Jump to content

2008.08.27 FC Twente H


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Den er på torsdag klokken 18.00:)

 

I dag eller neste torsdag?

 

 

Når det gjelder selve kampen, så var det godt for laget å komme tilbake på vinnersporet igjen, selv om det var mot ett middelmådig lag.

 

Walcott var stor i dag, og jobbet utrettelig i 90 minutter. Bendtner var også god i idag. Hvis han klarer å bedre seg i mottak av ball, så kan han bli ett farlig våpen. Synes faktisk han har flere strenger å spille på enn Adebayor.

 

Grei kamp av van Persie, men han bør sette den sjansen han får, uavhengig av resultat.

 

Forsvaret gjorde en grei kamp, selv om de virker noe usikre på dødballer. Djourou viser at han bli en meget god midtstopper i Arsenal. I motsetning til Senderos, har han den roen som behøves i stressede situasjoner, samt at han har mer hurtighet i kroppen. Men det blir nok Toure og Gallas igjen på lørdag. Enig med Helmik'n om at Clichy og Sagna ikke virker å være helt i kampform.

 

Godt å se Fabregas tilbake på banen. Blir liksom en annen flyt i spillet med han på banen. Denilson virker også å føle seg tryggere sammen med Fabregas enn med Eboue. Nasri får også godkjent.

 

Så blir det spennende å se om de klarer å følge opp dette mot Newcastle på lørdag

Link to comment
Share on other sites

Syns også dette var et bra svar på tiltale av Arsenal.

MEN det ser ut som vi er veldig avhengig av Fabregas. Han er motoren

og flyten i laget.

Ellers så håper jeg Wenger fortsetter med det midtstopperparet jeg mener passer best sammen. Gallas.Djorou. Djorou står fram og vinner duellene foran Gallas. Og Djorou har alle forutsetningene til å bli en meget bra stopper...så får vi bare håpe han tåler presset;-)

 

RvP mangler en del på å være på det nivået vi forventer av han,men det kommer. Bendtner er pr. idag bedre enn Ade,men kan være litt ego til tider.

 

Walcott er det lenge siden jeg har sett så bra.Oppløftende dette mot et svakt Twente lag.

Link to comment
Share on other sites

Når det gjeld Walcott så viser denne kampen med all tydeligheit kor viktig det er for han at vi får midtbana til å fungere, og det samme gjeld forsåvidt spissane.. Når midtbana underpresterte så til dei grader mot Fulham, så blir det altfor lite rom, både for Walcott og for spissane å briljere i..

 

Akkurat der saknar eg litt Henry.. han var i stand til å skape dette rommet på eigen hand.. eg gler meg litt til vi får Ade i form igjen, då han har noko av dei samme eigenskapane..

 

Men tilbake til topic; Kosa meg gjennom heile kampen igår, men var litt skuffa over at Twente ikkje prøvde i det heile tatt.. Rart at ein vel å berre trille ball i forsvar når ein har 2-6 mål å ta igjen..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...