Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Da var det på tide med det første av to hatoppgjør i sesongen.. Må si jeg gleder meg utrolig mye nå!

 

 

 

Det vil sannsynligvis bli en jevn affære, men jeg tror Arsenal vil trekke det lengste strået. Tottenham har hatt en forferdelig sesongåpning, spesielt med tanke på ambisjonene om CL-plass, mens vi har hatt en ganske bra, eller sånn passe, åpning. Nå skal det sies at statistikk aldri har hatt noe å si på disse hatoppgjørene i Nord-London, men vi kan vel håpe det gjør det denne gangen!

 

Det hadde vært veldig bra å hatt Gallas til denne kampen. Han er god til å motivere, og han er generelt en meget god spiller. Berbatov er svært farlig, så Tourè og Gallas i form til disse oppgjørene kan faktisk være avgjørende. Så når Gallas er skada, kan det se farlig ut, spesielt med Djourou utlånt, og Senderos suspandert. Så det blir nok Gilberto i midtforsvaret, da Song, Hoyte, Sagna, Nordtveit og Connolly er de eneste mulighetene ellers, selv om det ikke er bra uten Gilberto på midten.. Regner med at Diarra/Flamini/Denilson/Diaby gjør jobben dog, så det bør gå greit.

 

På topp velger jeg Adè istedenfor Dudu. RvP er bankers. Jeg valgte Emmanuel på grunn av at han vet hvordan det er å spille mot Tottenham, og har scoret mot dem tidligere, og tatt og følt på atmosfæren på White Hart Lane i disse kokende oppgjørene. Dudu kan komme inn og være Supersub mot slutten, og gjerne putte.

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna :: Kolo Tourè :: Gilberto da Silva :: Gaël Clichy

Alexander Hleb :: Lassana Diarra :: Francesc Fàbregas :: Tomas Rosicky

Robin van Persie :: Emmanuel Adebayor

 

Benk: Lukasz Fabianski :: Justin Hoyte :: Denilson Nèves :: Abou Diaby :: Eduardo da Silva

 

COME ON YOU GOONERS!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

1. Spurs skal ikke tro de er noe.

2. Spurs skal ikke tro de er like meget som oss.

3. Spurs skal ikke tro de er klokere enn oss.

4. Spurs skal ikke innbille seg at de er bedre enn oss.

5. Spurs skal ikke tro de vet mer enn oss.

6. Spurs skal ikke tro de er mer enn oss.

7. Spurs skal ikke tro de duger til noe.

8. Spurs skal ikke le av oss.

9. Spurs skal ikke tro noen bryr seg om dem.

10. Spurs skal ikke tro de kan lære oss noe.

 

Tenk om Tottenham og deres miserable tilhengere kunne levd etter en omskrevet jantelov.

Da hadde livet vært mye lettere å leve for Yidsene.

 

Tenk å innbille seg hvert år siden 1961 at de skal vinne ligaen, og at de skal være ebdre enn Arsenal.

Tenk den jævlige skuffelsen hvert bidige år. Ikke enkelt for vanlig mennesker, men kanskje litt enklere for avstumpede yidser.

 

Og idag tror de at de skal klare det igjen, og idag er den største kampen for sesongen for den misunnelige naboen oppe i Seven Sisters Road.

 

At de gidder!

 

Håper på 5-0 og at spurvene finner sin plass, og gleder seg heller over at de har storklubben som nabo.

....og skulle de mot all formodning og mot all statistikk klare å vinne, ja da er jo sesongen berget for Tottenhams vedkommende.Mer skal det ikke til. Det forteller jo sitt om ambisjonsnivået på WHL.

 

Hallelujah!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette taper vi. Tottenham kommer til å gå ut i hundre, og vi klarer ikke å mobilisere. De kommer til å satse litt mer enn oss i hver eneste duell, og da vinner vi ikke en sånn kamp. Skulle veldig gjerne sett Lehmann mellom stengene, tror ikke Almunia er en mann å stole på i en så viktig kamp.

 

Dette frykter jeg blir Berbatovs og Keanes kamp...

 

Bra du har tro på laget ditt..... ;)

Link to comment
Share on other sites

Syns optimisme er greit, men vi må vær realistiske her. Vi skal spille mot et lag som hadde fortjent uavgjort på Old Trafford. Et lag som er langt bedre enn de 4 poengene de har. Et lag som har mange gode spillere tilbake fra skade til denne kampen. Vi, derimot, mangler flere viktige forsvarsspillere og må kanskje stokke om en del før denne kampen. De har to av de giftigste spissene i serien, og de er bedre på hodet enn oss. Jeg tror vi må realistiske og si at får vi uavgjort skal vi være godt fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Fyttigrisen, dette blir spennende. Nå gleder jeg meg virkelig. ;)

 

Almunia

Hoyte/Diarra - Toure - Sagna - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Clichy

van Persie - Adebayor

 

Ikke det laget jeg har mest tro på at det blir, men det jeg håper. ;)

 

Gaels ukjente bror på venstreving eller? ;)

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lag (SkySports):

Almunia, Sagna, Toure, Gilberto, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Van Persie.

Subs: Fabianski, Song, Walcott, Denilson, Rosicky

Uff. Liker ikke Diaby på vingen. Ville heller sett Flamini på venstre og Diaby i midten. Vi trenger muskler på midten siden Gilberto ikke spiller der! Hvorfor spiller ikke Mozart fra start?

 

EDIT: Hvorfor er ikke Dudu på benken?

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lag (SkySports):

Almunia, Sagna, Toure, Gilberto, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Van Persie.

Subs: Fabianski, Song, Walcott, Denilson, Rosicky

Uff. Liker ikke Diaby på vingen. Ville heller sett Flamini på venstre og Diaby i midten. Vi trenger muskler på midten siden Gilberto ikke spiller der! Hvorfor spiller ikke Mozart fra start?

 

EDIT: Hvorfor er ikke Dudu på benken?

 

 

Støttes 100%... hvis dette er riktig. Sky har vært for tidlig ute tidligere med lagopstillinger...

Link to comment
Share on other sites

Bekreftet lag (SkySports):

Almunia, Sagna, Toure, Gilberto, Clichy, Hleb, Fabregas, Flamini, Diaby, Adebayor, Van Persie.

Subs: Fabianski, Song, Walcott, Denilson, Rosicky

Uff. Liker ikke Diaby på vingen. Ville heller sett Flamini på venstre og Diaby i midten. Vi trenger muskler på midten siden Gilberto ikke spiller der! Hvorfor spiller ikke Mozart fra start?

 

EDIT: Hvorfor er ikke Dudu på benken?

 

 

Støttes 100%... hvis dette er riktig. Sky har vært for tidlig ute tidligere med lagopstillinger...

 

Laget er også bekreftet hos Arsenal TV online. Jeg undrer meg også over hvorfor ikke Diarra er med i troppen. Er klar over at han har spilt 2 landskamper nå, men sy tynt besatt som vi er defensivt i dag, synes jeg det er merkelig at han ikke er på benken i det minste. Han kunne jo vært backup både sentralt på midten og på backene.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...