Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

er det mulig å være så pessimistisk? Nå er jeg jævla leitt deg og dine Negative kommentarer. Det er bare spillt 15 min

Lær deg å skrive før du gjør det!!! Det handler om å være realistisk. Er en supporter av Stoke pessimist hvis han tror at laget hans ikke kan slå Barcelona? Nei, han er realistisk. Han håper selvsagt, men alt tilsier at han ikke kan tro det. Nå sammenligner jeg selvsagt ikke Tott med Barca eller Arsenal med Stoke, men ser man på lagene er det i overkant optimistisk at vi SKAL vinne denne kampen i dag. Tottenham er et meget godt lag, så den ovenfra og ned holdningen har bare rot i historisk hat, ikke i de fakta som rår: At Tott på papiret har større sjanse til å vinne kampen i dag enn Arsenal!!! Så se til å våkne opp

Link to comment
Share on other sites

er så leitt av at du RAVENGHOST skal være negativ til hver jævla kamp vi spiller, kanskje du ikke er en true gooner, ikke veit jeg. men du kan ikke bli så jævla negativ hver gang vi får et mål i mot. DET REKKER IKKE!

Vi har ALLTID vært bedre enn spudz å kommer alltid til å være det. Prøv å støtt laget fitt litt

 

har vært borte fra forumet en stund, kommer jeg tilbake. Samme Negative Ravenghost. Dette begynner jeg å bli dritlei!

Link to comment
Share on other sites

Det måtte skje!!!! :angry:

 

I samme øyeblikk som Manu tar ledelsen, klarer vi å slippe mål. Dette gidder jeg ikke. Hadde sett frem til denne lørdagen, men nå er det bare drit!

Og ikke skriv nå: "det er bare spilt 15 minutt"!!!

 

Vennligst hopp av! :angry:

words...

 

er så leitt av at du RAVENGHOST skal være negativ til hver jævla kamp vi spiller, kanskje du ikke er en true gooner, ikke veit jeg. men du kan ikke bli så jævla negativ hver gang vi får et mål i mot. DET REKKER IKKE!

Vi har ALLTID vært bedre enn spudz å kommer alltid til å være det. Prøv å støtt laget fitt litt

 

har vært borte fra forumet en stund, kommer jeg tilbake. Samme Negative Ravenghost. Dette begynner jeg å bli dritlei!

Kan dagen din bli ødelagt av at Arsenal taper eller at Manu vinner??? Min dag kan, og jeg blir nedfor resten av dagen. Jeg har holdt med Arsenal i over 20 år, så ikke kom å si at jeg ikke er en fan! Det blir helt latterlig. Det er minst like mye "u-fan" å hele tida si at vi bør og skal vinne alt vi kommer over. Det er helt latterlig å være falsk optimist - å gi uttrykk for at man har andre forventninger enn det man egentlig har!!!

 

Arsenal lider under Carew-syndromet. Vi er gode til mye, men ikke særlig gode til å avslutte - skyt den ballen I mål!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Typisk og akkurat som forventet. Vi ligger under til pause. Muren er elendig stilt opp og jeg er sikker på at hvem som helst på tribunen kunne satt det frisparket i mål. Keeper står også for langt til den ene siden.

 

Og Diaby da... Han vet ennå ikke hvordan man kan skyte lave skudd. Hver gang han skyter så går det jo over. Og Hleb kan heller ikke skyte.

 

Sagna og Adebayor best etter 45 min. RvP har vært usynlig.

Link to comment
Share on other sites

Fy fawn, Vi har så utroolig fint spill! Arsenal er mange klasser over Tottenham! Men det rekker ikke når kula ikke havner i nettet!

 

Diaby og Hleb skulle ha satt sine og da hadde det vært 2-1.. Jeg Har trua på laget og Vi vinner 3-1 i dag:D!

 

Rosicky kommer vell innpå i 2 omg?

Link to comment
Share on other sites

Horribelt å se at vi må bruke 4 sentrale midtbanespillere i startellevern i dag, og det skaper vel ikke akkuratt trygghet bak å bruke Gilberto der. Fryktet at han sku spille der forrige kamp men han slapp da. Få inn Walcott eller Rosicky på kanten, men det kommer vel snart.

Link to comment
Share on other sites

Tror fortsatt vi kan klare ett poeng her men er litt betenkt over formen til VanPersie. Merkelig anonym forestilling. Savner en luring i boxen som feks Eduardo men han er jo ikke en gang på benken :angry:

 

Jeg skal være kjempe godt fornøyd med 1-1 og tror vi greier det men da må vi spille med elleve mann (hører du VanPersie!) Også må vi for guds skyld unngå unødvendige frispark mot oss. Dødballer er det eneste Tottene scorer på i dag...

 

GO GUNNERS!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvis eg ville fått viljen min nå, ville eg hat flyttet Diaby inn i midten, sammen med Cesc og byttet Flamini mot lille Mozart.

 

Hleb har heller ikke hatt en god dag på jobben og RVP har nesten vært usynlig..så vi får se nå da hva professor Wenger gjør i pausen, for denne kampen tror eg ikke at vi taper!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor er Eduardo og Bendtner?

 

Kan ikke tro at begge er blitt skadet siden i går?

 

 

Skal ikke se bort i fra at de blir hvilt grunnet Champions league (merkelig om Bendtner blir hvilt på grunn av det men). Tror nok også det er derfor Rosicky starter på benken.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Hvor er Eduardo og Bendtner?

 

Kan ikke tro at begge er blitt skadet siden i går?

 

 

Skal ikke se bort i fra at de blir hvilt grunnet Champions league (merkelig om Bendtner blir hvilt på grunn av det men). Tror nok også det er derfor Rosicky starter på benken.

 

BE

Man skal ikke hvile noen i en kamp som denne!!!

Link to comment
Share on other sites

Hvor er Eduardo og Bendtner?

 

Kan ikke tro at begge er blitt skadet siden i går?

 

 

Skal ikke se bort i fra at de blir hvilt grunnet Champions league (merkelig om Bendtner blir hvilt på grunn av det men). Tror nok også det er derfor Rosicky starter på benken.

 

BE

 

 

Atte hææ!?

 

Seier mot Tottenham må da være viktigere enn en kamp i CL som har 6 kamper totalt.

Link to comment
Share on other sites

Hvor er Eduardo og Bendtner?

 

Kan ikke tro at begge er blitt skadet siden i går?

 

 

Skal ikke se bort i fra at de blir hvilt grunnet Champions league (merkelig om Bendtner blir hvilt på grunn av det men). Tror nok også det er derfor Rosicky starter på benken.

 

BE

 

 

Atte hææ!?

 

Seier mot Tottenham må da være viktigere enn en kamp i CL som har 6 kamper totalt.

 

 

Det er jeg enig i også. Jeg kom jo bare med en teori jeg da. Om det stemmer eller ikke vet selvfølgelig ikke jeg, men jeg mistenker at det er det som er tilfelle. Desverre

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...