Jump to content

2008.08.27 FC Twente H


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

håper van persie scorer i dag!

han trenger å få tilbake selvtilliten sin.

 

Veldig veldig enig med deg.

 

Van Persie har begynt å komme i form igjen når det gjelder pasninger og overblikk, det så man på pasningen til Denilson og mange andre, men han mangler fortsatt en del på avslutningsfasen :)

Link to comment
Share on other sites

kort oppsumert meget bra omgang hvor vi kommer til flere 100% sjangser men mangler den lille siste avsluttningen, tror nok at når van persie først får åpnet målkontoen så kommer det til å renne inn, hvis han ikke blir skadet:P

Link to comment
Share on other sites

Walcott har iallfall svart på tiltale så langt.. en av banas beste etter mi meining!

Enig. Forstyrrer framover hele tia. Burde scoret da han kom gjennom :)

 

Jeg får selvfølgelig ikke sett denne kampen hvor han imponerer etter deres syn.

 

Jeg ser at oedegaard kommenterer at han burde scoret og slik har det jo vært med han lenge nå. Koker som juling når han får målsjanser......

Slik har det vært de siste to sesongene med både walcott og rvp. :D

Link to comment
Share on other sites

Gallas har nå scoret to mål i kvalifiseringen til Cl :-) Kapteinen vår KAN tydeligvis gå foran som et godt eksempel.

 

Håper Walcott, Denilson og RvP kan spille på seg litt selvtillit i denne kampen.

 

Hvordan har den sentrale midtbanen med Cesc og Denilson fungert?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Hvordan har den sentrale midtbanen med Cesc og Denilson fungert?

 

Helt greit, vil jeg si. Twente har vel egentlig nesten ikke truet oss i det hele tatt, så det har vært relativt stille på defensiv midtbane. Synes dog at Denilson er litt vel hasardiøs og tar dårlige valg av og til.

Link to comment
Share on other sites

Bendtner har vært litt rusten i kveld - spesielt i ballgehandlinga. Men det er bra han får en skikkelig gjennomkjøring.

 

fører litt statistikk så jeg bare lurer på om noen vet hvem som hadde assist på gallas sitt mål?

 

Det kom på retur fra keeper etter et Bendtner-skudd.

regnes det da som assist bendtner eller ingen assist?

Tjah. Det kan kanskje han som fører statistikken bestemme? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...