Jump to content

2008.08.27 FC Twente H


zaldor

Recommended Posts

  • Replies 136
  • Created
  • Last Reply

Frustrert her. INGENTING funker av streams. Bortsett fra noen sek klipp med mange minutters mellomrom.

 

Anyone?

Yes kanalen på myp2p med tvants. bare la den gå i 5 minutter. det gjorde jeg, funker bra nå.

 

Huff vi er så INEFFEKTIVE foran mål :)

Link to comment
Share on other sites

Frustrert her. INGENTING funker av streams. Bortsett fra noen sek klipp med mange minutters mellomrom.

 

Anyone?

Yes kanalen på myp2p med tvants. bare la den gå i 5 minutter. det gjorde jeg, funker bra nå.

 

Huff vi er så INEFFEKTIVE foran mål :D

 

Jepp, det kom nå. Tok mere enn 5 min her. Men takker :)

 

For en bom av Robin !

Link to comment
Share on other sites

walcott har vært positiv så langt. cesc har gjort en god figur også, ser at han er tilbake i Arsenal laget. :)

 

Syns vi gjør en helt ok første omgang. Skaper mye, men er altfor klønete i avslutningfasene av angrepene våre. Dette må vi bli bedre på. van Persie SKAL sette den sjansen han hadde og Bendtner burde også hatt ett eller to mål. Forhåpentligvis bedrer dette seg etterhvert når spillerne kommer i bedre form. :D Gledelig at Nasri scorer igjen også - får tro han fortsetter slik.

Link to comment
Share on other sites

Må si at denne omgangen var veldig positiv i forhold til de andre kampene vi har hatt i år, startet kanskje litt tregt men det kom seg opp etterhvert, Nasri sitt mål viser at gutten er en måltyv (hvertfall sammenlignet med Hleb :)) og Bendtner viser at han har et stort potensiale, men mangler fortsatt roen foran mål. Det siste gjelder vel egentlig Walcott og Van Persie i dag som praktisk burde banket den ballen inn :D

 

Får håpe det samme fortsetter i andre omgang, og vi får et par mål til ;)

 

PS: Noen som virkelig hater kommentatoren på Viasat Sport 3? Slo av lyden litt, men ble så stille så skrudde den på igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Walcott har iallfall svart på tiltale så langt.. en av banas beste etter mi meining!

Enig. Forstyrrer framover hele tia. Burde scoret da han kom gjennom :)

 

Jeg får selvfølgelig ikke sett denne kampen hvor han imponerer etter deres syn.

 

Jeg ser at oedegaard kommenterer at han burde scoret og slik har det jo vært med han lenge nå. Koker som juling når han får målsjanser......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...