Jump to content

2007.09.15 Tottenham B


hermz

Hva blir utfallet av kampen?  

84 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Det virker som alle er klare til kampen!

Sagna, Gallas, Lehmann og Eboue. Men jeg tror kun William og Bacary starter av disse fire.

Laget jeg håper på, selv om det er litt tidlig:

 

::::::::::::Almunia:::::::::::::

Sagna::Gallas::Toure::Clichy

Hleb::Fabregas::Gilberto::Rosicky

::::::van Persie::Eduardo:::::

 

Benk; Lehmann, Eboue, Song, Bendtner, Walcott

 

Tipper en jevn kamp, der vi trekker det lengste strået. Tipset er 1-0 seier. Mål scorer er Fabregas! Håper vi kan score på døball slik vi gjorde sist. Ikke akkurat det vi har vært best på iår. Uansett dette kan vi klare...

 

TheGunners<3

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Jeg spiller kamp selv.... SAMTIDIG :D

 

Skal faktis spille fotball cup selv jeg da skandale for meg også satan as :P

 

Det virker som alle er klare til kampen!

Sagna, Gallas, Lehmann og Eboue. Men jeg tror kun William og Bacary starter av disse fire.

Laget jeg håper på, selv om det er litt tidlig:

 

::::::::::::Almunia:::::::::::::

Sagna::Gallas::Toure::Clichy

Hleb::Fabregas::Gilberto::Rosicky

::::::van Persie::Eduardo:::::

 

Benk; Lehmann, Eboue, Song, Bendtner, Walcott

 

Tipper en jevn kamp, der vi trekker det lengste strået. Tipset er 1-0 seier. Mål scorer er Fabregas! Håper vi kan score på døball slik vi gjorde sist. Ikke akkurat det vi har vært best på iår. Uansett dette kan vi klare...

 

TheGunners<3

Diarra spilte en veldig bra kamp på Back plassen borte mot Italia, tror nok Sagna skal slite med å behålde plassen på Arsenal, Song burde vel se seg etter et nyttlag ;)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har også en dårlig følelse foran kampen. Scum er nesten alltid et "farlig" lag å møte.

Vi må fortsette å score slike "stygge" mål som Cesc gjorde mot Pompey, fordi det kan bli viktig.

Laget jeg håper på er:

 

Almunia --- Diarra --- Toure --- Gallas --- Clichy --- Hleb --- Fabregas --- Gilberto --- Rosicky --- Eduardo --- Adebayor

 

Grunnen til at jeg vraker Van Persie er fordi jeg ikke syntes han prestert godt nok til nå i sesongen og kanskje et kort opphold på benken kan tenne han litt. Selv syntes jeg ikke det er rart at han ikke har prestert, siden han hadde 3 tonn med press på seg før sesongen med at alle sa: "Han blir toppscorer i Premier League" -- "Han kommer til å være verdens beste spiss etter sesongen" OSV...

Men jeg tror på fortsatt på at han kan pestere på høyt nivå!

 

Jeg tipper 2-1 til Scum. :) :(

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når (om den går) den går i opptak på Canal + ?

Den går direkte på Canal + Mix

Akkurat det er jeg veldig klar over gitt, men har ikke sjanse til å rekke kampen som jeg skrev tidligere i tråden, så derfor lurer jeg på om den går i opptak på Canal +...

Ser ikke ut som den går i opptak ... :)

Joda, den pleier som regel å gå i opptak noen dager senere uten at det står på Canal plus.

Foreksempel så jeg Blackburn - City for noen dager siden. Får heller ikke sett den live så, håper jeg får sett den i en senere anledning.

Link to comment
Share on other sites

Den går i reprise på canal+ sport 1 kl 0030 lørdag kveld/natt til søndag. Om den vises ytterligere ganger vet jeg ikke, da programsidene til canalplus kun er oppført tom lørdagen kampen spilles.

 

 

Nå er programmet for søndag lagt inn, og kampen vises også i reprise på Canal+ Sport 2 på søndagen kl 1730

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil???

Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse.

Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på)

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil???

Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse.

Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på)

At Manu-kampen går tidligere er jo vanlig (at det går en kamp 13.45, altså), men 14.30 er et tidspunkt som jeg aldri har sett på en lørdag før. Merkelig!!!

Link to comment
Share on other sites

Det jeg ikke forstår er at kampen skal gå 14.30 på en lørdag. Kan aldri huske at en PL-kamp har gått på det tidspunktet før... Stemmer tidspunktet, eller har dere sett feil???

Den spilles klokka 14.30. Det står på Gunners.no, Canal plus og diverse.

Man u kampen spilles jo enda tidligere. Det er synd når kampene begynner så tidlig, for jeg får ikke sett som oftest kampene live. (Tottenham - Arsenal jeg tenkte mest på)

At Manu-kampen går tidligere er jo vanlig (at det går en kamp 13.45, altså), men 14.30 er et tidspunkt som jeg aldri har sett på en lørdag før. Merkelig!!!

Jaja, det er litt merkelig.

Burde kanskje gått 18.00 på Søndagen... :P

Link to comment
Share on other sites

Det er èn ting jeg kan si sikkert: Står valget mellom Sagna og Diarra, er valget soleklart Sagna! Det er jeg overbevist om at Wenger også mener.

 

Dette er ikke fordi Sagna er så mye bedre enn Diarra.. det vet jeg mindre om, men at en nykommer skal ta over plassen til en som har spilt samtlige kamper (bortsett fra en pga skade) denne sesongen, ville vært helt merkelig... spesielt i og med at Diarra ikke kan være spesielt mye bedre enn Sagna, og at det ikke er hans vandte posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken.

 

Helt enig med deg, Sagna er førstevalget på høyreback :P

 

Håper på dette laget mot scum:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Eduardo

 

eller:

 

Almunia

 

Sagna - Toure - Gallas - Clichy

 

Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Hleb

 

Van Persie - Eduardo

 

ikke at den siste formasjonen kommer til å skje allikevel.. men kan jo håpe :P

Link to comment
Share on other sites

Sagna er soleklart førstevalg på backen! Andrevalget er Flamstern!

 

Almunia

Sagna (Flam) - Gallas (Gilberto) - Toure - Clichy

Hleb - Fab - Gilberto (Diarra, Diaby, Denilson) - Rosicky

RvP - Adebayor

 

Skal Adebayor putte mot Spudz igjen?

 

Skal ? Han gjør det :)

Link to comment
Share on other sites

Det er èn ting jeg kan si sikkert: Står valget mellom Sagna og Diarra, er valget soleklart Sagna! Det er jeg overbevist om at Wenger også mener.

 

Dette er ikke fordi Sagna er så mye bedre enn Diarra.. det vet jeg mindre om, men at en nykommer skal ta over plassen til en som har spilt samtlige kamper (bortsett fra en pga skade) denne sesongen, ville vært helt merkelig... spesielt i og med at Diarra ikke kan være spesielt mye bedre enn Sagna, og at det ikke er hans vandte posisjon.

 

synes ikke det er så merkelig at diarra hadde tatt over plassen på høyreback hvis han er bedre enn sagna. at han er nykommer har vell ikke så mye og si? en gang må man jo få sin første kamp? :)

 

 

Jeg lurer på hva det er folk har sett som gjør at man heller vil ha Diarra på høyrebacken enn Sagna? Jeg har sett nesten alt av kamper sålangt i sesongen utenom de første 3/4 av Pompey-kampen og Sagna har sålangt virket som en utrolig trygg spiller bak der, i tillegg til å også ha offensive fibre i kroppen. Han er ingen Eboue fremover på banen, men til å være første sesong i Arsenaldrakt har han stått fram som et supert førstevalg på høyrebacken.

 

jeg er veldig enig i at Sagna har vært meget solid så langt og jeg vil si han er en av de som har prestert på et høyt og jevnt nivå i alle sine kamper. det som gjør at mange kanskje vil se diarra på høyrebacken er jo at han innehar den plassen på den franske landslaget, hvor det er høy konkurranse om plassene. Og en av de han "danker" ut er jo faktisk vår egen Sagna. Sett litt av de to siste kampene til Frankrike og Diarra har vært god. Så jeg vil si vi har en luksusproblem på høyreback! :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...