Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Fy fawn, Vi har så utroolig fint spill! Arsenal er mange klasser over Tottenham! Men det rekker ikke når kula ikke havner i nettet!

 

Diaby og Hleb skulle ha satt sine og da hadde det vært 2-1.. Jeg Har trua på laget og Vi vinner 3-1 i dag:D!

 

Rosicky kommer vell innpå i 2 omg?

 

jaja, skulle satsa en tusen lapp der.. hadde blitt en del penger:(

 

Men vi vant! ARSENAL:D!!

 

Fabregas, Verdens beste Midtbane spiller!!!!

Link to comment
Share on other sites

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!!!!!!!!!!

 

Jeg STO OPPREIST de siste 10 minuttene av kampen og bad til Gud ørten ganger om at dette må Arsenal klare! Jeg slang en del gloser til Ade etter DEN missen fra 5 meter, men han gjør det godt igjen med to NYDELIGE mål, samtidig som Fabregas også scorer et nydelig mål! Toure redder oss flere ganger med fabelaktige taklinger!!!! Dette trengte Arsenal virkelig!!!

 

Jeg skal over neste helg for å se Arsenal spille mot Derby, gleder meg som en unge nå!!!!

 

HERLIG!!!!

Link to comment
Share on other sites

HOW 'BOUT THAT!!?? :)

 

Åååhhååh... Må være en av de deiligste seierne jeg har sett av Arsenal! Utrolig comeback på WHL!

 

Vi viser en utrolig tålmodighet, og utrolig målbevissthet. Arsenè så rolig ut, og jeg tror han hadde tro på at det kunne gå veien.

 

Nå skal jeg ikke skrive for mye, da jeg er helt oppe i skyene, men jeg må bare le av Bent ass! Går ut og rakker ned på Arsenal før kampen, og så kommer han med de to lompene! Hahaah.. Moro!

 

Fantastisk av Cesc, og helt sykt det siste til Adè.. var litt Thierry over den ja.. (Les: vs Manchester United 2004(?))

 

RESPEKT! IN ARSEN(È/AL) WE BELIVE!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...