starter denne kampen. Theo kommer inn i andre omgang og blir matchvinner! :)

Link to comment
Share on other sites

Dette er en kamp vi burde vinne om vi skal henge med i toppen. Bolton på Reebook er alltid vanskelig, men som mot Blackburn har jeg en god følelse. Har troen på seier her. Håper vi stiller med dette laget:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Eboue - Fabregas - Song - Walcott (Nasri)

Adebayor - van Persie

 

Hørte at Nasri ikke rekker denne kampen, dermed med står jeg Eboue og Walcott på hver sin ving. Vil helst slippe å se Fabregas på ving. Song burde få fornyet tilitt med plass på sentral midtbane. Bendtner blir en joker i denne kampen. Jeg tror vi sliter oss til en 2-1 seier.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe og tro at Song får sjansen fra start i denne kampen.

Denilson har klart seg greit så langt i sesongen, men er spent på å se hva Song kan tilføre på midtbanen, og dette bør være en kamp hvor vi kan ha god nytte av han. Ellers kan man vel regne med stort sett det samme laget som spilte mot Blackburn. :)

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Toure - William Gallas - Gael Clichy

Theo Walcott - Cesc Fabregas - Alexandre Song - Manu Eboue

Robin van Persie - Emmanuel Adebayor

 

Song fortjener å få sjansen fra start i Premier League, etter det han har vist i innhopp og mot Dynamo i midtuka, og vil være god å ha mot kraftige Boltonspillere. Ellers vil laget sannsynligvis se likt ut som mot B'burn, selv om jeg gjerne vil ha Manu over på venstrekanten for å støtte Clichy defensivt, der franskmannen har slitt veldig så langt i sesongen. Resten er bankers, og jeg tror som Hermz at Bendtner kan fort kan få en nøkkelrolle i denne kampen. Tror fort han kan komme inn og bli matchvinner i en ettmålsseier.

Link to comment
Share on other sites

Er rimelig enig med laget ditt, Helmik'n, men jeg vil helst ha det noe sånt:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Kolo Toure - William Gallas - Gäel Clichy

Alexandre Song - Cesc Fabregas - Emmanuel Eboue

Theo Walcott ---------------------------------------- Robin van Persie

Emmanuel Adebayor

 

Tror vi går på en smell, dessverre. 2-0 favhør Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Er veldig spent på hva vi kan få ut av denne kampen. Vi har hatt litt problemer mot Bolton tidligere, men har trua imorra.

 

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Cesc-Denilson-Theo

Van Persie-Ade

 

Mulig Wenger velger Bendtner fra start, og kanskje benker Ade. Er 3.kampen på 7 dager nå, og vi må bruke bredden i stallen. Kanskje Song får en sjanse også, selv om han ikke imponerte mot Kiev. Klart man fortjener mer enn 1 sjanse

Link to comment
Share on other sites

Jeg skriver ett innlegg mer eller mindre tilsvarende forrige uke, før Blackburn kampen.

Bolton er ikke det det engang var. Jeg frykter ikke Bolton like mye som under Big Sam og mener de er klart svekket i forhold til for 2 år siden.

 

Dette er en kamp jeg tror og håper kommer til å gå relativt greit, 3-1. Håper som mange andre her at Song (Vår Ronaldinho :) ) spiller fra start.

 

Sikker B på oddsbongen!

Link to comment
Share on other sites

Mange artige fakta:

Arsenal won the corresponding match last season 3-2 after being 2-0 down and reduced to 10 men.

It ended a run of three consecutive defeats and five league visits without a win for the Gunners.

Matt Taylor has scored three goals in his last three starts against Arsenal.

Tomas Rosicky has scored in each of his two league appearances against Bolton.

Arsenal have fired in the most shots (65) with a further 24 blocked.

Bolton have posted the worst conversion rate in the league, scoring with just 9% of their shots.

The Gunners have only allowed nine shots on target against them - the fewest in the league and just three of those have been from inside the box.

Kevin Davies has committed 17 fouls so far (a league high) and has topped the fouls chart in four of the last five seasons.

Davies has been booked in four of his last five league games against the Gunners and his overall tally of eight when playing the Londoners is more than against any other club.

Emmanuel Adebayor has been caught offside 18 times - more than any other player – and more than 16 of the Premier League teams.

 

Vi har skutt mest og har fått minst skudd mot oss, noe som jeg ser på som veldig positivt. Videre er vi faktisk det laget som har sluppet inn færrest mål (1). Dessverre kom det i en kamp vi ikke scoret i selv, og vi dermed tapte. Tror denne kampen skal gå greit. Håper spillere som Almunia, Song, Eboue og Walcott bygger videre på det de har vist hittil i sesongen! Go Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Mange artige fakta:

Arsenal won the corresponding match last season 3-2 after being 2-0 down and reduced to 10 men.

It ended a run of three consecutive defeats and five league visits without a win for the Gunners.

Matt Taylor has scored three goals in his last three starts against Arsenal.

Tomas Rosicky has scored in each of his two league appearances against Bolton.

Arsenal have fired in the most shots (65) with a further 24 blocked.

Bolton have posted the worst conversion rate in the league, scoring with just 9% of their shots.

The Gunners have only allowed nine shots on target against them - the fewest in the league and just three of those have been from inside the box.

Kevin Davies has committed 17 fouls so far (a league high) and has topped the fouls chart in four of the last five seasons.

Davies has been booked in four of his last five league games against the Gunners and his overall tally of eight when playing the Londoners is more than against any other club.

Emmanuel Adebayor has been caught offside 18 times - more than any other player – and more than 16 of the Premier League teams.

 

Vi har skutt mest og har fått minst skudd mot oss, noe som jeg ser på som veldig positivt. Videre er vi faktisk det laget som har sluppet inn færrest mål (1). Dessverre kom det i en kamp vi ikke scoret i selv, og vi dermed tapte. Tror denne kampen skal gå greit. Håper spillere som Almunia, Song, Eboue og Walcott bygger videre på det de har vist hittil i sesongen! Go Gunners!

 

 

Jeg vet at Adebayor har gått mye i offside, men visste ikke at han _alene_ har gått mer i offside enn 16 Premier League lag i år. Må si jeg begynte å le når jeg så det. :D

Link to comment
Share on other sites

En av sesongens vanskeligeste bortekamper. Har vertfall vert det de siste årene. Men Bolton ser svekket ut iår. Håper vi klare å holde høgt tempo og la ballen gå. Da trur og håper jeg at vi blir noen hakk for god for Bolton.

 

Håper Song spiller sentralt ilag med Fabregas.

Link to comment
Share on other sites

Hadde Song en stor 1 omgang mot Kiev? Jeg fikk bare sett 2, og syns ikke han utprega seg noe særlig der..

Men gjorde for all del en god jobb

 

Ser at de fleste her på forumet og også av engelske har snakka om hvor bra han spilte onsdag og vil ha

han i startoppstillinga idag

 

Syns han gjorde en grei figur, men må jo også huske at Denilson har spilt godt de kampene han har startet på midten. Tror nok Wenger går for Denilson da han har spilt 4 kamper i PL i år.

 

Almunia

Sagna Toure Gallas Clichy

Eboue Fabregas Denilson Walcott

RvP Ade

Link to comment
Share on other sites

GK: Almunia

 

RB: Sagna

CB: Gallas

CB: Toure

LB: Clichy

 

RM: Eboue

CM: Fabregas

CM: Song

LM: Denilson

 

CF: Adebayor

CF: Bendtner

 

Benk:

Lukasz Fabianski, Robin van Persie, Carlos Vela, Theo Walcott, Aaron Ramsey, Johan Djourou, Kieran Gibbs

 

Mye muskler og defensiv kraft, ingen utprega vinger, så det blir nok mye trykk gjennom midten. Men så har vi masse jokere på benken som kan avgjøre kampen for oss i andre omgang. Tror dette blir bra jeg :D

Link to comment
Share on other sites

Dte må være 4-4-2. Skal Bendtner eller Adebayor spille på kanten??

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...