Jump to content

2007.12.05 Newcastle United B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Noen som vet om Diaby fortsatt er ute? For hvis ikke hadde jeg likt denne oppstillingen:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Eboue - Diarra - Flamini - Rosicky

 

Diaby

 

Adebayor

 

men hvis ikke så blir det vel den som er foreslått litt ovenfor..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Tror denne kampen kommer til å likne veldig mye på Villa kampen. Mye kommer nok en gang til å hvile på midtbanen, veldig viktig med flamstern og r7 sine egenskaper her. Syns Eboue begynner å få inn formen og vil gjerne se han på høyreving. På topp mener jeg ade og bendtner hadde gjort seg, Bendtner fordi han er en røffere type enn dudu som kunne brukt styrken sin i castle forsvaret.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir nok en slitekamp. Både Allardyce og spillerene har nå kniven på strupen. De kommer til å kjempe som løver og jo lengre tid det går før de får en negativ opplevelse i kampen jo vanskligere vil det bli. Min resept er "blitzkrieg". Full rulle og 1-0 så fort som f*n.

 

Vanlig oppstilling bakerst. To løpsvillige krigere på midten og en løpsvillig kriger fremst supplert av Eboue's uforutsigbarhet, Rosicky's finesse og Eduardo's avsluttningsegenskaper.

 

Almunia

Sagna-Toure-Gallas-Clichy

Eboue-Diarra-Flamini-Rosicky

Adebayor-Eduardo

Link to comment
Share on other sites

Flere problemer før kampen ja:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...he+injured+list

 

Må si at jeg blir mer og mer bekymret for disse skadene regnet jo faktisk med Hleb, men at nå også formsterke Flamini faller på listen over skadete spillere er jo bare tragisk. Som det står i artikkelen har vi altså nå 4 landslags midtbane spillere ute med skade, og det står også at Hleb og Fabregas er tvilsome for Middlesbrough på Lørdag/Søndag.

 

De to kommende kampene er meget viktige i forhold til å holde tritt med resten av ligaen. Klarer vi å komme ut av denne midlertidige klemmen med 6 poeng er jeg meget imponert og faktisk stolt av laget.

Link to comment
Share on other sites

Huff for en gjeng med kjeks vi har. Blir vel diarra og gilberto sentralt da, dvs null kreativitet. Måtte bare Mozart snart begynne å vise noe i nærheten av sitt potensiale, jeg er veldig skuffa over han, men det sier vel kanskje mest om hvor store forventninger jeg har til han. Klarer vi 1 poeng her er jeg strålende fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi får se mer til Diarras offensive potensiale i denne kampen hvis han og Gilberto tar midtbanen?

Blir spennende å se hvordan kampen i morgen utarter seg, men er nok et lyspunkt for Castle at såpass mange av våre viktigste offensive spillere er ute.

 

Uansett, vi har fortsatt Rosicky, Eboue og Ade. Rosicky viste seg fint frem i førsteomgangen mot Villa, og var veldig positiv. Det samme var Eboue som samarbeidet godt med Sagna. I tillegg virker det som om Ade har begynt å score jevnt og trutt igjen.

 

Synes også det er tåpelig å komme med en slik uttalelse som "da tapte vi".

Håper for all del ikke at noen av spillerne som entrer banen går til kampen med samme innstilling, for DA har vi tapt. Men nå er disse spillerne profesjonelle, og de har en profesjonell manager, så vi har IKKE TAPT evt før kampen er slutt!

Laget skal støttes, både i medgang og motgang. Nå har vi litt motgang med mange av førstevalgene ute, da trenger de nye minst like mye støtte for å kunne gjøre jobben!

Link to comment
Share on other sites

Huff for en gjeng med kjeks vi har. Blir vel diarra og gilberto sentralt da, dvs null kreativitet. Måtte bare Mozart snart begynne å vise noe i nærheten av sitt potensiale, jeg er veldig skuffa over han, men det sier vel kanskje mest om hvor store forventninger jeg har til han. Klarer vi 1 poeng her er jeg strålende fornøyd.

 

 

Når det gjelder kreativitet sentralt, vil det ikkje bli store forskjellen om Flamini eller Gilberto spelar.

Men sjølvsagt synd med den formen Flamini har vist i det sista, og med den rustne formen Gilberto har vist i år vil det nok vera eit tap for Arsenal.

Kanskje lurt å sette inn Denilson på den eine plassen for å få litt kreativitet sentralt, eventuelt bruka den vante 4-5-1 med Rosicky som eit offensivt alibi..?

 

Synd med di mange skadane, men det har Newcastle også, og alt i alt skal vi ha eit betre lag, så trur og håper på 3 poeng!

Link to comment
Share on other sites

Flere problemer før kampen ja:

 

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...he+injured+list

 

Må si at jeg blir mer og mer bekymret for disse skadene regnet jo faktisk med Hleb, men at nå også formsterke Flamini faller på listen over skadete spillere er jo bare tragisk. Som det står i artikkelen har vi altså nå 4 landslags midtbane spillere ute med skade, og det står også at Hleb og Fabregas er tvilsome for Middlesbrough på Lørdag/Søndag.

 

De to kommende kampene er meget viktige i forhold til å holde tritt med resten av ligaen. Klarer vi å komme ut av denne midlertidige klemmen med 6 poeng er jeg meget imponert og faktisk stolt av laget.

 

Kan ikke Rosicky fått prøve seg sentralt? tror han kunne gjort en god job der.

 

Da ville laget mitt sitt sånn ut:

 

Almunia

Sagna Toure Gallas Clichy

Eboue Diarra Rosicky Dudu

Bendtner Adebayor

 

Tror dette kunne fungert godt.

Link to comment
Share on other sites

Eg trur faktisk at Gilberto vil gjere ein god jobb frå start.. Han var god då han kom inn sist, og er, etter mi meining, ei større tryggheit defensivt enn t.d Denilson..

 

Eg trur laget vil sjå slik ut:

 

Almunia

 

Sagna - Kolo - Gallas - Clichy

 

Eboue - Diarra - Gilberto - Walcott

 

Rosicky

 

Ade

 

Dette laget er meir enn bra nok til å slå Newcastle, og eg er optimist!

Link to comment
Share on other sites

Fryktelig synd med Flamini ute. Han er en nøkkelspiller, og det er tøft å miste ham foran denne viktige kampen.

 

Håper på dette laget i morgen:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: Kolo Tourè :: William Gallas :: Gaël Clichy

Emmanuel Ebouè :: Denilson Nevès :: Lassana Diarra :: Eduardo da Silva

Tomas Rosický

Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Eg trur faktisk at Gilberto vil gjere ein god jobb frå start.. Han var god då han kom inn sist, og er, etter mi meining, ei større tryggheit defensivt enn t.d Denilson..

 

Eg trur laget vil sjå slik ut:

 

Almunia

 

Sagna - Kolo - Gallas - Clichy

 

Eboue - Diarra - Gilberto - Walcott

 

Rosicky

 

Ade

 

Dette laget er meir enn bra nok til å slå Newcastle, og eg er optimist! Men vi må halde eit ekstra auge med Scott Parker som var god sist, og ikkje minst Martins på topp..

 

scott parker spiller for west ham.. så trenger ikke se så mye til han :)

 

newcastle har like mye skader som vi har, spesielt i forsvar, og der er de sårbare nok fra før..

 

jeg er evig opptimist denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

Selv om vi har mange skader nå, så har vi et langt bedre lag enn Newcastle, dere husker vel at reservelaget kom til finalen i liga cupen ifjor?

Der klarte vi nesten å vinne mot et toppet Chelsea lag.

Og vi slo ut mange middelmådige PL lag.

Får å ikke snakke om at reserve laget vårt slo Newcaste 2-0 i år.

Og kampen som kommer nå mangler vi bare 4 mann, ikke 11. Så denne kampen skal vi vinne, at vi har mange spillere ute er ingen god nok unnskyldning :)

Link to comment
Share on other sites

Og kampen som kommer nå mangler vi bare 4 mann, ikke 11. Så denne kampen skal vi vinne, at vi har mange spillere ute er ingen god nok unnskyldning :)

 

Ikke 4 men 5:

Robin

Cesc

Matty

Alex

Abou

 

Newcastle har på sin side 8:

Owen

Duff

Cacapa

Carr

Ramage

Babayaro

Taylor

Link to comment
Share on other sites

Taylor er vel den einaste forsvarsspelaren til Newcastle som er... eh, ja.. god. Resten skulle vel slitt med å spelt seg inn på Derby. Dersom han mangler gir det oss ein stor fordel.

 

Alle skadene er irriterande. Det er "bra" det er på midtbanen i det minste, der me sannsynligvis har best dekning i PL! Dette laget skal kunne hamle opp med Newcastle på ein brukbar dag:

 

Almunia

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

Eboue - Diarra - Gilberto - Rosicky

Walcott - Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Ikke 4 men 5:

Robin

Cesc

Matty

Alex

Abou

 

Newcastle har på sin side 8:

Owen

Duff

Cacapa

Carr

Ramage

Babayaro

Taylor

 

Dette var i allefall et lyspunkt i all elendigheten når det gjaldt skader. Priser meg lykkelig over at forsvaret vårt er inntakt. Mye avhenger av at Rosicky slår til. Ellers venter jeg på en aldri så liten kroatisk eksplosjon. På tide nå!

Link to comment
Share on other sites

Hva er det med dette Arsenal laget da, en kamp så har vi skader.. en kamp til så har vi enda flere skader.... ser jo ut som disse ulanske spilleren våres tåler ikke en dritt før de er skada...

 

Syns det er helt håpløst av visse spillere er mere skada en de spiller kamper....

 

Makan til amatører....

 

Er jo bare Toure som aldri er skada så og si.... resten er en gjeng med pingler :)

Link to comment
Share on other sites

Hva er det med dette Arsenal laget da, en kamp så har vi skader.. en kamp til så har vi enda flere skader.... ser jo ut som disse ulanske spilleren våres tåler ikke en dritt før de er skada...

 

Syns det er helt håpløst av visse spillere er mere skada en de spiller kamper....

 

Makan til amatører....

 

Er jo bare Toure som aldri er skada så og si.... resten er en gjeng med pingler :P

 

Slik går det når vi spiller teknisk og flott fotball :P . Motstanderne blir etter hvert så irriterte at de stuper inn all slags taklinger <_<

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...