Jump to content

2008.08.27 FC Twente H


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

godt gjennomført kamp og vi er i CL! :P

Bendtner fikk et mål og det fortjente han, slet ganske mye ellers i kveld syns jeg. Walcott sitt mål var jo Henry-klasse som nevnt ovenfor. :D

 

Viktigste er at vi kom oss til CL og at vi er på vinnersporet igjen, forhåpentligvis fortsetter det mot Newcastle til helgen!

Link to comment
Share on other sites

Nasri viser allerede nå tegn på at han kan bli en klassespiller for oss allerede denne sesongen. gledelig:)

 

denilson gjorde en god kamp i dag synes jeg, og djourou viser tegn på at han kan bli en reell utfordrer til plassen ved siden av gallas. nå skal det sies at twente ikke akkurat er noe veldig godt lag...

 

får håpe gutta har spilt på seg selvtillit og tar tre poeng i neste seriekamp.

Link to comment
Share on other sites

Dette ble jo "a walk in the park" :P

Nå skal det sies Twente var særdeles tannløse og hadde ikke sjans og hang ikke med rett og slett.

 

Bra å se Fabregas tilbake i aksjon og Walcott som var særdeles frisk og definitivt man of the match i mine øyne.

Men...motstanden blir langt bedre i Premier League og Champions League fremover så vi må fortsatt se an litt formen vår videre.

Bra gjennomkjøring dette og spesielt bra å få dunket inn 4 mål.

 

Da venter vi i spenning på trekningen :D

Link to comment
Share on other sites

Ahhh... Dette var fantastisk! :P Tross at vi nokså sikkert var videre fra før. Håper dette var kampen som gjør at vi kommer i form igjen. Sammy storspiller, og godt at Cesc er tilbake, og både Bendtner og Theo scorer. Også "kaptein" Gallas scorer, igjen! Djourou virker til å ta over plassen til Toure, om fortsetter i samme sporet. Ellers var det nokså svak motstand, men vi spilte en nokså god kamp og finspillet var virkelig på plass til tider. Vi har nå bare sluppet inn 1 mål på de fire første kampene denne sesongen, tenk det... Kan nesten ikke vente til Newcastle-kampen, og får leve på denne seieren et par dager til, før det virkelig er på an igjen! Nå er det bare å håpe det fortsetter som dette, så blir det i hvert fall bedre!

Link to comment
Share on other sites

Mens Liverpoolfansen på Anfields tribuner murrer på tv'en ved siden av meg, kan jeg like godt ta en kort oppsummering av dagens Arsenalkamp.

 

Det var en meget oppløftene forestilling av gutta etter den mildt sagt begredelige kampen i helga. Vi viste at vi kan reise oss etter nederlag, og fikk spilt inn laget mot et tafatt Twentelag.

 

For det første må jeg nevne at vi hadde utrolig svak motstand i dag. En engelsk trener skal være kapabel til å få laget til å kjempe mye mer enn dette. Det vi møtte i dag var et Twentelag som hadde resignert fra første sekund. Dermed blir det muligens feil å ta helt av på grunn av finfine sifre i målprotokollen. Allikevel er det selvfølgelig mange oppløftende ting å ta med seg fra en slik kamp.

 

Walcott gir, som nevnt tidligere i tråden, så til de grader svar på tiltale. Gang på gang rundet han backen sin, og viste frem sin utrolige hurtighet og teknikk. Enkelte ganger ble han i mine øyne litt for uegoistisk, og sentret til side istedenfor å skyte. Allikevel er det fint å se at han ikke er selvisk, som et par andre har en tendens til å være.

 

Bendtner gjennomfører en meget god kamp, og har levert en solid søknad til å starte mot Newcastle. Adebayor har så langt ikke vist noe som tilsier at han bør få mer tillitt enn dansken. God fysikk, teknikk og avslutningsegenskaper. Altså en langt på vei komplett angriper, hvis han får finpusset alt sammen.

 

Ellers får Denilson, Cesc, Nasri, Van Persie, Djourou, Gallas og Almunia godkjent, men igjen vil jeg stille spørsmålstegn ved formen til Clichy og Sagna, som var veldig usynlige i dagens kamp.

 

Der er akkurat første ekstraomgang blåst av på Anfield, og Benitez er litt rødere i kinnene enn til vanlig. FOR en kveld det ville blitt dersom Liverpool ble sendt hodestups ut av Champions League hjemme mot Standard Liege!

Link to comment
Share on other sites

Stort sett ei god oppsummering dette Helmik`n!

 

Men er litt uenig når det gjeld Bendtner. Han er mykje involvert, noko som er positivt, men får lite til.. Verkar på meg som om han mangler kamptrening.. han manglar den vanlege touchen i fleire tilfelle, men får sjølvsagt store pluss i margen for "medtaket" og skotet i forkant av Gallas` scoring, og for at han er på rett på plass på målet.. :P

 

Når det er sagt, så har ikkje Ade vore betre, kanskje heller tvert imot, så er einig i at Bendtner muligens bør få prøve seg frå start i ligaen òg..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...