Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da er alle våre 3 mål lagt ut... fikser spurs sitt senere ;)

 

http://www.verdensvevet.com/arsenal/

 

Klippene kunne ikke åpnes av Windows Media Player ;) Kan noen hjelpe meg?

 

Edit: Så ikke postene over ;)

 

Lastet ned VCL Media Player. Funker nå. Strålende kvalitet, og de to siste målene var helt fantastiske :(

ditto.

 

sinnsykt bra mål av Cesc og Ade. spesielt det siste av Ade blir nok et av sesongens beste. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

PURE CLASS!!!

Deilig kamp, og for ne kamp. en av de beste jeg har sett på lenge.

Satt i pausen og var litt forvirra, kunne liksom ikke klage på noen, men lå alikavel under.

Du verden for noen mål av Cesc og Ade, jeg må le litt, satt og kjefta som juling på Ade etter den bommen, ønska han ut av banen,laget heile england, men måtte spise ordan mine der gitt :( men det gjør ikke så mye. Fantastisk dag detta blir, nå satser æ bare på at Start banker Rbk, så er alt perfekt.

 

for en teamspirit, og King Kolo for captain!!!

 

 

WE ARE TOP OF THE LEAUGE;SAY WE ARE TOP OF THE LEAUGE ;)

Link to comment
Share on other sites

En ubeskrivelig herlig følelse dette her!

Og hvilke scoringer vi lager da folkens!

 

Adebayor brente mange sjanser i dag, men fikk endelig uttelling. Det 3-1 målet var jo helt rått!!

Cesc slutter aldri å imponere og scorer igjen. Fantastisk!

 

Defensivt er det litt å hente siden vi slapp til Spudz 2-3 svære sjanser, men desto like herlig at en etter en bommer på mål..hehe..

 

Uansett en fullt fortjent seier og vi er i bra form nå.

 

Glitrende!

 

Enjoy the evening alle gooners! :(

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ekstremt lettet, og ikke minst glad!! Det var vanvittig dielig og se fabregas sitt mål! Fanastisk! banens beste var klart Fabregas! ingen tvil spør du meg. Clichy spilte også veldig sikkert og bra! Arsenal var litt rustne bak i forsvar, men det kommer seg! Når Gallas kommer tilbake vinner vi alt spør du meg! Og i det hele tatt score 3 mål på white hart lane er veldig sterkt, og i dag konsentrerer jeg meg om at vi faktisk slo spudz, og det på White hart! Gratulerer alle goonere! :(

Link to comment
Share on other sites

jeje, dette var deilig! Vi leder serien, scum er jekka ned, for engangs skyld er det vi som har flaksen, det er vi som putter osvosv. Deilig! Fabregas spiller en niiice kamp, 2 assists og en veldig bra mål. Adebayor var jeg ikke fornøyd med da han bomme fra 5 meter, men når han gjør det godt med to mål er vel han helten idag. (Sammen med Cesc). Syns forøvrig ikke Almunia gjør noen god kamp, den bærturen han hadde burde gjort at tottenham hatt gått opp til 2-0, og da hadde det blitt vanskelig. Tror fortsatt Jensemann er bedre.

 

Men la oss nå nyte dette!

Link to comment
Share on other sites

Jeg er ufattelig imponert over at vi slår Tottenham 3-1. Det er en utrolig bra prestasjon, og jeg er bare slått ut av å se Fabregas. Wenger har rett og slett bare gjort noe uvirkelig her.

 

Og det er jo nesten en overnaturlig opplevelse å se gutten skore det målet! Og når han gjør det som 20-åring, er det ingen grunn til at han skal stoppe med å gjøre det. Vi har nå en midtbanespiller som kan putte rundt 15-20 mål i sesongen. Sånn blir det gull av!

 

Gratulerer med dagen, folkens!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt godt med seier i dag, jeg følte egentlig meg ganske sikker på seier hele kampen i gjennom selv om vi lå under. Vårt offensive spill er så bra at jeg føler vi etterhvert vil score flere mål, hadde samme følelsen i Pompey-kampen selv om vi der på det verste ledet med ett og hadde enn mann mindre. At Fabregas virkelig har funnet scoringsformen er helt fantastisk, det var det ene han manglet i fjor på å bli en helt komplett spiller. De aller fleste spillerne gjør det bra, unntatt vanPersie og Gilberto. Gilberto virker dessverre bare ikke som stopper, men det var ikke bare hans skyld at vi er ekstremt rufsete defensivt i dag, Toure må også ta sin del av skylden. Godt å ha tilbake iaf Senderos til Sevilla-kampen. Hva som skjer med vanPersie om dagen er jeg slettes ikke sikker på, lenge lenge siden jeg har sett han så dårlig og lite involvert. Med spillesugne kvalitetsspillere som Bendtner og Eduardo på benken bør Wenger kanskje benke vanPersie til Sevilla-kampen. Men alt i alt ser det veldig bra ut, sesongstarten vår har vært over all forventing.

Link to comment
Share on other sites

We are top of the League, say we are top of the League!

 

Dette var fantastisk!! Årets øyeblikk må være da det var stappfullt med yids på vei ut av stadion, rett etter Ade's drømmescoring. Gratulerer alle Gooners. Vi har vel ikke ledet serien siden 03/04, eller? Cesc tangerte vel nå også antall mål fra forrige sesong :( The future looks bright! Tror jeg bare må fortsette å feire jeg... You'll never beat the Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk morsom kamp. Selv om vi vant 1 - 3 var ikke seieren så overlegen. Hvis vi hadde hatt one of those days, som jeg trodde vi hadde da Ade bomma på 45 graderen, kunne vi fort tapt 3 - 0. Men det var på ingen måter en ufortjent seier. Vi hadde flest og størst sjanser. Det er 3 spillere som jeg synes gjorde en fantastisk jobb: Toure, Clichy og Fabregas. Førstnevnte hadde en reddende takling mot Berba og var god å ha da Gilberto noen ganger surret. Clichy er rett og slett ligaens uten tvil beste venstreback. Han er ekstremt god til å drible og snapper opp ballen stadig. Han mangler noen ganger litt på end production foran 16-meteren, men ellers er han ekstremt god, både defensivt og offensivt. Fabgreas scorte et kremmerhus og hadde 2 assist, nuff said :(.

 

Men jeg synes at vi også bør gi tottene litt skryt siden de prøvde å spille og de var ikke mye skittent spill på banen heller. Bale sitt frispark var veldig bra, selv om Almunia kanskje burde tatt det. 2 mål fra den unge gutten som, i motsetning til Bent, ser ut til å kunne gi noe valuta for pengene ;)

Link to comment
Share on other sites

Bale http://www.d1g.com/video/show/1381448

 

Ade1: http://www.megavideo.com/?v=FU7T43IU

 

Fabregas http://www.megavideo.com/?v=0FWUSCIZ

 

Ade2 http://www.megavideo.com/?v=RYL58YJ0

 

Enjoy :(

 

Hvorfor klager spudz på keeperen? Robinson spillte bra. Kunne ikke tatt de to siste, men neida se på dette :

 

Jeg laster faktisk robbo for samtlige 3 scoringer idag, det finnes ikke grenser for hvor svak hn er i lufta og på langskudd. og når folk ler av jarstein-forslaga her inne,vet de tydeligvis ingen verdens ting. er 100% sikker på at han hadde tatt alle de tre idag ihvertfall.lett. rekkevidden hans er så jævli mye bedre.

Link to comment
Share on other sites

Vi var det klart beste laget, men vi vant på en heldig dag, vi kunne ikke si noe med om vi hadde tapt 3-1 med de megastore sjangsene vi hadde i mot oss. men takk og pris gikk dem ikke inn :(

 

Men vi resultatet kunne ogs blitt 1-5 eller 3-5.

Store sjanser til begge lag.

Link to comment
Share on other sites

Herlig kamp, spesielt 2. omgangen. Veldig morsom med mange store sjanser til begge lag. Heldigvis var for en gangs skyld ikke vi de mest ineffektive. Takk og lov for at vi har Toure bak der, som gang på gang reddet oss.

Gilberto surret mye i forsvar synes jeg. Utrolig deilig med 3 poeng, og godt å se Ade score to. Et på hode, noe han ble hentet inn for å gjøre, altså true luftrommet foran motstanderens boks, og en nydelig volley som han legger opp til seg selv(ikke helt ulikt en viss Henry).

 

Cesc viser seg nok en gang som en utrolig viktig spiller for oss med to målgivende og ett nydelig skudd. Synes også Flamini, Sagna og Clichy gjør det veldig bra. Hleb er også god. Synes dessverre Diaby blir borte utpå venstrekanten, selv om han gjør bra ting med ball når han kommer seg mer sentralt.

 

Gleder meg til van Persie og Eduardo finner formen, for vi har fortsatt ikke sett det beste av dette Arsenal-laget!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...