Jump to content

2007.12.05 Newcastle United B


Mr Chapman

Hvilket lag går seirende av banen?  

72 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hmm. Det lønner seg alltid å starte streamen tidlig. Da detter man ikke ut heller. Jeg pleier å skru den på hvertfall en halvtime før kampstart!

 

Ellers syns jeg dommeren gir Newcastle flere billige frispark!

 

EDIT: Kommentatorene er Martin Tyler og Nigel Winterburn

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Kom hjem nå...men hvis noen ikke har finni det ut ser jeg hvertfall på her http://4.livefooty.doctor-serv.com/wed5.12...le_Arsenal.html

Extra 2 :D Håper det funker for noen :D

 

Edit: det var kanskje litt dårlig kvalitet på den, se om jeg finner en annen i pausen, den holder for nå :D (hvis ingen andre har en med bedre kvalitet :P )

Link to comment
Share on other sites

Kom hjem nå...men hvis noen ikke har finni det ut ser jeg hvertfall på her http://4.livefooty.doctor-serv.com/wed5.12...le_Arsenal.html

Extra 2 :P Håper det funker for noen :D

 

Edit: det var kanskje litt dårlig kvalitet på den, se om jeg finner en annen i pausen, den holder for nå :D (hvis ingen andre har en med bedre kvalitet :P )

Skal sammenligne den med den jeg har! :D 2 sec!

 

Edit:

 

The Game You Look For Is Over www.live-footy.org

Go To Our Home Page To See The Schedulewww.live-footy.org

 

 

Hmmmm

Link to comment
Share on other sites

Nå kjenner jeg hvor deilig det har vært med flamini på midten,sitter allerede å irriterer meg over feilpassningene til gilberto,akkurat som sist sesong.

 

Ikke bare Gilberto, men jeg syns også at Diarra gjør mye rart som skaper farligheter for motstanderne...

 

Men ellers en grei omgang av oss, tydelig at vi savner kreativiteten til Fabregas og Hleb.

Adebayor bør gjerne spille ballen litt oftere istedet for hele tiden gå med den selv.

Link to comment
Share on other sites

Vi sliter litt på samme måte som i andreomgangen mot Villa. Pasningsspillet, uten Van Persie, Hleb og ikke minst Cesc, har ikke den sedvanlige flyten - og vi ser ut til å mangle den siste lille, men avgjørende, roen med kula. Hvis vi klarer å redusere avstanden mellom lagdelene, samtidig som Newcastle blir slitne, skal det allikevel være mulig å dra dette i land.

 

Adebayors scoring var forøvrig en lekkerbisken, selv om forsvarspillet knapt nok sto til karakteren "Bramble minus".

Link to comment
Share on other sites

Noen som har link til en stream som funker?

Hverken Sopcast eller TVAnts fungerer her..?

Channel - 1009 på SopCast funker, vet ikke hva kanalen heter!

Engelske komentatorer

 

Tusen takk! :P Denne fungerer veldig bra, ikke et eneste hakk her til nå (20minutter) :D

Link to comment
Share on other sites

Gilberto har vært elendig på midten ja. De beste har vel vært Sagna, Diarra og Eboue syns jeg, tross det unødvendige gule kortet. Han burde jo sett Ade var gjennom, irriterende!

Ade hadde nydelig scoring, men var litt for egoistisk med dudu helt fri på den ene sjangsen. Han har også hatt noen horrible pasninger som han vanligvis er konge på.

Dudu har vært litt usynlig.

Clichy gjorde jobben fint bakover.

Gallas og Toure ikke helt makkere.

Almunia hadde fin redning på frisparket, vanskelig å se ballen der. Men ellers ikke helt trygg på dødballene.

 

Dårlig førsteomgang generellt sett. Har til tider hatt flott kontringsfotball, men har ofte blitt ødelagt av feilpasninger i siste lit. Vi burde utnyttet sjangsene bedre, det er lett å se hvor mye castle's forsvar sliter når midtbanen ikke er kommet tilbake. Trist å se et gunners lag så defansive når vi har fått ett tidlig mål, dette har skjedd for ofte. Mye på grunn av Diarra og Gilberto på midten til tider er altfor defansive.

Link to comment
Share on other sites

Midtbanen er virkelig horribel i dag, SYKT mye feilpasninger også virker det som om ingen vet hvor de skal være, huff.. håper Wenger klarer å gjøre et skikkelig bytte, Eduardo av, Rosicky tilbake på venstre vingen og Bendter inn på topp med Ade <_<

Link to comment
Share on other sites

Nå mista jeg litt respekt for Sagna...Vi må skjerpe oss hvis vi ikke skal tape idag, tror det er på tide med bytte nå.

 

Edit: Redd for at det tidlige målet gjorde at spillerne tok for lett på kampen, eller noe lignende.

 

- Bendtner inn for Dudu.

 

Nå vil jeg ha en Denilson eller Theo inn, liker ikke hvordan Castle presser på

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...