hermz Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 Det virker som alle er klare til kampen! Sagna, Gallas, Lehmann og Eboue. Men jeg tror kun William og Bacary starter av disse fire. Laget jeg håper på, selv om det er litt tidlig: ::::::::::::Almunia::::::::::::: Sagna::Gallas::Toure::Clichy Hleb::Fabregas::Gilberto::Rosicky ::::::van Persie::Eduardo::::: Benk; Lehmann, Eboue, Song, Bendtner, Walcott Tipper en jevn kamp, der vi trekker det lengste strået. Tipset er 1-0 seier. Mål scorer er Fabregas! Håper vi kan score på døball slik vi gjorde sist. Ikke akkurat det vi har vært best på iår. Uansett dette kan vi klare... TheGunners<3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Jeg spiller kamp selv.... SAMTIDIG Skal faktis spille fotball cup selv jeg da skandale for meg også satan as Det virker som alle er klare til kampen! Sagna, Gallas, Lehmann og Eboue. Men jeg tror kun William og Bacary starter av disse fire. Laget jeg håper på, selv om det er litt tidlig: ::::::::::::Almunia::::::::::::: Sagna::Gallas::Toure::Clichy Hleb::Fabregas::Gilberto::Rosicky ::::::van Persie::Eduardo::::: Benk; Lehmann, Eboue, Song, Bendtner, Walcott Tipper en jevn kamp, der vi trekker det lengste strået. Tipset er 1-0 seier. Mål scorer er Fabregas! Håper vi kan score på døball slik vi gjorde sist. Ikke akkurat det vi har vært best på iår. Uansett dette kan vi klare... TheGunners<3 Diarra spilte en veldig bra kamp på Back plassen borte mot Italia, tror nok Sagna skal slite med å behålde plassen på Arsenal, Song burde vel se seg etter et nyttlag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hetland Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Har ein dårlig følelse foran denne kampen. Scum har oppna svakt, men i NLD betyr det ingenting. Spår ein jevnspilt kamp som kan tippe begge veier. Almunia Sagna - Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky Van Persie - Adebayor Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ? Den går direkte på Canal + Mix Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Det hadde vært ille hvis ikke de hadde sendt denne kampen direkte. Både Arsenal og Tottenham er populære i Norge, og dette er et lokaloppgjør. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Jeg har også en dårlig følelse foran kampen. Scum er nesten alltid et "farlig" lag å møte. Vi må fortsette å score slike "stygge" mål som Cesc gjorde mot Pompey, fordi det kan bli viktig. Laget jeg håper på er: Almunia --- Diarra --- Toure --- Gallas --- Clichy --- Hleb --- Fabregas --- Gilberto --- Rosicky --- Eduardo --- Adebayor Grunnen til at jeg vraker Van Persie er fordi jeg ikke syntes han prestert godt nok til nå i sesongen og kanskje et kort opphold på benken kan tenne han litt. Selv syntes jeg ikke det er rart at han ikke har prestert, siden han hadde 3 tonn med press på seg før sesongen med at alle sa: "Han blir toppscorer i Premier League" -- "Han kommer til å være verdens beste spiss etter sesongen" OSV... Men jeg tror på fortsatt på at han kan pestere på høyt nivå! Jeg tipper 2-1 til Scum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ? Den går direkte på Canal + Mix Akkurat det er jeg veldig klar over gitt, men har ikke sjanse til å rekke kampen som jeg skrev tidligere i tråden, så derfor lurer jeg på om den går i opptak på Canal +... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kje_simen Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ? Den går direkte på Canal + Mix Akkurat det er jeg veldig klar over gitt, men har ikke sjanse til å rekke kampen som jeg skrev tidligere i tråden, så derfor lurer jeg på om den går i opptak på Canal +... Ser ikke ut som den går i opptak ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 9, 2007 Author Report Share Posted September 9, 2007 Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ? Den går direkte på Canal + Mix Akkurat det er jeg veldig klar over gitt, men har ikke sjanse til å rekke kampen som jeg skrev tidligere i tråden, så derfor lurer jeg på om den går i opptak på Canal +... Ser ikke ut som den går i opptak ... Joda, den pleier som regel å gå i opptak noen dager senere uten at det står på Canal plus. Foreksempel så jeg Blackburn - City for noen dager siden. Får heller ikke sett den live så, håper jeg får sett den i en senere anledning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
14henry Posted September 9, 2007 Report Share Posted September 9, 2007 Den går i reprise på canal+ sport 1 kl 0030 lørdag kveld/natt til søndag. Om den vises ytterligere ganger vet jeg ikke, da programsidene til canalplus kun er oppført tom lørdagen kampen spilles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
14henry Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Den går i reprise på canal+ sport 1 kl 0030 lørdag kveld/natt til søndag. Om den vises ytterligere ganger vet jeg ikke, da programsidene til canalplus kun er oppført tom lørdagen kampen spilles. Nå er programmet for søndag lagt inn, og kampen vises også i reprise på Canal+ Sport 2 på søndagen kl 1730 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 10, 2007 Author Report Share Posted September 10, 2007 Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil??? Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse. Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil??? Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse. Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på) At Manu-kampen går tidligere er jo vanlig (at det går en kamp 13.45, altså), men 14.30 er et tidspunkt som jeg aldri har sett på en lørdag før. Merkelig!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hermz Posted September 10, 2007 Author Report Share Posted September 10, 2007 Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil??? Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse. Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på) At Manu-kampen går tidligere er jo vanlig (at det går en kamp 13.45, altså), men 14.30 er et tidspunkt som jeg aldri har sett på en lørdag før. Merkelig!!! Jaja, det er litt merkelig. Burde kanskje gått 18.00 på Søndagen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atald Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Merkelig at så mange foretrekker Diarra på høyrebacken. Har dere så liten tiltro til Sagna alt nå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eboue Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Det er èn ting jeg kan si sikkert: Står valget mellom Sagna og Diarra, er valget soleklart Sagna! Det er jeg overbevist om at Wenger også mener. Dette er ikke fordi Sagna er så mye bedre enn Diarra.. det vet jeg mindre om, men at en nykommer skal ta over plassen til en som har spilt samtlige kamper (bortsett fra en pga skade) denne sesongen, ville vært helt merkelig... spesielt i og med at Diarra ikke kan være spesielt mye bedre enn Sagna, og at det ikke er hans vandte posisjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken. Helt enig med deg, Sagna er førstevalget på høyreback Håper på dette laget mot scum: Almunia Sagna - Toure - Gallas - Clichy Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky Van Persie - Eduardo eller: Almunia Sagna - Toure - Gallas - Clichy Fabregas - Gilberto - Rosicky Hleb Van Persie - Eduardo ikke at den siste formasjonen kommer til å skje allikevel.. men kan jo håpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 10, 2007 Report Share Posted September 10, 2007 Sagna er soleklart førstevalg på backen! Andrevalget er Flamstern! Almunia Sagna (Flam) - Gallas (Gilberto) - Toure - Clichy Hleb - Fab - Gilberto (Diarra, Diaby, Denilson) - Rosicky RvP - Adebayor Skal Adebayor putte mot Spudz igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olé Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Almunia Sagna-Touré-Gallas-Clichy Walcott-Fabregas-Diarra-Rosicky van Persie-Eduardo ----------------------------------- Almunia Sagna-Touré-Gallas-Clichy ------Fabregas-Diaby-------- van Persie---------Rosicky---- ----Eduardo---Adebayor-- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Korslundinho Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Almunia Sagna-Touré-Gallas-Clichy Walcott-Fabregas-Diarra-Rosicky van Persie-Eduardo ----------------------------------- Almunia Sagna-Touré-Gallas-Clichy ------Fabregas-Diaby-------- van Persie---------Rosicky---- ----Eduardo---Adebayor-- Hva har skjedd med Gilberto? Link to comment Share on other sites More sharing options...
n1ck Posted September 11, 2007 Report Share Posted September 11, 2007 Sagna er soleklart førstevalg på backen! Andrevalget er Flamstern! Almunia Sagna (Flam) - Gallas (Gilberto) - Toure - Clichy Hleb - Fab - Gilberto (Diarra, Diaby, Denilson) - Rosicky RvP - Adebayor Skal Adebayor putte mot Spudz igjen? Skal ? Han gjør det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 13, 2007 Report Share Posted September 13, 2007 Det er èn ting jeg kan si sikkert: Står valget mellom Sagna og Diarra, er valget soleklart Sagna! Det er jeg overbevist om at Wenger også mener. Dette er ikke fordi Sagna er så mye bedre enn Diarra.. det vet jeg mindre om, men at en nykommer skal ta over plassen til en som har spilt samtlige kamper (bortsett fra en pga skade) denne sesongen, ville vært helt merkelig... spesielt i og med at Diarra ikke kan være spesielt mye bedre enn Sagna, og at det ikke er hans vandte posisjon. synes ikke det er så merkelig at diarra hadde tatt over plassen på høyreback hvis han er bedre enn sagna. at han er nykommer har vell ikke så mye og si? en gang må man jo få sin første kamp? Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken. jeg er veldig enig i at Sagna har vært meget solid så langt og jeg vil si han er en av de som har prestert på et høyt og jevnt nivå i alle sine kamper. det som gjør at mange kanskje vil se diarra på høyrebacken er jo at han innehar den plassen på den franske landslaget, hvor det er høy konkurranse om plassene. Og en av de han "danker" ut er jo faktisk vår egen Sagna. Sett litt av de to siste kampene til Frankrike og Diarra har vært god. Så jeg vil si vi har en luksusproblem på høyreback! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.